Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

کفپوش PVC پلیژن

گروه تولیدی کفپوش پلیژن فعالیت خود را در سال 1382 در حوزه ی واردات آغاز کرد این مجموعه از سال 1382 تا به امروز نماینده ی رسمی شرکت محصولات ساختمانی ال جی کره می باشد.
درادامه با هدف تولید ملی و عدم وابستگی به کالای خارجی در سال 1390 خط تولید کفپوش PVC خریداری و سپس در سال 1392 در اطراف تهران راه اندازی شد.
کارخانه تولیدی کفپوش پلیژن مفتخر است که هم اکنون با داشتن بیش از 150 نفر پرسنل و تولید روزانه 4000 متر مربع کفپوش یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی کفپوش در ایران و خاورمیانه می باشد.
مجموعه تولیدی کفپوش پلیژن در نظر دارد تا به زودی در راستای رضایت مندی مشتریان عزیز کفپوش پلیژن در ابعاد 45*45 و 91*23 را نیز در اختیار مصرف کنندگان کفپوش قراردهد هم چنین این مجموعه در صورت در اختیار گذاشتن فیلم از سوی مشتریان پذیرای درخواست آنان برای تولید کفپوش در رنگ و طرح مورد نظرشان است.
4000 مترمربع تولید روزانه / 150 نفر نیروی کار / 13 سال سابقه پلیژن
در حال حاضر کفپوش های پلیژن در 20 کد و طیف رنگ های مختلف از شاخه طرح های چوبی در ابعاد 15/24*91/44 با ضخامت 2 میلیمتر و لایه محافظ 100 میکرون با طرح هایی کاملا زنده و شفاف به صورت تاییل، در کارتن های 4/18 متر مربع، که در هر کارتن 30 تایل گنجانده شده ، به همراه چسب مخصوص خمیری پلیژن ( پایه آب ) در دسترس شما مصرف کننده گرامی قرار گرفته است.
همچنین فیلم های لایه چاپی کفپوش و لایه محافظ آن از بهترین و با کیفیت ترین محصولات کشوره کره جنوبی می باشد که این امر در کارکرد و دوام کفپوش نقش بسزایی دارد.
اهداف اصلی مجموعه کفپوش پلیژن گسترش طرح ها، سایزها، ضخامت و تناسب برای استفاده های مختلف در اماکن مختلف اعم از تجاری، خانگی ، شیمیایی و... و همچنین بی نیازی بازار داخلی از محصولات ساختمانی وارداتی و حمایت بازار داخلی می باشد.
ما با حمایت و باور شما عزیزان هر لحظه به این اهداف نزدیک تر خواهیم شد.
تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، بن بست گل، ساختمان گل، طبقه ی دوم، واحد 206
راه‌های ارتباط مستقیم
تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از پارک ساعی، بن بست گل، ساختمان گل، طبقه ی دوم، واحد 206