افتتاح شعبه‌ی جدید پالاز؛ الماسی در غرب تهران + ویدئو

افتتاح شعبه‌ی جدید پالاز؛ الماسی در غرب تهران + ویدئو

به قلم: فهیمه مصدرالامور

همیشه وقتی به تغییر دکوراسیون فکر می‌کنیم، تعویض مبلمان یه ذهنمان خطور می‌کند. درصورتی‌که تغییر کفپوش، موکت و کاغذدیواری هم می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی و جلوه‌ی دکوراسیون خانه داشته باشد. در این شوروم یک خبر خوس برای طرفداران کاغذدیواری و کفپوش داریم. با ما در ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

شعبه‌ی جدید پالاز کجاست؟!

اما خبر خوش برای ساکنین شهرک غرب اینکه شعبه‌ی جدید پالاز در شهرک غرب افتتاح شد. در این شعبه همه‌ی محصولات و نمونه‌کارها موجود است و شما می‌توانید به‌صورت حضوری از محصولات و کالاها دیدن کنید. پس اگر به‌دنبال تنوع هستید، اینجا همان جایی است که باید باشید. در مجموعه‌ی پالاز موکت، با تنوع زیادی از انواع کاغذدیواری مدرن و کلاسیک، کفپوش‌های لمینیت و موکت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف رو‌به‌رو می‌شوید.

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

کاربردهای محصولات جدید پالاز موکت در دکوراسیون داخلی

اگر برای اتاق کودک خود به‌دنبال موکت نرم و پرزبلند هستید؛ موکت الماس، گزینه‌ی مناسبی است. اما اگر برای تغییر فضای خود به‌دنبال کاغذدیواری‌های مدرن با رنگ‌های خنثی می‌گردید، خانه‌ی پالاز سه آلبوم جدید را موجود کرده که انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. همچنین محصول جدید پالاز موکت به‌نام اس‌پی‌سی SPC، صددرصد ضد‌آب است و مغزی آن از پودر سنگ ساخته شده که در آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز کاربرد دارد.

خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت
خانه پالاز موکت و کاغذ دیواری و لمینیت

محصولات جدید پالاز شعبه شهرک غرب

کلام آخر

این شوروم‌گردی به افتتاح شعبه‌ی جدید پالاز در شهرک غرب اختصاص داشت. خدمات پالاز معمولا به‌صورت سیستمی و حرفه‌ای است و شما می‌توانید همه‌ی محصولات این برند را از طریق سایت پالاز نیز سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین به کمک خانه‌ی پالاز می‌توانید انتخاب خوب و ماندگاری داشته باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه