شوروم طراحی داخلی و خارجی ساختمان دو نبش در تهران + ویدئو

شوروم طراحی داخلی و خارجی ساختمان دو نبش در تهران + ویدئو

به قلم: فهیمه مصدرالامور

حتما می‌دانید که سبک نئوکلاسیک این روزها علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرده. یکی از ویژگی‌های سبک نئوکلاسیک این است که سادگی و بی‌آلایشی سبک مدرن را با شکوه و عظمت سبک کلاسیک باهم دارد. به همین دلیل به تازگی بسیاری از کارفرماها و طراحان، نگاه ویژه‌ای به این سبک دارند. ما نیز در این شوروم نگاهی خاص به یک پروژه‌ی متفاوت از طراحی داخلی و خارجی ساختمانی دو نبش در تهران داریم. پیشنهاد می‌کنم این شوروم‌گردی را از دست ندهید.

ناکس هوم

چوب و هنر

جزییات طراحی داخلی و خارجی ساختمان دو نبش

اگر ویدئوی این شوروم را با دقت تماشا کنید؛ خواهید دید که در نمای ساختمان و در قسمت لابی از تزیینات ساده و به دور از پیچیدگی و شلوغی استفاده شده است. از طرفی هم‌خوانی نما با دکوراسیون داخلی از نکات قابل توجه در این نوع طراحی است.

این ساختمان دو نبش، چهار طبقه دارد و طبقه‌ی همکف، دارای لابی جدا و پارکینگ است. جالب است بدانید که هر چهار پارکینگ در این ساختمان به صورت جدا طراحی شدند. از این رو به راحتی برای همه‌ی ساکنین قابل استفاده هستند. همچنین طبقه‌ی پایین همکف هم انباری‌های ساختمان و سالن اجتماعات قرار دارند.

سبک طراحی داخلی و خارجی ساختمان دو نبش تهران چیست؟

نکته‌ی جالب دیگر اینکه طراحی هر طبقه از این ساختمان، متفاوت از طبقات دیگر است. یکی از واحدهای این ساختمان هم با متراژ 120 متر به سبک نئوکلاسیک طراحی و اجرا شده. کابینت‌های آشپزخانه از جنس سوپرمات با نوارهای استیل طلائی ساخته شده‌اند. این طراحی در عین سادگی و شیک بودن، با فضای دیگر قسمت‌های خانه نیز هماهنگ است.

نقشینه تندیس آمود

گروه طراحی و معماری نقشینه تندیس آمود

اگر درباره‌ی طراحی داخلی و خارجی این فضا کنجکاو شدید؛ باید بگویم طراحی و اجرایی که در ویدئو مشاهده کردید را تماما گروه معماری آمود به انجام رساندند. عمده فعالیت‌های این شرکت در زمینه‌ی طراحی معماری داخلی و خارجی است. شما نیز می‌توانید صفر تا صد طراحی، اخذ جواز ساختمانی، طراحی پلان معماری، دکوراسیون داخلی و… را به این شرکت بسپارید.

اتاق خواب، طراحی داخلی و خارجی ساختمان

آشپزخانه، طراحی داخلی و خارجی ساختمان

دکوراسیون آشپزخانه، طراحی داخلی و خارجی ساختمان

جمع‌بندی

شرکت طراحی و معماری نقشینه تندیس آمود، روند طراحی و داخلی و خارجی ساختمان شما را از اخذ جواز ساختمانی گرفته تا نوسازی، بازسازی، نظارت و اجرا به عهده می‌گیرد. برند برتر آمود با تجربه و جوایزی که در حوزه‌ی معماری و دکوراسیون داخلی کسب کرده، می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما عزیزان درخصوص ساخت و دکور خانه‌ی دلخواه‌تان باشد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
بهاری در تاریخ 28 مرداد 1402
لوستر پذیرایی با نوع دکور همخونی نداشت بجای رنگ چوب میز تی وی ازرنگ خنثی استفاده میشدهمچنین کنسول ...لوستر اتاق خواب ب دکورش نمیاد انتخاب پرحجمی داره میز وتختش..خیلی از فضای اتاق خواب گرفته وبست فضارو ..خیلی خنثی شده پذیرایی باید تعادل رنگ داشته باشه ..

ثبت دیدگاه