Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

بیتاکاشانه پردیس (بتاهوم)

درباره ی بتاهوم
بتاهوم؛ به عنوان اولین و بزرگترین مرجع تخصصی نقد، بررسی و فروش اینترنتی محصولات در حوزه معماری داخلی، در ایران می باشد که از سال 1398 فعالیت خود در این زمینه به صورت آنلاین آغاز کرده و خدمات نظیر طراحی اختصاصی و ارائه ی کالاهای ساختمانی مانند : ملزومات چینی بهداشتی حمام و توالت، شیرآلات، کاشی استخر و طیف گسترده ای از کاشی های دیوار، کف ، ابزار نصب آنها و… را در بر می گیرد.
ماموریت
ضمن همکاری با شرکت ها و کارخانه های بنام محصولات ساختمانی و با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه کالا با تنوع بی نظیر برندهای مختلف، هدف اصلی ما؛ همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنهاست. کاربران بتاهوم می‏‏‌توانند با داشتن حق انتخاب وسیع در میان تنوع محصولات و دسترسی کامل به اطلاعاتی فنی، هوشمندانه ترین انتخاب و آسوده ترین خرید را در کنار ما تجربه کنند. همواره بهترین انتخاب و خدمات، شایسته مشتریان بتاهوم می باشد.
کیفیت
بتاهوم دارنده ی نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای مربوط، دارای کلیه مجوز های رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏. از اولویت‌های بتاهوم، تولید و ارائه محتوای تخصصی و مورد نیاز کاربران با بالاترین استاندارد، برای تسهیل فرآیند پیش از خرید آنهاست. برای ما بسیار مهم است که کاربران، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت و سهولت بالا، انتخاب کنند. ما در تلاشیم تا با ارائه ی اطلاعات درست و پشتیبانی شبانه روزی در حین ثبت سفارش، شرایط خرید امن و مطلوبی را کاربران و مشتریان خود مهیا کنیم.
دفتر مرکزی تهران, میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، بین اتحاد و فلاحی، ساختمان سی‌بی‌سی, طبقه دوم
راه‌های ارتباط مستقیم
دفتر مرکزی تهران, میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، بین اتحاد و فلاحی، ساختمان سی‌بی‌سی, طبقه دوم