Chidaneh.com placeholder image

مبلمان ایرانی، همه چیز درباره برند نیما کرمی

به قلم: گلنار

همیشه در ویدیوهای شوروم گردی چیدانه، به شوروم های مختلف می رفتیم تا جدیدترین محصولات را معرفی کنیم، اما امروز مهمان یک هنرمند هستیم که نگاه متفاوتی به هنر ایرانی دارد. در واقع با زنده کردن این هنر، طراحی نو و جدیدی در مبلمان ایرانی و وسایل چوبی ایجاد کرده که علاوه بر زیبایی، کیفیت و اصالت را نیز به همراه خود دارد. برند خورشید با مدیریت نیما کرمی در این ویدیو با ما همراه خواهند بود.

مبلمان ایرانی، مهم ترین ویژگی 

از جمله مهم ترین ویژگی هایی که می توانیم برای این مبلمان ایرانی مطرح کنیم، فروش اینترنتی و تلفنی آن هاست. در گفت و گویی که با مدیریت مجموعه، نیما کرمی، داشتیم این موضوع به این شکل مطرح شد:

چوب و هنر

شما چگونه چوب را به صورت اینترنتی و تلفنی به فروش می رسانید؟

مهم ترین نکته دقیقا این جاست که مخاطب مطمئن شود جنسی که خریداری می کند با آنچه که در عکس دیده اند هیچ تفاوتی ندارد. در واقع این تضمین وجود دارد که کیفیت و رنگ کار نه تنها با عکس تفاوتی ندارد، حتی از بسیار بهتر و زیباتر نیز است.

صنایع چوبی خورشید
میز جلو مبلی چوبی ایرانی
صنایع چوبی خورشید

ویژگی مبلمان و وسایل چوبی ایرانی

برند خورشید علاوه بر مبلمان ایرانی، انواع وسایل چوبی نیز تولید می کنند. از مهم ترین ویژگی این محصولات می توانیم به دو مورد زیر اشاره داشته باشیم:

  • چوب ها از بهترین چوب های راش اروپا هستند
  • رنگ چوب به شکل کاملا طبیعی استفاده می شوند

صنایع چوبی خورشید
کنسول چوبی ایرانی
صنایع چوبی خورشید

صنایع چوبی خورشید
میز جلو مبلی چوبی ایرانی
صنایع چوبی خورشید

ترکیب چوب با هنرهای ایرانی

این برند علاوه بر کیفیت بالا در تولید نواع مبلمان و وسایل چوبی، با احیا کردن بعضی از هنرهای ایرانی، ترکیب جدیدی را خلق کرده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ترکیب چوب و کاشی
  • ترکیب چوب و خطایی
  • نقاشی روی چوب

تمامی این ایده ها با همکاری استادان و به صورت کاملا دستی بروی روی وسایل چوبی انجام می پذیرند که بعضی از آن ها مانند نقاشی پشت شیشه از زمان صفویه دوباره احیا شده اند.

“برای مشاهده مدل های بیش تر با گروه مبلمان خورشید در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: زهرا احمدی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه