Chidaneh.com placeholder image

پکیج آموزش دکوراسیون داخلی، از زبان یک متخصص + ویدیو

به قلم: گلنار

طراحی داخلی و دکوراسیون از مباحثی است که همیشه علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. این موضوع باعث شده تا علاوه بر آموزش های آکادمیک در دانشگاه ها، آموزشگاه ها و مراکز زیادی نیز در این فعال باشند. در این قسمت از ویدیوهای چیدانه با خانم مهشید رئیسی همراه شده این تا درمورد مشکل آموزش معماری داخلی در ایران و آموزشگاه های معتبر صحبت کنیم.

 

اسکای اسکرپر

پکیج آموزش دکوراسیون داخلی

برای بررسی دوره های متنوع پکیج های آموزش دکوراسیون داخلی، ابتدا لازم است مشکلات اساسی و پایه در این زمینه را شناخته تا بتوان بهترین برنامه ریزی را به دست آورد. در همین راستا سوالاتی را با خانم مهشید رئیسی مطرح کرده ایم که در ادامه پاسخ آن ها را می خوانیم:

مهم ترین مشکل معماری داخلی امروز ایران چیست؟

یکی از مهم ترین مشکلاتی که امروز با آن موجه هستیم این است که بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان معماری و معماری داخلی نمی توانند وارد بازار کار حرفه ای و اجرایی شوند. 

این امر باعث شده تا فارغ التحصیلان کارشناسی و حتی مقاطع بالاتر، به شغل ایده آل و مناسب خود دست پیدا نکرده و حتی درشرکت های اشتباه و با درآمدهای بسیار کم مشغول به کار شوند.

پکیج آموزشی شامل چه مباحثی است؟

در آموزشگاه حرفه ای مباحثی که تدریس می شوند در دو دسته قرار می گیرند:

  • مباحث تئوری معماری و معماری داخلی مانند اصول فنگ شویی، سبک شناسی، …
  • مباحث حرفه ای برای ورود به بازار کار مانند قرارداد نوشتن، اصول اجرایی، تدوین رزومه، گفت و گو ..

آموزش ها به چه صورتی انجام می شوند؟

تعدادی از کلاس ها به صورت رایگان برگزرا خواهند شد. اما در کنار کلاس ها، لایوهای متنوعی که توسط اساتید برگزار می شوند نیز مطالب مفید و آموزنده ای در اختیار شما قرار می دهند.

“برای اطلاعات بیش تر به پروفایل خانم مهشید رئیسی در چیدانه مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

فیلمبردار : امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه