Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com submit order image
Chidaneh.com placeholder image

diamond مبلمان اداری دنیته

02122147514
راه‌های ارتباطی
درباره برند تصاویر آدرس
دنیته، شرکتی در حوزه مبلمان اداری است که برای اولین بار در ایران با نگاهی استارتاپی به این بازار ورود کرده است. دنیته انواع میز و تجهیزات اداری را به‌صورت Diy (Do It Yourself) تولید می‌کند.
خریدار محصولات دنیته پس از دریافت محصولات به خواست خود می تواند از نیروهای دنیته برای اسمبل محصول استفاده کند یا با توجه به برگه راهنمای محصول، خودش آنها را اسمبل و استفاده کند.
اشتیاق روزانه دنیته این است که چگونگی تغییرات محیط های کاری را مشاهده و در راستای این تغییرات راه حل ها و محصولاتی که موجب یک تجربه کاری عالی شود را ارائه دهد. شعار ما ” دنیته، مبلمان پیشرفته ” است.
از نگاه دنیته مفهوم‌هایی مثل سبک‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر بودن نشانه‌های پیشرفتگی یک محصول است و این یعنی محصولات ما همگی متضاد با شلوغی و پیچیدگی هستند. نگاه ما در دنیته این است که داشتن یک دفتر کار مدرن و ایده آل دور از دسترس نیست. به شرط آنکه تجهیزات مورد نیاز و نحوه استفاده از آنها بخوبی دریافت شود.
دنیته هر روزه تلاش می‌کند تا تمامی تجهیزات مدرن را در اختیار مشتری قرار دهد و مشتری را از خریدهای پراکنده دور نگه دارد. دنیته هر آن چیزی که برای یک محیط اداری مدرن و ایده آل نیاز دارید برای شما فراهم کرده است تا بتوانید باب میلتان یک دفتر کار بی‌نظیر بسازید.
6 آلبوم تصویر
آدرس
تهران، مرزداران، نبش خیابان سپهر، پلاک 165، طبقه 4
شماره‌های تماس

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه