اگر اهل هنر هستید از این بوم‌های مخمل دکوراتیو بخرید

اگر اهل هنر هستید از این بوم‌های مخمل دکوراتیو بخرید

به قلم: مهشید بختیاری

تابلوهای هنری از آن دسته اکسسوری‌هایی هستند که حس لطافت و زیبایی خاصی به فضای پیرامون خود می‌بخشند. شما می‌توانید با یک تابلوی زیبا و هنرمندانه که با حال و هوای اتاق شما مطابقت دارید، فضای خانه یا محل کارتان را از یک حالت ساده و معمولی به یک محیط خاص و دلپذیر تبدیل کنید. در این مطلب با همراهی مجموعه تابلو فرش ریحان درباره یکی از خاص‌ترین انواع تابلوهای هنری یعنی بوم‌های مخمل صحبت خواهیم کرد. این بوم‌ها با جلوه درخشان و منحصربفردی که به فضا می‌بخشند از محبوب‌ترین تابلوها به شمار می‌روند. در ادامه با ما باشید تا شما را با تابلو بوم‌های مخمل بیشتر آشنا کنیم.

فرش ریحان
diamond+فرش ریحان

بوم مخمل چیست؟

اگر عاشق هنر هستید و به زیبایی محیط اطرافتان اهمیت می‌دهید حتما تا بحال به خریدن یکی دو تابلوی دیواری با طرح‌های جذاب و خوش آب و رنگ وسوسه شده‌اید. عکس‌ها و نقاشی‌ها می‌توانند برای فضای خانه یا محیط کار شما روح‌بخش باشند و محیط را از حالت یکنواختی خارج کنند.

فرش ریحان
diamond+فرش ریحان
چوب و هنر

حال تصور کنید که این آثار زیبای نقاشی بر روی پارچه‌ای از مخمل اعلا و باکیفیت نقش ببندد و آن رنگ‌های زنده در لابلای تار و پود پارچه نفوذ کنند و تا ریشه هر نخ فرو بروند. در این صورت است که زیباترین بازتاب‌ها از انعکاس نور به چشمان شما خواهند رسید و از نقوش خیره‌کننده تابلو لذت دوچندانی خواهید برد. این همان حسی است که پس از دیدن تابلو بوم‌های مخمل به شما دست خواهد داد.

بوم‌های مخمل؛ کاربردی‌ترین انواع تابلوهای تزئینی

بوم‌های مخمل به هر سبکی از دکوراسیون جلوه می‌بخشند. براق بودن نسبی پارچه مخمل و رنگ‌های درخشان آن گیرایی دلپذیری به محیط می‌بخشد. به دلیل داشتن بعد و قابلیت استفاده بدون فریم، از این تابلوهای هنری در هر فضایی استفاده می‌شود.

فرش ریحان
diamond+فرش ریحان

وضوح بالای تصاویر چاپ شده بر روی بوم‌های مخمل مرغوب هر ناظری را در نگاه اول جذب خواهد کرد. گویی در مقابل تابلویی بافته شده از ابریشم اعلا قرار دارید که بافنده‌ای هنرمند برای بافتن تار و پود آن زمان زیادی را صرف کرده است.

تنوع طرح و نقش در این تابلوها به قدری زیاد است که می‌توانید برای هر نوع دکوراسیونی یک مدل از آن را انتخاب کنید. از طرح‌های شاهانه و سلطنتی که بیشتر در دکورهای کلاسیک کاربرد دارند تا مدل‌های مینیمال و مدرن که به درد خانه‌های لوکس و امروزی می‌خورند همگی جلوه فوق‌العاده‌ای به چیدمان می‌دهند و برای شما سبک منحصربفردی از دکوراسیون را رقم می‌زنند.

چرا باید بوم‌های مخمل را انتخاب کنیم؟

احتمالا ملاک اول بسیاری از ما در انتخاب تابلو فرش زیبایی و جذابیت ظاهری آن است. مهم است که نقاشی دیواری ما بتواند در قلب دکوراسیون بدرخشد و نگاه‌ها را به خود خیره کند. اما معیارهای دیگری هم هستند که هنگام خرید یک تابلوی دیواری باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. در حقیقت محبوبیت بوم‌های مخمل تنها به دلیل کیفیت بصری و خوش رنگ و لعاب بودن آن‌ها نیست، بلکه امتیازات دیگری نیز دارند که عبارتند از:

فرش ریحان
diamond+فرش ریحان
  • بوم‌های مخمل در برابر خراش و ساییدگی مقاومت بالایی دارند. به همین دلیل نگهداری از آن‌ها نسبت به تابلو فرش‌های دکوراتیو دیگر به مراتب راحت‌تر خواهد بود.
  • بوم‌های مخمل قابل شستشو هستند. هر زمان که متوجه غبارگرفتگی یا کثیفی آن شدید می‌توانید آن را از روی دیوار پایین بیاورید و با یک شوینده مناسب آلودگی‌ها را از سطح آن بزدایید.
  • تابلو بوم‌های مخمل در برابر تابش نور خورشید دچار رنگ‌پریدگی نمی‌شوند و براقیت و درخشندگی خود را همانند روز اول حفظ خواهند کرد. این ویژگی باعث شده است که تابلوهای مخمل تا سالیان سال بدون افت کیفیت ظاهری در دکوراسیون بمانند و جلوه‌گری کنند.

همین حالا سفارش بدهید!

اگر قصد خرید از مجموعه تابلو فرش ریحان را دارید باید بدانید که شما در انتخاب طرح آزاد هستید. اگر نقشه مدنظرتان را در هیچ کجای بازار تابلو فرش پیدا نکردید می‌توانید آن را سفارش بدهید تا طرح انتخابی شما با استفاده از بهترین رنگ‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها بر روی بوم‌های مخمل چاپ شود. انوع نقاشی‌های مدرن و کلاسیک، طرح‌های زیبای سلطنتی، نقوش سنتی فرش و تابلوفرش، نقاشی‌های فرانسوی یا حتی اشعار و دست‌نوشته‌های مدنظرتان می‌توانند به یک تابلو بوم مخمل زیبا تبدیل شوند و در دکوراسیون خانه یا محل کارتان خودنمایی کنند.

حرف آخر

تابلو مخمل یکی از زیباترین تابلوهای تزئینی است. چاپ یک طرح بر روی پارچه مخمل باعث می‌شود نقش‌ها زنده‌تر و رنگ‌ها درخشان‌تر و رئال‌تر به نظر برسند. نقاشی یا چاپ طرح بر روی بوم‌های مخمل به دلیل بافت خاص و لطیف آن هر بیننده‌ای را مسحور می‌کند، به همین دلیل است که این تابلوها در سال‌های اخیر به محبوبیت و استقبال بی‌نظیری دست پیدا کرده‌اند. مجموعه تابلو فرش ریحان با بکارگیری نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته به زیبایی هرچه بیشتر دکوراسیون شما کمک خواهد کرد. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر از این مجموعه می‌توانید به صفحه فرش ریحان سر بزنید و سفارشات خود را نیز از طریق همین صفحه ثبت کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه