Chidaneh.com placeholder image

مراحل اجرای دکوراسیون، از اول چه اتفاقی می‌افته؟

به قلم: گلنار

طراحی داخلی و دکوراسیون مانند هر کار دیگری باید براساس اصول و استانداردهای خودش انجام گیرد. تا حالا برای شما این سوال پیش آمده  که برای داشتن طراحی دکوراسیون خوب چه مراحلی طی می شود یا اصلا از کجا باید شروع کرد؟ در ادامه با گروه معماری ایران کابینت همراه شده ایم تا پاسخ این پرسش ها را بیابیم.

قالیشویی ادیب

مراحل اجرای دکوراسیون

قبل از شروع هر پروژه دکوراسیون داخلی، مراحل ایده پردازی و طراحی اولیه توسط معمار انجام می شود. اما پس از همه طراحی ها و تایید کارفرما، در مرجله اجرا می توانیم این گام ها را به ترتیب انجام دهیم:

  • اجرای کف و سقف در دکوراسوین
  • اجرای کابینت آشپزخانه
  • طراحی و اجرای کمد

اجرای کف و سقف:

برای داشتن طراحی شیک، از مهم ترین آیتم ها اجرای کف و سقف به صورت هماهنگ است. این دو سطح اولین سطوحی هستند که در نگاه اول دیده می شوند در نتیجه انتخاب یک متریال خوب به عنوان اولین گزینه ها مطرح می شود. البته در کنار زیبایی، متریال مناسب هر فضا بر اساس کاربری آن هم مطرح می شود. اگر دوست دارید که جزییات در دکوراسیون شما حضور داشته باشند می توانید از انواع گچ کاری ها برای سقف استفاده نمایید.

ایران کابینت
کابینت های گلاس
ایران کابینت

طراحی و اجرای کابینت:

طرح و سبک کابینت آشپزخانه در مرحله اول باید براساس ابعاد آشپزخانه و میزان فضای مورد نیاز انجام شود. بعد از آن متریال و رنگ کابینت ها بر اساس نظر کارفرما و سبک کلی دکوراسیون خانه انجام می پذیرد.

طراحی و اجرای کمد:

کمد ها فضاهای بهینه ای هستند که در همه خانه ها، چه بزرگ و چه کوچک، اهمیت خیلی زیادی دارند. اما طرح و مدل کمد دیواری خود می تواند به سبک دکوراسیون و جاگیر بودن یا کم جا بودن‌شان کمک کند.

“برای مشاهده پروژه های بیش تر و سفارش کار با گروه ایران کابینت در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: انسیه عطایی | فیلمبردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه