Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان

این مجموعه در سال 1384 با هدف تولید اجزأء ساختمانی از جنس UPVC ،PVC و WPC فعالیت خود را در شهرک صنعتی نجف‌آباد واقع در استان اصفهان آغاز نمود و در حال حاضر در مساحتی بیش از 120 هزار مترمربع و با بهره‌گیری از بزرگترین مجموعه خطوط اکستروژن به عنوان یکی از تولیدکنندگان متخصص و پیشتاز در زمینه‌ی قطعات پلیمری ساختمانی در کشور شناخته می‌شود. از جمله مطرح‌ترین محصولاتی که در حال حاضر در این مجتمع تولید می‌شوند می‌توان به پروفیل‌های در و پنجره از جنس یو پی وی سی در انواع دسته‌بندی سفید و رنگی با نام تجاری سی‌فور اشاره کرد که در این مجتمع تولید و به بازار مصرف آن عرضه می‌گردد.
مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان هدف از تولید محصولات نوآورانه خود را همسو با راهبرد جهانی کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی بنیان نهاد.
از جمله مطرح‌ترین محصولاتی که در حال حاضر با نام تجاری سی‌پان سایدینگ، پانل‌های سقفی و دیواری و کلیه ابزارهای نصب آن از جنس یو پی وی سی و همچنین انواع قرنیز با نام تجاری سی‌پان، پروفیل‌های در و پنجره از جنس یو پی وی سی در انواع دسته‌بندی سفید و رنگی با نام تجاری سی‌فور و همچنین درهای داخلی ساختمان و کلیه‌ی قطعات و چارچوب آن با نام تجاری سی‌در و از جنس وود پلیمر اشاره کرد که در این مجتمع تولید و به بازار مصرف آن عرضه می‌گردد.
www.fanavarplastic.com
www.cfour-profile.com
www.cpan-panel.com
پل وحید- کنارگذر خیام به سمت روگذر مطهری- نبش بن بست شقایق 15- ساختمان گازسوزان- طبقه دوم
راه‌های ارتباط مستقیم
پل وحید- کنارگذر خیام به سمت روگذر مطهری- نبش بن بست شقایق 15- ساختمان گازسوزان- طبقه دوم