خانه ویلایی مجلل و شیک آیشواریا رای باچان و آبیشک باچان در دبی

خانه ویلایی مجلل و شیک آیشواریا رای باچان و آبیشک باچان در دبی

به قلم: نرگس مهردادیان

خانه ویلایی مجلل آیشواریا رای باچان و آبیشک باچان در دبی

آرناپالاس

آیشواریا رای باچان بازیگر مشهور زن هندی در سال 2007 با آبیشک باچان، پسر آمیتاب پاچان معروف ازدواج کرد. مراسم ازدواج آن‌ها مجلل و پر هزینه‌‌ بود و سه روز به طول انجامید. آن‌ها در 16 نوامبر 2011 صاحب دختری به نام آرادیا شدند. این زوج قدرتمند بالیوود با هم زیبا به نظر می‌رسند و سال‌هاست به دور از حاشیه کنار هم زندگی می‌کنند. این زوج خانه‌ای ویلایی با امکانات ویژه را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرده‌اند که زیاد برای گذراندن اوقات خود به آن‌جا می‌روند.

شیرآلات کسری

در ادامه بیشتر به معماری و دکوراسیون خانه مجلل آیشواریا و آبیشک باچان در دبی پرداخته می‌شود و تصاویر دیدنی ویلای این زوج هنرمند و سلطنتی را خواهید دید. پس با ما در چیدانه همراه باشید.

ویلای آیشواریا و آبیشک باچان کجاست؟

ویلای آیشواریا و آبیشک باچان کجاست؟

زوج سلطنتی بالیوود از خانواده مشهور باچان، یعنی آبیشک و آیشواریا رای باچان، مانند دیگر سلبریتی‌ها صاحب یک ویلای بزرگ و مجلل در دبی هستند. این خانه لوکس در Sanctuary Falls Jumeirah Golf Estates جمیرا گلف استیت قرار دارند. این منطقه دارای ویلاهایی با طراحی استراحتگاه در یک محیط سرسبز با آب‌های آرام و زمین‌های گلف زیباست.

معماری و دکوراسیون ویلای مجلل آیشواریا و آبیشک باچان

معماری و دکوراسیون ویلای مجلل آیشواریا و آبیشک باچان

معماری و طراحی داخلی این ویلای مجلل به طرز چشمگیری زیبا به نظر می‌رسد. در ابتدا محوطه سازی و نمای زیبای این ویلای استخردار و دوبلکس توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این ویلای مجلل به سبک مدرن و نئوکلاسیک طراحی شده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌توان به ورودی لوکس، سالن سینمای خانگی، تجهیزات و امکانات ویلا اشاره کرد.

اتاق سینمای ویلای آیشواریا و آبیشک باچان

آشپزخانه‌ مدرن ویلای آیشواریا و آبیشک باچان

آشپزخانه‌ مدرن ویلا به طراحی Scavolini با لوازم برند Miele محهز شده است. در دکوراسیون ویلا کمدهای نولتی و در سرویس بهداشتی برند Villeroy و Boch خودنمایی می‌کنند. همچنین این خانه مجلل و بزرگ مجهز به سیستم اتوماسیون خانگی پیشرفته و سرویس دربان اختصاصی است.

ویلای آیشواریا و آبیشک باچان در دبی

و در آخر

در این مطلب با معماری و دکوراسیون داخلی ویلای آیشواریا و آبیشک باچان در دبی آشنا شدید و تصاویر جذاب خانه مجلل و مدرن آن‌ها را دیدید. برای دیدن تصاویر خانه افراد مشهور دنیا مطلب عمارت مجلل و اختصاصی مایکل جردن را از دست ندهید.

ورودی لوکس ویلای آیشواریا و آبیشک باچان

اتاق غذاخوری لوکس ویلای آیشواریا و آبیشک باچان

نشیمن لوکس ویلای آیشواریا و آبیشک باچان

اتاق خواب ویلای آیشواریا و آبیشک باچان

اتاق لباس ویلای آیشواریا و آبیشک باچان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
لیلا در تاریخ 04 بهمن 1402
قربونت برم خدا،به بعضی ها همه جور نعمت میدی،یا زیاد میدی،خوشگلی میدی یه عالمه،پول،رفاه، زندگش لاکچری،به بعضی ها هم از روزی که متولد میشن بدبختی،خدا یا شکرت،حتما لیاقتش را داند،ان شا....اون دنیا حتما بهم جواب قطعی را میدی که علت این همه تبعیض بین بنده ها چی هست،تو خدایی و اگر میخواستی به همه یه جور میدادی،حتما دلیلی داره.....
م ز در تاریخ 06 بهمن 1402
خوش بحالشون
خوشبخت ایرانی در تاریخ 08 بهمن 1402
واقعا چطور خدا به بعضی ها انقدر ثروت میده بعضیها هم درحسرت یک خانه چهل متری ...اخه مگه خداوند عادل هست که پس چرا اینجوریه مثلا هنر این دوتا چیه ..

ثبت دیدگاه