Chidaneh.com placeholder image

آموزش طراحی معماری و دکوراسیون داخلی، همین امروز شروع کنید

به قلم: سمانه زارعی

آموزش طراحی معماری (دکوراسیون داخلی): انسان به دنبال زیبایی و تعادل است و دوست دارد در فضایی که مورد علاقه اوست زندگی و کار کند. یکی از هنر و مهارت­هایی که ما را به این معیارها نزدیک می­کند، طراحی معماری و دکوراسیون داخلی متناسب با هر فضاست. امروزه افراد برای داشتن آرامش و حس مثبت در زندگی و کار خود به طراحی و چیدمان وسایل محیط توجه زیادی دارند و برای این کار به دنبال متخصصانی هستند که برای رسیدن به این هدف آنها را همراهی کنند. در نتیجه وجود افراد ماهر در زمینه دکوراسیون داخلی یکی از نیازهای امروز ماست. در این مطلب با کارشناسان مجتمع فنی تهران (میرداماد) همراه هستیم تا راجع به آموزش دکوراسیون داخلی (آموزش معماری) صحبت کنیم. اگر شما هم به دنبال یادگیری دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هستید این مطلب از چیدانه را از دست ندهید.

 

چوب و هنر
دوره های آموزشی طراحی داخلی

آموزش دکوراسیون داخلی و طراحی معماری (دوره معماری)

طراحی دکوراسیون داخلی و آموزش معماری، فن و هنر مربوط به ساخت و طراحی فضاهای داخلی و همچنین چیدمان مبلمان و وسایل موجود در فضاست به طوری که زیبایی و تعادل و پیوستگی در فضا را به ارمغان بیاورد. اگر شما هم به طراحی داخلی و معماری علاقه مند هستید باید تخصص آن را فرا بگیرید و خلاقیت خود را در این زمینه پرورش بدهید تا بتوانید طراح موفقی باشید. در ادامه مطلب خواهید خواهند که برای رسیدن به این هدف چه قدم­ هایی لازم است.

 

دوره های آموزشی دکوراسیون داخلی

چرا یادگیری طراحی دکوراسیون داخلی (آموزش معماری) مهم است؟

طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی معماری: قبل از اینکه بخواهید چگونه می­ توانید یک دکوراتور داخلی شوید باید با اهمیت طراحی فضاهای داخلی آشنا شوید. چرا طراحی دکوراسیون داخلی مهم است؟ با توجه به اینکه امروزه اغلب افراد در شهرهای بزرگ و پرسرو صدا زندگی می­ کنند وجود یک محیط زیبا و با انرژی مثبت برای زندگی و کار خواسته هر فردی است که به دنبال آرامش است، در نتیجه این کار بر عهده ­ی یک طراح داخلی است. 

برخی از اهداف طراحی دکوراسیون داخلی (طراحی معماری) عبارتند از:

  • ایجاد تعادل بین ساختار فضای ساختمان و چیدمان وسایل
  • ایجاد فضایی زیبا و دلنشین
  • نهایت استفاده از فضاهای مختلف محل زندگی
  • ایجاد فضایی متناسب با کاربری فضا
  • نهایت استفاده از نور طبیعی در فضاهای داخلی
  • استفاده از مواد و مصالح مناسب
  • رفع مشکلات فضای زندگی
  • بهینه سازی مصرف انرژی و…

 

دوره های آموزشی دکوراسیون داخلی

آموزش دکوراسیون داخلی (کلاس های آموزشی معماری) کدام فضا؟ به چه سبکی؟

برای اینکه بتوانید در طراحی دکوراسیون داخلی تخصص داشته باشید باید دوره های معماری و طراحی دکوراسیون را بگذرانید. شما با بدست آوردن علم و مهارت کافی، با ویژگی­ ها و نیازهای فضاهای مختلف آشنا خواهید شد و با علمی که بر سبک­ های مختلف طراحی دکوراسیون و طراحی معماری دارید می­ دانید که در هر فضایی چه سبکی را انتخاب کنید و یا چگونه نیازها و خواسته ­های کارفرما را برآورده کنید. پس برای داشتن مهارت کافی بعد از علاقه نیاز به علم و دانش کافی، اصول هنر طراحی و خلاقیت دارید.

 

دوره دکوراسیون داخلی

دوره دکوراسیون داخلی (کلاس معماری)، مهارت مهم است یا مدرک؟

دوره دکوراسیون داخلی(دوره طراحی معماری): بله! تا اینجا فهمیدیم که ابتدا باید علم کافی برای طراحی داخلی را بدست بیاوریم تا بتوانیم وارد حرفه طراحی دکوراسیون داخلی شویم. یک آموزشگاه معتبر برای آموزش دکوراسیون داخلی از صفر تا صد می­ تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. داشتن مهارت و دانش کافی و داشتن مدرک معتبر، دو سویه ­ی موفقیت در کار شماست. در نتیجه باید بدانید که هم مهارت و هم مدرک هر دو مهم هستند و هریک بدون دیگری ناقص خواهد بود.

