Chidaneh.com placeholder image

روش نصب شلف روی دیوار، چه باید کرد؟

به قلم: تحریریه چیدانه

تاسیسات: اگر بخواهید در دکوراسیون خانه جدید بر روی دیوار شلف و قفسه نصب کنیم، به سادگی انجام می شود؟ روش نصب شلف روی دیوار چگونه است؟

برای نصب شلف روی دیوار باید سه فاکتور مد نظر قرار بگیرد. طول شلف، متریال آن که وزنش را نیز تعیین می کند و سومی وسایلی که روی شلف قرار خواهد گرفت. هرچه طول شلف، وزن خود شلف و وزن وسایل روی آن بیشتر باشد نیاز به بست های محکم تر و بیشتری دارد تا روی دیوار به خوبی فیکس شود.

قالیشویی ادیب

پایه شلف دیواری

البته در این صورت است که ممکن است ظاهر نازیبایی پیدا کند. بست های ال شکل استحکام خوبی دارند.

دریل پایه شلف

بر روی برخی از شلف ها و باکس های دیواری سوراخ های مخصوصی دارند تا توسط رول پلاک به دیوار نصب شوند و مسلم است که این نوع شلف های دیواری بست اضافه ای را در معرض دید قرار نمی دهند.

نصب شلف

 اگر شلف شما کوچک و سبک است می توانید با میخ های فولادی که زیر شلف به دیوار می کوبید، شلف دیواری را ثابت نگهدارید. البته فراموش نکنید که با این روش نصب شلف روی دیوار، نمی توانید وسایل زیادی روی آن نگهداری کنید. تحمل وزن زیاد آن با این روش ممکن نیست و موجب افتادن و لیز خوردن شلف می شود.

دکوراسیون یاشیل
شلف دیواری
دکوراسیون یاشیل
افرانوس
شلف دیواری با دماسنج
افرانوس
مبلمان و اکسسوری جاکوب
طبقه بدون فریم
مبلمان و اکسسوری جاکوب

برای تهیه شلف دیواری به ویترین کالای چیدانه سری بزنید. نمونه های بیشتری از مدل شلف دیواری که در بالا می بینید، در اختیار شما قرار می گیرد. تجربه خود را در زمینه نصب شلف روی دیوار در قسمت افزودن دیدگاه به اشتراک بگذارید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه