Chidaneh.com placeholder image

تابلوی یادداشت دیواری، 10 ایده ارزان و خلاقانه

به قلم: تحریریه چیدانه

سبک زندگی: با کمک یک تابلوی یادداشت دیواری، دکوراسیون خانه و دفتر کار خود را با چیزهایی پر کنید که باید جلوی چشمتان باشد تا از یاد نبرید. بنشنید و فکر کنید که به دنبال چه چیزی هستید، می توانید از چیزهایی مثل عکس، اهداف شغلی، نقاط عطف مالی و یا حتی تعطیلات رویایی خود استفاده کنید که به شما انگیزه بیشتری برای کار می بخشند تا با اراده بیشتری به سمت موفقیت پیش بروید. در این مطلب با ما همراه باشید تا با نمونه هایی الهام بخش از تابلوهای یادداشت دیواری آشنا شویم تا بتوانیم با انگیزه و حال خوش تری به سمت آرزوها و موفقیت هایمان برویم.

اگر شما هم به دنبال ایده هایی خلاقانه برای چیدمان عکس هایتان هستید می توانید به مطالب برای نمایش عکس ها ، پنلی خلاقانه بسازید و چیدمان قاب عکس روی دیوار، ۷ مدل راهگشا! سر بزنید.

قالیشویی ادیب

تابلوی یادداشت دیواری در اتاق کار

به تابلوی خود، قاب بدهید

 می توانید از قاب تابلو یا نقاشی هایی استفاده کنید که دیگر برایتان جذابیتی ندارد و یا حتی می توانید قاب جدیدی خریداری نمایید و آن را به هر ابعادی که دلتان می خواهد درآورید.

تابلوی یادداشت دیواری با نوار چسب

تابلوی خود را با نوار چسب تقسیم بندی کنید

با کمک چند تابلو از جنس چوب پنبه می توانید اتاقتان را بیشتر شبیه به دفتر کار کنید. قسمت هایی از این تابلوها را که می خواهید برنامه هایتان را بر آنها مشخص کنید با نوار چسب برجسته تر نمایید. می توانید در ابتدا سطح تابلو را رنگ کنید و بعد از اینکه رنگ روی آن خشک شد، نوار چسب را استفاده کنید.

تابلوی یادداشت دیواری با تخته کچی

از یک بوم و تابلوی خالی استفاده کنید

گاهی با نیروی انگشتانتان نیز می توانید با کمک یک پونز یا میخ، تابلوی گچی را به جای تابلوهای چوب پنبه ای بر روی دیوار بزنید. بعد از ان هم می توانید به راحتی با یک گچ نکاتی را که دلتان می خواهد بر روی تابلو یادداشت کنید.

مطلب مرتبط: تو خونه تخته سیاه هم لازم میشه!

تابلوی یادداشت دیواری با تور سیمی

یک تور سیمی بسازید

با کمک سیم و مشخص کردن حدود آن و تقسیم بندی می توانید تصاویر و یادداشت خود را با کمک گیره های چوبی بر روی آنها نصب کنید.

تابلوی یادداشت دیواری با کرکره

از نرده و کرکره های خود استفاده مجدد کنید

استفاده از کرکره و نرده های پنجره، صرفا مختص به پنجره نیست. می توانید قسمتی از آن را پشت میز خود قرار دهید و با کمک چند گیره، تصاویر و یا یادداشت هایی که می خواهید را بر روی آن نصب نمایید.

مطلب مرتبط: پرده کرکره ای و مزایای آن در دکوراسیون داخلی منزل!

تابلوی یادداشت دیواری با پوشش پارچه

تابلوی چوب پنبه ای خود را با یک پارچه بپوشانید

با کمک این کار می توانید تابلویی داشته باشید که کاملا مطابق با سلیقه شماست. با کمک یک منگنه تفنگی و گیره هم می توانید پارچه خود را به خوبی بر روی تابلوی نصب کنید. لزومی ندارد که حتما ابن نوع از تابلو را بالای میز خود قرار دهید. به راحتی می توانید هر ابعاد و اندازه ای که می خواهید از این تابلو داشته باشید و در هر قسمتی که می خواهید نصب کنید. به اطراف اتاق کار خود با دقت نگاه کنید تا بهترین نقطه را برای نصب این تابلو پیدا کنید.

مطلب مرتبط: ۱۳ ایده عالی برای تزئین دیوارهای خالی به کمک پارچه ها

تابلوی یادداشت دیواری همرنگ دیوار

تابلوی خود را با دیوار یکی کنید

استفاده از رنگی یکسان با دیوار نیز می تواند نوعی یکدستی برای تابلوی یادداشت دیواری شما ایجاد کند. در واقع، قاب آماده ای که خریداری می کنید می تواند با ایجاد تغییراتی مثل اینکه به رنگ دیوار شما درآید، تبدیل به تابلوی یادداشت دیواری مناسبی برای اتاق کارتان شود.

تابلوی یادداشت دیواری با تخته بازی

تزئین تابلوی یادداشت دیواری

از تخته بازی استفاده کنید

همان طور که در تصویر نیز مشاهده می کنید، استفاده از این تخته های سوراخ دار نیز می تواند ایده خوبی برای دکوراسیون دفتر کار شما به حساب آید.

مطلب مزتبط: با تخته های سوراخ دار، نظم را به دکوراسیون منزل خود بازگردانید!

تابلوی یادداشت دیواری سرتاسری

تابلوی خود را سرتاسری کنید

شما هم چنین می توانید با کمک یک نوار تیره و ذغالی رنگ در وسط دیوار خود، تابلوی یادداشت دیواری خود را به صورت سرتاسری بر روی دیوار داشته باشید.

تابلوی یادداشت دیواری با نوارچسب

از نوار چسب های کاغذی و زیبا استفاده کنید

به راحتی می توانید با کمک چسب های کاغذی زیبا و مناسب، هرچیزی را که می خواهید (مثل عکس، یادداشت و…) را بر روی دیوار نصب کنید. نوار چسب ها به دکوراسیون دفتر کار شما کمک می کند تا مرتب تر و سازمان بندی تر به نظر برسد. 

اگر می خواهید سر و سامانی به لوازم اداری و اتاق کار خود بدهید نیز پیشنهاد می کنیم به بخش لوازم و اثاثیه اداری سری بزنید!

منبع: Houzz |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه