Chidaneh.com placeholder image

راهنمای خرید ست لوازم بهداشتی + فروشگاه تجهیزات سرویس بهداشتی بلومیس

به قلم: فهیمه مصدرالامور

همواره ست سرویس بهداشتی را می‌توان در سرویس جهاز تازه عروس‌ها مشاهده کرد. این ابزار کاربردی و بسیار زیبا به‌دلیل همرنگ‌بودن؛ معمولا جلوه خاصی به محیط می‌بخشند. از آنجاکه نظافت توالت‌فرنگی یکی از دشوارترین کارهاست، در صورت تمیزنشدن اصولی، آلودگی به دیگر محیط‌ها و اعضای خانواده نیز منتقل می‌شود. به این ترتیب خرید ست سرویس بهداشتی باکیفیت، به تمیزی بیشتر محیط و یک‌دست بودن فضای سرویس بهداشتی منزل کمک می‌کند. در این شوروم قصد داریم با معرفی برند و فروشگاه تجهیزات سرویس بهداشتی بلومیس، با انواع سرویس بهداشتی و همچنین راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی بیشتر آشنا شویم.

راهنمای کلی خرید تجهیزات ست سرویس بهداشتی ارزان

حتما به هنگام انتخاب متوجه شده‌اید که اقلام سرویس بهداشتی معمولا بین 4 تا 7 تکه هستند که برای زیبایی و بهداشت هر خانه‌ای لازم و ضروری‌اند. به طور کلی در هر حمام یا دستشویی، داشتن ست سرویس بهداشتی کاربردی و زیبا؛ می‌تواند سلامت فردی و عمومی خانواده را تضمین نماید.

سرویس خواب بالسا

در ادامه مقاله اقلام مختلف ست‎‌سرویس‌بهداشتی که لازم است از فروشگاه تجهیزات سرویس بهداشتی خریداری شود را خواهیم شناخت.

اقلام ست سرویس بهداشتی چیست؟

  • جا مسواکی در دکوراسیون روشویی
  • جا صابونی در سرویس بهداشتی
  • آویز حوله برای سرویس بهداشتی
  • جای مایع دستشویی کنار روشویی
  • فرچه از لوازم ست سرویس بهداشتی
  • لیوان برای انواع روشویی سرویس بهداشتی
  • سطل آشغال ست دستشویی

بلومیس
مدل‌های روشویی رنگی و فانتزی سرویس بهداشتی
diamondبلومیس

انواع ست سرویس بهداشتی

امروزه انواع مختلفی از مجموعه سرویس بهداشتی از جمله پلاستیک، آهن، چدن، سرامیک و استیل میناکاری در بازار موجود است. همچنین برخی ست‌ها در بازار وجود دارند که حالت ترکیبی دارند و از چندین ماده مختلف ساخته شده‌اند. برای مثال از اکریلیک، فلز و شیشه در ساخت این ست‌ها استفاده می‌شود. جالب است بدانید که اکثر ست‌های موجود در بازار سفید رنگ هستند، زیرا رنگ سفید علاوه‌بر زیبایی، نشانه خلوص و سادگی نیز هست.

نکات مفید برای انتخاب ست سرویس بهداشتی

در ادامه شما را با نکاتی مفید برای انتخاب ست سرویس بهداشتی جدید و مدرن آشنا خواهیم کرد.

قابلیت شست‌وشوی مجموعه انتخابی سرویس بهداشتی

از موارد مهم در انتخاب و خرید مجموعه هماهنگی از سرویس بهداشتی، عموما قابلیت شستشوی آنها است. زیرا این ست‌ها به دلیل مسائل بهداشتی باید مدام شست‌وشو شوند تا عاری از هرگونه آلودگی باشند.

ضد آب بودن ست سرویس بهداشتی

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب ست سرویس بهداشتی، ضد آب بودن آن است. براین اساس از جمله جنس‌های پیشنهادی برای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی ضد آب؛ جنس استیل، رزین، پلکسی، پلاستیک را می‌توان برشمرد.

ست محصولات سرویس بهداشتی

هارمونی رنگ و طرح با دکوارسیون منزل

از دیگر موارد مهم در خرید تجهیزات سرویس بهداشتی ارزان، سازگاری و هماهنگی رنگ‌ها و طرح‌های آن با دیگر اجزای داخلی منزل است.

