Chidaneh.com placeholder image

راهنمای رزرو بهترین هتل‌های کیش

به قلم: تحریریه چیدانه
بهترین هتل های کیش

غروب و طلوع خورشید پشت دریا و تلالو آن در آب‌های آرام خلیج فارس، درخشش بقایای کشتی یونانی که سنگین و با وقار در فوتوژنیک‌ترین نقطه جزیره که غروب خورشید را در کنار کشتی که راز تاریخ در سینه خود دارد در یک قاب می‌نشاند، کافی است تا تمام دلایل کافی و لازم برای سفر به کیش برایتان توجیه شود. تعطیلاتی رویایی در یک مقصد عالی و رنگارنگ که خاطره‌ای شیرین و به یادماندنی برایتان می‌شود. اما هر مقصد سفری، نیازمند اقامتگاه و محلی برای اسکان است. جزیره کیش با هتل‌های مختلف با سطوح کیفی و درجات متفاوت به‌دنبال تامین سلیقه میلیون‌ها گردشگری است که به قصد غواصی، ماهی‌های رنگارنگ و تفریحات آبی و دیدنی‌های دلربا به این جزیره فوق‌العاده سفر می‌کنند.

کشتی یونانی کیش

معمولا سخت‌ترین کار بعد از مشخص شدن مقصد سفر، پیدا کردن اقامتگاه یا هتل مناسب است. باتوجه به اینکه کیش از مقاصد گردشگری منحصربفرد ایران است که عمدتا پرطرفدار و شلوغ است، پیدا کردن اقامتگاه مناسب از بین بهترین هتل‌های کیش قطعا کار دشواری خواهد بود. به‌علاوه اینکه بخش عمده هزینه‌های سفر صرف اسکان و اقامت در هتل می‌شود، و هیچکس دلش نمی‌خواهد آخر سفر با حس باخت، جزیره را ترک کند. به‌همین دلیل برای رزرو بهترین هتل‌های کیش بهتر است که سراغ لیست بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به لیست هتل‌های کیش بیندازیم و بتوانیم بهترین هتل‌های کیش را بشناسیم.

چوب و هنر

بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران

لیست بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران از هتلی روی آب شروع می‌شود:

هتل ترنج کیش

هتل ترنج

به ادعای مسافران جزیره، می‌توان هتل ترنج را صدرنشین بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران دانست. اولین هتل دریایی خاورمیانه که روی آب‌های خلیج فارس، میزبان گردشگران است. معماری مدرن هتل ترنج، ویوو غروب خورشید از اتاق‌ها، آرام و دنج بودن، کیفیت بالای منوی غذایی و ساحل اختصاصی همگی از ویژگی‌هایی هستند که این هتل را جزو یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های کیش قرار می‌دهند.

وب‌سایت هتل ترنج: https://toranj-hotel.com/ 

هتل داریوش کیش

تخت جمشید هتل‌های کیش؛ هتل داریوش

معماری منحصربه‌فرد و امکانات ویژه هتل پنج ستاره داریوش که از نمادهای تخت جمشید الهام گرفته است، با منظره رو به باغ و دریا باعث شده که یکی از گزینه‌های لیست بهترین هتل‌های کیش باشد. هتل داریوش جزو بهترین هتل‌های کیش با قیمت بالا بوده و در رده بهترین هتل‌های لاکچری کیش قرار می‌گیرد که امکانات لوکس و مدرنی دارد. 

وب‌سایت هتل داریوش: https://dariushgrandhotel.com/

هتل ویدا کیش

هتل ویدا

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران، هتل نوساز ویدا است که به‌نسبت سایر هتل‌های پنج‌ ستاره موجود در لیست بهترین هتل‌های کیش، قیمت مقرون به‌صرفه‌تری دارد. منوی با کیفیت و متنوع صبحانه هتل ویدا، دسترسی به مراکز خرید و ساحل، به‌علاوه کارکنان محترم و خوش برخورد کافی هستند تا خاطره به‌یادماندنی از سفر به جزیره زیبای کیش برایتان رقم بزنند. 

وب‌سایت هتل ویدا: https://hotelvida.ir/

هتل کوروش کیش

هتل کوروش

اولین هتل دوستدار محیط زیست ایران و یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های کیش هم در این لیست بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران قرار می‌گیرد. هتل کوروش به استفاده از انرژی خورشیدی و رعایت استانداردهای زیست محیطی مشهور است و در سال 1397 تحت نام نخستین هتل سبز ایران ساخته شد. نزدیکی به معروف ترین مراکز خرید کیش مثل پردیس 1 و 2، و رویامال باعث شده که هتل کوروش به یکی از بهترین هتل‌های کیش از نظر خانم‌ها و طرفداران خرید تبدیل شود.

وب‌سایت هتل کوروش: https://hotelkourosh.ir/

هتل فلامینگو کیش

هتل ویلای ساحلی فلامینگو

یک هتل قدیمی که ابتدا با چند ویلا کارش را شروع کرد و امروزه با ساختمانی 4 طبقه با 202 اتاق، رستوران، کافی‌شاپ و سوئیت‌های با امکانات در لیست محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های کیش از نظر مردم قرار گرفته است. لوکس و مدرن بودن اتاق‌ها، منظره رویایی، و صبحانه متنوع و فوق‌العاده خوشمزه هتل فلامینگو باعث شده که این هتل چهار ستاره جایی میان بهترین هتل‌های کیش برای خود دست و پا کند. 

