Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

مبلمان ویول

شرکت تولیدی نگین کاج شمال در قالب یک مغازه کوچک و استیجاری در صنف نجاری به سال 1379 در قائمشهر از شهرستان استان مازندران شروع به کار کرد.
در سال 1381 از مغازه به کارگاه تولید مبل تبدیل شد و در سال 1389 با همراهی مشتریان عزیز از کارگاه به به کارخانه و بصورت شرکت تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی سنگتاب ادامه مسیر را طی نمود.
دستگاههای قدیمی فرسوده شد و دستگاههای جدید جای آنها را گرفت، افراد زیادی در این مجموعه اشتغال داشته و دارند، مدل مبلمان دستخوش تغییرات زیادی گردید و تنها یک اصل بدون هیچ گونه تغییری باقیمانده و آن اصل "صداقت" است.

در مجموعه تولیدی نگین کاج شمال هیچ‌وقت به شما دروغ نخواهیم گفت، حتی به قیمت از دست دادن مشتری و این اصل ضامن پیشرفت این مجموعه است تا جایی که امروزه محصولات این شرکت به بسیاری از نقاط ایران بزرگ فرستاده می‌شود.
در بسیاری از شهرستانها عاملیت فروش داریم و تمام تلاش این مجموعه بر آن است که مدلهای شیک و به روز را با درنظر گرفتن قیمت عادلانه و کیفیت مطلوب و درخور هموطنان عزیز را عرضه کنیم.

به امید روزی که مردمان ما از روی آگاهی کامل بتوانند خرید کنند، چرا که به عقیده بنده تنها راه خرید درست فقط و فقط آگاهی درست نسب به جزییات آن کالا هست.
چهاردانگه، خیابان قوام آبادی، روبه روی پارک گلستانی
راه‌های ارتباط مستقیم
چهاردانگه، خیابان قوام آبادی، روبه روی پارک گلستانی