 

کلاس های آموزشی طراحی معماری

طراحی دکوراسیون داخلی، پله پله تا مهارت!

حالا نوبت یادگیری و تلاش است. مجتمع فنی تهران(میرداماد) یکی از آموزشگاه ­هایی است که همه مهارت­ های لازم را در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی به شما آموزش می ­دهد. برگزاری دوره­ های آموزشی در سه سطح مختلف (مقدماتی- متوسطه- پیشرفته) انجام می­ شود. فراموش نکنید که هیچ تخصصی را نمی­ توان خیلی سریع به دست آورد، مهم است که تلاش کنید و علم و هنر کافی در این مورد را قدم به قدم پیش ببرید. اگر دانشجوی معماری و یا طراحی داخلی هستید استفاده از برخی دوره ­های آموزشی به تکمیل اطلاعات و حرفه شما کمک خواهد کرد.

 

آموزش دکوراسیون داخلی

آموزش دکوراسیون داخلی (کلاس معماری) این نکته­ ها به درد شما می خورد!

علاقه را فراموش نکنید: در هر کاری اگر علاقه وجود نداشته باشد احتمالا پس از مدتی خسته کننده خواهد بود و تصمیم به تغییر آن خواهید گرفت.

یک آموزشگاه معتبر پیدا کنید: یک آموزشگاه خوب می­ تواند در زمینه آموزش دکوراسیون داخلی به شما کمک کند. قبل از شرکت در کلاس­ های آموزشگاه از مباحثی که در کلاس ارائه خواهد شد مطلع شوید.

چند بعدی فکر کنید: طراحی دکوراسیون داخلی ابعاد بسیار مختلفی دارد و نیاز به علم شناخت فرم، آشنایی با رنگ­ ها، مواد و مصالح، سبک­های دکوراسیون و… دارد. در نتیجه ذهنتان را باز کنید و به مسائل از بعدهای مختلفی نگاه کنید.

انعطاف پذیر باشید: شما باید بتوانید با انواع نرم افزارها و ابزار مختلف کار کنید در نتیجه سعی کنید همه آنها را به خوبی یاد بگیرید تا در ارائه طرح­ ها و اجرای پروژه­ ها به مشکل برنخورید.

هدف داشته باشید: برای اینکه وسط راه خسته نشوید و انگیزه شما کم نشود لازم است اهداف خود را به درستی و با قاطعیت تعیین کنید تا موفق شوید.

 

طراحی دکوراسیون داخلی

کلام آخر:

تصمیم خود را بگیرید و با شروع آموختن طراحی دکوراسیون داخلی راه جدیدی برای خودتان باز کنید. این تخصص امروزه در جامعه مورد توجه قرار گرفته است در نتیجه شما با داشتن مهارت و مدرک معتبر در زمینه طراحی داخلی می ­توانید یه عنوان یک طراح فعالیت کنید. 

مجتمع فنی تهران(میرداماد) یکی از آموزشگاه ­های معتبر در زمینه آموزش معماری و دکوراسیون داخلی است که می­ توانید برای شرکت در کلاس ­های آنها به این آموزشگاه اعتماد کنید.

 

انواع دوره های معماری و دکوراسیون (کلاس معماری) در مجتمع فنی تهران(میرداماد)

  • آموزش طراحی معماری و دکوراسیون داخلی(مقدماتی)
  • دوره طراحی معماری و دکوراسیون داخلی (متوسطه)
  • کلاس طراحی معماری و دکوراسیون داخلی (پیشرفته)
  • پکیج جامع طراحی دکوراسیون داخلی و معماری صفر تا 100
  • آموزش طراحی فضای سبز و محوطه سازی (مقدماتی)
  • دوره طراحی فضای سبز و محوطه سازی (متوسطه)
  • کلاس طراحی فضای سبز و محوطه سازی (پیشرفته)
  • آموزش طراحی مبلمان داخلی (آموزش  Object Design)
  • آموزش چیف آرشیتکت ( دوره Chief Architect)
  • دوره جامع باز سازی و اجرای پروژه های طراحی داخلی
  • آموزش اسکیس و راندو (دوره اسکیس و راندو)
  • آموزش پتینه دکوراتیو ساختمانی و مبلمانی(پتینه کاری)
  • بازاریابی معماری و طراحی داخلی در شبکه های اجتماعی
  • آموزش عکاسی معماری و دوره معماری داخلی و هنر های تجسمی
  • آموزش تری دی مکس (دوره (3D MAX

 

معرفی مدرک دوره های آموزشی معماری و دکوراسیون داخلی ( کلاس معماری)

مدرک کلاس معماری (کلاس طراحی دکوراسیون داخلی) مجتمع فنی تهران (میرداماد) قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه می باشد. این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک Skill Certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و همچنین جز رزومه کاری و مهارتی دانش پذیر قرار گیرد. همچنین دانش پذیران می توانند بنا به درخواست، مدارک بین المللی از مؤسسات معتبر خارجی اخذ نمایند.

 

مطالب پیشنهادی:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه