Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

آکاژو دکور

**انتخاب درست ، تغییر بزرگ با آکاژو دکور**
شرکت مهندسی معماری داخلی و طراحی دکوراسیون آکاژو به مدیریت جناب آقای صادق محسنی باهدف ارتقاء سطح طراحی و اجراء بر اساس اصول معماری فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از توان بالای نیروهای متخصص و زبده می کوشد تا با استفاده از نوآوری در طراحی به نیازهای روز افزون در این مقوله پاسخ دهد. گروه آکاژو دکور مفتخر است با 15 سال تجربه در معماری و دکوراسیون داخلی اعلام نماید با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه اجرا و طراحی داخلی از پروژه های اداری تا پروژه های شخصی و منازل و حتی تجاری در خدمت شما عزیزان باشد و به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد با واگذاری پروژه به گروه آکاژو دکور تمامی رویاهای شما با کمترین هزینه و سریعترین زمان، با کیفیت ترین مصالح و مطابق با استاندار روز دنیا طرحی نو و منحصر به فرد را محقق خواهد کرد.
شما می توانید از طراحی دکوراسیون داخلی و یا هرگونه تغییر و بازسازی در طراحی نمای خارجی ساختمان خود را به ما واگذار نمایید.ما با استفاده از انواع متریال های مختلف همچون کاغذ دیواری-پارکت و دیوار پوش و استفاده از انواع و اقسام سنگ های آنتیک و حتی با تلفیقی از موارد فوق در یک پروزه سعی خواهیم کرد تا طرحی کاملا شیک و مدرن و کاملا استاندارد را برایتان خلق کنیم.شما می توایند انواع پروژه های طراحی اداری و طراحی منازل خود و حتی پروزه های تجاری از انواع رستوران ها گرفته تا دکوراسیون فروشگاه و مغازه های خود را به ما واگذار نمایید.در خصوص هر کدام از این موارد می توانیم ده ها نمونه کاملا موفق و حرفه ای را به شما نشان دهیم .
در حال حاضر شرکت آکاژو دکور در زمینه های زیر فعالیت می نماید :
* مشاوره ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی
* طراحی معماری ساختمان های ( مسکونی, اداری ,تجاری, درمانی، تفریحی و...)
* طراحی و اجرای کابینت های آشپزخانه مدرن و کلاسیک
* طراحی و اجرای انواع سرویس خواب و سرویس نوزاد ، کمد دیواری ، میز تلویزیون ، ویترین و تخت کم جا
*طراحی و اجرای دکورهای مغازه ، مبلمان اداری و مطبهای پزشکی
* سقف کاذب ، پارکت ، کف پوش و لمینت
* گچ بری و نقاشی ، کاغذ دیواری و دیوارکوب
* سیستم گرمایشی و سرمایشی
* بازسازی بناهای قدیمی

""معماری برای ما خاص و شگفت انگیز است! مهم نیست پروژه کوچک باشد یا بزرگ، مهم خلاقیت است که آن را ویژه به نمایش می گذارد.""
کارخانه: چهاردانگه
راه‌های ارتباط مستقیم