Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

نما سازان سبز

افتخارداریم کامپوزیت آلوتک را به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت معرفی نماییم.
چراکه با ترکیب فناوری های نوین این صنعت و با اتکا به دانش و تکنولوژِی روز همواره در عرضه محصولات باکیفیت، بادوام و متنوع موفق بوده است.در حال حاضر خط تولید این شرکت قادر به تولید ورق های کامپوزیت آلومینیومی با ضخامت ۰٫۴ و ۰٫۵ سانتی متر درسی و یک طرح و رنگ متنوع و متداول بازار ایران می باشد که در آینده افزایش خواهد یافت .
برای تولید این محصول تا حد امکان سعی گردیده است که از مواد اولیه تولید داخل کشور استفاده گردد که در همین راستا پلی اتیلن مصرفی این محصول که قابل انعطاف و نشکن می باشد در ایران تهیه گردیده است . همچنین ورق های آلومینیوم مورد استفاده کارخانه با ضخامت واقعی ۳۰ میکرون و دارای پوشش رنگ مخصوص این شرکت که دارای دولایه رنگ می باشد.
کارخانه این شرکت واقع در شهرک صنعتی بندرعباس واقع شده وظرفیت تولیدی بالا را دارا میباشد.کارشناسان و متخصصین آلوتک،از تهیه مواد اولیه تا کنترل فرآیند تولید و تضمین کیفیت محصول بیشترین دقت و حساسیت را برای این مهم در نظر گرفته تا محصولات با بالاترین کیفیت و رضایتمندی در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد.محصولات شرکت با ۱۵سال گارانتی و۱۰سال بیمه ایران ارائه میگردد
خیابان فاطمی روبه روی هتل لاله خیابان باباطاهر شماره 12
راه‌های ارتباط مستقیم
خیابان فاطمی روبه روی هتل لاله خیابان باباطاهر شماره 12