به عنوان مثال استفاده از ست‌های سفید و روشن خیلی هماهنگ و مناسب است؛ زیرا همان‌طور که می‌دانید ست‌های با رنگ تیره، زودتر کثیف شده و لکه بیشتری روی آنها پیداست و بنابراین تمیزکردن آنها هم بسیار سخت خواهد بود.

مقاومت ست سرویس بهداشتی دربرابر شوینده‌ها

خرید محصولی با مقاومت بالا در مقابل شستشو و مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده، از اهمیت خاصی به هنگام انتخاب ست، برخوردار است. به این ترتیب جنس‌های مقاوم و باکیفیتی که برای انواع سفیدکننده‌هاو مواد شوینده سرویس بهداشتی به کار می‌رود، بهتر است از جنس‌های پلکسی و رزین باشند.

اندازه و ابعاد ست لوازم بهداشتی

همه می‌دانیم که فضای سرویس بهداشتی یک فضای کوچک و محدود است، بنابراین شما باید اندازه اقلام را متناسب با فضا و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی انتخاب کنید. مثلا اگر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما کوچک و تنگ است، اقلام ست را کوچک‌تر انتخاب کنید تا فضای سرویس را بیش از حد کوچک جلوه ندهد.

خرید جهیزیه ست سرویس بهداشتی عروس

ست سرویس بهداشتی جهیزیه عروس

برای انتخاب و خرید لوازم بهداشتی و ست سرویس بهداشتی عروس دقت داشته باشد تا فروشگاه تجهیزات سرویس بهداشتی مطمئن و باکیفیتی را نشان کنید. درواقع انتخاب هر کالایی برای جهیزیه عروس، با توجه به نوع آداب و رسوم و فرهنگ خانواده‌ها متفاوت است. بنابراین خوب است در انتخاب یک ست کامل از سرویس بهداشتی عروس، رنگ، طرح و نقش آن را نیز در نظر بگیرید تا بر زیبایی دکوراسیون سرویس عروس بیفزاید.

درحقیقت اگر بخواهیم دو جنس خوب و باکیفیت را برای عروس خانم‌ها معرفی کنیم؛ پیشنهاد ما ست سرویس بهداشتی با جنس‌های اکرلیک و سرامیک است. معمولا سلیقه و چیدمان خانه هرکسی در انتخاب ست بهداشتی متغیر است. همینطور یادتان باشد که رنگ سفید هم در    خرید تجهیزات سرویس بهداشتی عروس، معجزه می‌کند. پس بهتر است از رنگ آن هم غافل نشوید.

بلومیس
لوکس ترین مدل روشویی سرویس بهداشتی
diamondبلومیس

فروشگاه تجهیزات سرویس بهداشتی بلومیس

همانطور که می‌دانید یکی از المان‌های مهم در سرویس‌ها، روشویی است که در نگاه اول به چشم می‌آید. از طرفی روشویی کابینتی شامل کاسه سرامیکی برای شستشو و کابینت برای نگهداری وسایل است. براین اساس خوب است به یاد بسپارید که کابینت روشویی‌های بلومیس همگی ضد آب و با صفحه کوارتز هستند و تنوع کاسه‌های آنها نیز زیاد است. برای همین شما سایز و اندازه‌ای که مناسب فضای سرویس بهداشتی‌تان هست را می‌توانید پیدا کنید. از خوبی‌های این فروشگاه این است که روشویی‌های رنگی هم دارند.

فروشگاه تجهیزات سرویس بهداشتی بلومیس، نمایندگی برند سام سنگان را داشته که روشویی‌های رنگی را با تنوع بالایی تولید می‌کنند. علاوه بر روشویی‌های کابینتی، با برند بلومیس؛ پارتیشن حمام هم می‌توان انتخاب کرد. به این ترتیب برند بلومیس با 25 سال سابقه و 5 سال گارانتی؛ خدمات ارزنده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

بلومیس
جدیدترین مدل‌های شیرآلات و دوش حمام
diamondبلومیس

جمع‌بندی

در این شوروم از چیدانه با معرفی فروشگاه تجهیزات سرویس بهداشتی بلومیس، با راهنمای ست سرویس بهداشتی ازجمله انواع اقلام و نکات پیرامون آن آشنا شدیم. همچنین ست سرویس بهداشتی جهیزیه عروس را نیز باهم بررسی کردیم.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه