Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

گروه معماری کندو

گروه کندو در سال 1358 تاسیس و در عرصه طراحی و اجرای ساختمان مشغول به فعالیت شده است و در سال 1385 با تغییر در کادر مدیریت و گرد هم آوردن معماران و مهندسین جوان و مجرب با رویکردی نوین به اصل زیبایی شناسی و ایده استفاده خلاقانه از مواد و مصالح به فعالیت خود ادامه داده است. این گروه با گرد هم آوردن مجموعه ای از معماران و مهندسین از رشته های مختلف در قالب چهار دپارتمان در زمینه طراحی، نظارت و اجرای ساختمان و المانها و محصولات مرتبط با معماری فعالیت می نماید.
دپارتمان معماری
بخش معماری گروه کندو متشکل از تیمی جوان و دارای مهارت، در زمینه های مختلف طراحی از جمله، معماری، منظر، داخلی، گرافیک، مبلمان و محصولات مرتبط با معماری و همچنین در زمینه نظارت بر روند اجرای طرح مشغول به فعالیت می باشد. مهمترین ویژگی طراحی این تیم، هماهنگی طرح با بستر، سبک زندگی و نیازهای کاربران فضای محل طراحی است.
دپارتمان مهندسی
دپارتمان مهندسی گروه کندو متشکل از سه زیر شاخه سازه،، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی، مسئولیت طراحی و نظارت بر روند اجرای طرح را در این سه رشته به عهده دارد. این مجموعه با تکیه بر تیم فنی و مهندسی خود که مشتمل بر مهندسین مجرب می باشد، با سه هدف اصلی مشغول به فعالیت است:
-حذف موانع از سر راه ایده پردازی معمار و اجرایی کردن طرح
-استفاده از مصالح و فن آوری روز
-بهینه سازی اقتصادی طرح
دپارتمان اجرا
از مهمترین اهداف گروه کندو، اجرای صحیح ایده ها و طرح های خلق شده توسط این گروه می باشد. بدین منظور، این مجموعه با بهره گیری از مهندسین مجرب، در حوزه ساخت ساختمان، مبادرت به اجرای طرح های خود نموده است. نتیجه فعالیت تیم مجری منجر به ایجاد کارنامه ای قابل قبول در زمینه اجرای ساختمان بوده است.
دپارتمان محصولات
گروه کندو بر این باور است که تاثیرگذاری طرح معماری در شرایطی که مبلمان، المان ها وعناصر مرتبط با معماری نیز توسط همین تیم خلق شده باشد، به بالاترین حد خود خواهد رسید. بر همین اساس این مجموعه در عرصه طراحی و اجرای عناصر مرتبط با فضای معماری گام نهاده و مبادرت به طراحی و ساخت محصولاتی مرتبط با فضای معماری همچون تایل های کف و بدنه، درهای خاص، ظروف و مبلمان از فولاد، چوب و سرامیک کرده است.

از فعالیت های دیگر گروه کندو،تولید کاشی و سرامیک های دست ساز بهاره:
https://www.instagram.com/Bahareh_ceramic_products/
بزرگراه کردستان،خیابان بیست و هفتم،20 متری دوم،خیابان بیست و پنجم شرقی،پلاک 15،ساختمان کندو
راه‌های ارتباط مستقیم
بزرگراه کردستان،خیابان بیست و هفتم،20 متری دوم،خیابان بیست و پنجم شرقی،پلاک 15،ساختمان کندو