Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

استودیو معماری نبیکو

استودیو معماری نبیکو با همکاری گروهی از متخصصین در رشته‌های معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، طراحی صنعتی و هنرمندان گرافیست و نقاش در سال 1384 فعالیت طراحی خود را زمینه معماری داخلی شروع کرده است.
پس از 2 سال سابقه‌ی طراحی حرفه‌ای، گروه به عضویت کارگروه معماری و دکوراسیون داخلی اتحادیه صادرکنندگان مبلمان و همچنین به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران در نمایشگاه مدکس و هوفکس در سال های 2008. 2009 انتخاب شد.
ما در طراحی‌ها سعی برشناخت نیاز مشتری و ایجاد فضای با در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسی و همچنین کارآمد داشته ایم. آرمان ما، ایجاد سبکی منحصر به فرد و به یاد ماندنی است.
تلاش نبیکو سعی در جمع‌آوری ایده‌هایی متفاوت‌ در اجرای تمام پروژه‌ها و همچنین ایجاد یک خاطره خوشایند برای همراهانمان از طریق به روز کردن اطلاعات در زمینه فن‌آوری‌ها و مصالح مدرن است.
زمینه‌های اجرایی گروه در بخش‌های اداری، تجاری، ساختمان‌های مسکونی، ویلا میباشد.
به منظور افزایش سطح کیفیت در طول سال‌ها ارائه خدمات، شرکت نبیکو وارد کننده‌ی مبلمان و محصولات و تجهیزات لازم برای پروژه‌ها بر اساس نیاز خاص مشتریان نیز میباشد.
مدیران شرکت نبیکو، امیدوارند که (با همکاری، تلاش و خلاقیت تیم) قادر باشند که شما را با انرژی مثبت و خاطره خوب تحت تأثیر قرار دهند. نبیکو میخواهد که همیشه، به عنوان دوستی که انرژی و شادی در فضا ایجاد می‌کند در یاد مشتریان خود باشد و ما نیز به طراحی ماندگار ایمان داریم.
خیابان فرمانیه،خیابان عسگریان،کوچه یاس،بن بست یاس 1،پلاک 6،طبقه 1،استودیو معماری نبیکو
راه‌های ارتباط مستقیم
خیابان فرمانیه،خیابان عسگریان،کوچه یاس،بن بست یاس 1،پلاک 6،طبقه 1،استودیو معماری نبیکو