وب‌سایت هتل فلامینگو: https://www.flamingohotel.ir/

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک

آب‌نماهای زیبا، فضای سبز وسوسه‌انگیز، دسترسی آسان به ساحل، سوئیت‌های رویال، استاندارد و دوخوابه، و انواع ماساژ، استخر، سونا و جکوزی کافی هستند که هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش هم از نظر مردم یکی از بهترین هتل‌های کیش باشد. 

وب سایت هتل مارینا پارک: https://www.marinaparkhotel.ir/

هتل شایان کیش

هتل شایان

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های کیش با معماری منحصربفردی که تقریبا سلیقه هر مسافری را تامین می‌کند. قیمت مناسب در کنار امکاناتی مثل فاصله نزدیک با بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره باعث شده که این هتل 5 ستاره در لیست محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های کیش از نظر مردم قرار بگیرد. قطعا خاطرات شیرینی در واحدهای ساحلی و خصوصی هتل شایان انتظاران را می‌کشند. 

وب سایت هتل شایان: https://shayan-hotel.ir/

هتل بین المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش هم از بهترین هتل‌های کیش از نظر مردم و مسافران است که تمام ویژگی‌های یک هتل 5 ستاره با کیفیت را به قیمت اقتصادی و مقرون به‌صرفه در اختیار گردشگران می‌گذارد. امکانات رفاهی مختلف، تنوع غذایی بالا و البته همین قیمت منصفانه کافی است تا هتل 5 ستاره بین‌المللی کیش هم درلیست بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران قرار بگیرد.

وب سایت هتل بین‌المللی کیش: https://ikishhotel.com/

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما

یکی از هتل‌های پنج ستاره کیش که به‌خاطر موقعیت جغرافیایی و دسترسی آسان به نقاط گردشگری جزیره و مراکز خرید ساحل خلیج فارس، سارینا 2 و زیون بهترین محل برای اقامت عاشقان خرید است. کافی است اراده کنید تا از هتل پانوراما در کمتر از چند دقیقه به این مراکز خرید برسید.

وب سایت: https://hotelpanoramakish.com/

هتل میراژ کیش

هتل میراژ

دیگر هتلی که در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار می‌گیرد، هتل میراژ با معماری مدرن و نوساز است که دسترسی راحتی به ساحل خلیج فارس دارد. معماری خاص هتل میراژ که شبیه یک هرم دوسویه است، حس اقامت در فضایی منحصربفرد به مسافران می‌دهد. 

وب سایت: https://hotelmiragekish.ir/

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس و هتل آرامیس پلاس هم از دیگر گزینه‌های موجود در لیست بهرین هتل‌های کیش از نظر مسافران هستند. هتل بین‌المللی پارمیس دسترسی راحت به جاذبه‌های تفریحی جزیره و مراکز خرید پردیس 1 و 2 دارد. هتل آرامیس پلاس هم در نزدیکی مرکز خرید پردیس 2، کتون، رویا مال و کیش مال واقع شده است. جشم‌انداز استثنایی هتل ارامیس پلاس به دریا یکی از مشخصه‌های پررنگ این هتل 5 ستاره است که باعث شده در لیست محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های کیش از نظر مردم قرار بگیرد.

هتل لیلیوم کیش، هتل پارمیدا، هتل آریان، و هتل صدف کیش از هتل‌های 4 ستاره محبوب کیش هستند که جایگاه ویژه‌ای در لیست بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران دارند.

هتل ترنج کیش

بهترین‌ هتل‌های کیش از نظر دسترسی به ساحل و تفریحات آبی

  • هتل مارینا پارک
  • هتل ترنج
  • هتل شایان
  • هتل داریوش
  • هتل ارم
  • هتل ویدا
  • هتل شایگان
  • هتل سیمرغ
هتل صدف کیش

بهترین هتل‌های کیش از نظر دسترسی و موقعیت جغرافیایی

  • هتل ویدا
  • هتل بین‌المللی کیش
  • هتل شایان
  • هتل فلامینگو
  • هتل شایلی
  • هتل پارمیس
  • هتل پارسیان
  • هتل صدف
هتل مارینا پارک کیش

کلام آخر

سفر به جزیره باشکوه کیش در میان آب‌های خلیج فارس این فرصت را به شما می‌دهد که از هیاهو و آلودگی زندگی به ساحل، طبیعت و تفریحات آبی پناه ببرید. بدون تردید برای اینکه سفرتان به کیش به‌یادماندنی باشد، پیشنهاد می‌کنیم هتلی را انتخاب کنید که به ساحل نزدیک باشد. اگر به قصد خرید به کیش می‌روید باید به‌دنبال رزرو هتل با دسترسی و موقعیت خوب باشید. هتلی می‌تواند در لیست بهترین هتل‌های کیش قرار بگیرد که در کنار امکانات و خدمات با کیفیت، موقعیت جغرافیایی مطلوبی هم داشته باشد. یعنی فاصله محل اقامت‌تان تا جاذبه‌های گردشگری، تفریحی و مراکز خرید زیاد نباشد. حال باتوجه به تمام این ویژگی‌ها و البته بودجه و سلیقه شخصی، یکی از بهترین هتل‌های کیش را رزرو کنید. انتخاب‌تان کدام است؟

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه