Chidaneh.com placeholder image

مراحل بازسازی دکوراسیون برای داشتن خانه ای نو

به قلم: تحریریه چیدانه

بازسازی: وقتی به قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه سر می زنی تازه متوجه دغدغه های اصلی مردم برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه می شوی. آنجاست که تازه متوجه می شود باید چگونه به آن ها کمک کنی. در بین تمام این سوال ها ست کردن رنگ ها، پرده و مبلمان در مقام اول و بازسازی های کوچک در مقام دوم قرار دارند. و با توجه به این که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و همه ما ترجیحمان بر این قضیه است که خانه ای نو را در سال جدید تجربه کنیم، پیش خودمان فکر کردیم که شاید بهتر باشد مطلب امروز را به مراحل اقدام برای بازسازی فضای داخلی خانه اختصاص دهیم تا اگر می خواهید برای بازسازی خانه تان اقدام کنید بدانید که از کجا باید شروع کنید. پس تا انتهای مطلب با چیدانه همراه باشید. 

استودیو طراحی براکت
طراحی راه پله پروژه خانه شماره 47
استودیو طراحی براکت

چوب و هنر

سبک مورد نظرتان را برای بازسازی انتخاب کنید

در اولین قدم باید ببینید که با چه خط مشی می خواهید دکوراسیون داخلی خانه تان را بازسازی کنید. به عبارتی باید بدانید که سبک مورد علاقه تان چیست. شاید در حال حاضر در خانه ای کلاسیک زندگی می کنید اما تمایل دارید بعد از بازسازی خانه ای مدرن را تجربه کنید. این قدم مهم ترین قدم است چرا که شما را در انتخاب اهالی فن مناسب این کار کمک می کند. 

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی معماری از خانه ناهید
عرفان شریف نژاد: عکاس

انتخاب فضاها برای بازسازی

بعد از انتخاب سبک به این فکر کنید که آیا همه فضاهای داخلی خانه تان به بازسازی احتیاج دارد یا نه؟ شاید فقط یک یا دو فضای خانه مانند نشیمن و یا آشپزخانه تان به بازسازی احتیاج داشته باشد یادتان باشد که این مورد بسیار مهم است چرا که دقیقا با هزینه های شما مرتبط است و می تواند بر کیفیت بازسازی نهایی شما هم تاثیر گذار باشد. 

[[nid:44423]]

انتخاب اهالی فن و متخصصان مورد نظر برای بازسازی دکوراسیون داخلی خانه 

بعد از این که سبک دکوراسیونی تان را مشخص کردید باید به سراغ گروه هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند بروید، برای این که سریع تر به نتیجه برسید می توانید به قسمت شرکت های معماری و دکوراتورها از زیر مجموعه اهالی فن چیدانه سر بزنید و با دیدن نمونه کارهای آن ها تصمیم بگیرید که کدام یک از آن ها می توانند خواسته شما را برآورده کنند لیستی از آن ها را تهیه کنید تا به سراغ قدم بعدی بروید. 

آباژور خانه نور
آباژور متناسب با رنگ دکوراسیون منزل
آباژور خانه نور

 هزینه های بازسازی دکوراسیون داخلی خانه 

بعد از آن که به لیستی قطعی از این اهالی فن رسیدید حالا وقت آن است که با آن ها تماس بگیرید تا بدانید هر کدام از آن ها با چه هزینه ای این کار را برای شما انجام می دهند. و در نهایت آن شرکت معماری و یا دکوراتوری که هم سبک طراحی اش به دلتان می نشیند و هم هزینه اش با جیب شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

هفت رنگ
رنگ آبی در دکوراسیون داخلی
هفت رنگ

بعد از آن که همه جوانب را برای بازسازی خانه تان سنجیدید حالا نوبت آن است که دست به عمل بزنید. بازسازی ها بنا بر مساحت و تعداد فضاهایی که می خواهید بازسازی کنید زمان های متفاوتی دارند. ولی اگر می خواهید تا برای عید خانه ای تمیز و مرتب داشته باشید از همین الان باید دست به کار شوید. دو ماه فرصت مناسبی است برای بازسازی ها. 

دفتر مهندسی ماکور-MAKORE
دکوراسیون نشیمن ساختمان الهیه
دفتر مهندسی ماکور-MAKORE

در قسمت بازسازی های فضای داخلی خانه چیدانه می توانید مطالبی را ببینید که در ان ها شیوه های مختلف بازسازی خانه گذاشته شده است. با خواندن این مطالب می توانید با فکر بازتری به استقبال بازسازی خانه بروید و حتی کمی تا قسمتی می توانید نتیجه نهایی آن را هم حدس بزنید. 

مطالب پیشنهادی: تعمیرات کوچک برای تغییرات بزرگ در دکوراسیون منزل!
 بازسازی مدرن دفتر یک بازرگان در بازار بزرگ تهران
بازسازی کلینیک دردآسا در تهران با کاناپه های چند منظوره
بازسازی مقرون به صرفه خانه پدری سیامک !
بازسازی خانه دکتر دربهشتی با معماری اصیل ایرانی!

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه