Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

بهین نما گستر

شرکت بهین نما گستر سرمد، با نام تجاری بهین نما به عنوان تولید کننده برتر در ، پنجره و نمای مدرن با توان تولید بالا و کیفیت عالی سازمان خود را برای تامین پروژه های ملی ساختمانی برنامه ریزی نموده است .

تولید محصولات با تکنولوژی ساخت Elumatecs آلمان و Arco ایتالیا همراه با استفاده از دانش روز و تجربه بهترین متخصصین داخلی گامی موثر برای تولید باکیفیت است ، تائیده های مختلف از سازمان ها و مجموعه های مختلف نشانی بر این مدعا است که ما همیشه سعی داشته ایم که سازمان را متعهد به کیفیت بدانیم .
برای تولید محصولی مطلوب در اولین گام بایست بهترین مواد اولیه را تامین و تهیه کرد استفاده از بهترین مواد اولیه برای پروفیل های آلومینیوم استاندارد، اختصاصی و بهره مندی از بهترین پوشش های رنگ و یراق آلات اروپایی ، اتصالات استاندارد و نوارهای عایق بندی EPDM از ویژگی های ثابت محصولات در مجموعه بهین نما هستند
ساخت پنجره های دوجداره آلومینیوم ، پنجره های دوجداره کشویی ، پنجره های لیفت اند اسلاید ، ساخت نماهای شیشه ی و تمامی محصولات درب و پنجره دوجداره آلومینیوم از تولیدات این مجموعه می باشد .
اعلام قیمت بهینه و اقتصادی با استفاده از محاسبات دقیق ،کاهش هزینه های سربار، استفاده از تکنولوژی تولید و بهره مندی از دانش روز به گونه ی که با اطمینان می توان اعلام کرد بر اساس کیفیت اعلامی بهین نما کمترین و ارزان ترین قیمت را ارائه می نماید.
امکان دریافت سفارش ، ارائه اطلاعات تخصصی ، گزارش های فنی -مهندسی ، صدور پیش فاکتور، ارائه اطلاعات تخصصی و پاسخگویی به مخاطبان از طریق انواع پاسخگویی ها در شبکه های مجازی توسط تیم پشتیبانی مجموعه همیشه در حال انجام است
تهران – بلوار آیت الله سعیدی - مجتمع تجاری اداری تندیس- طبقه دوم - واحد 5
راه‌های ارتباط مستقیم
تهران – بلوار آیت الله سعیدی - مجتمع تجاری اداری تندیس- طبقه دوم - واحد 5