Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com submit order image
Chidaneh.com placeholder image

diamond مبلمان خانگی نیلپر

02182750
راه‌های ارتباطی
درباره برند تصاویر آدرس
شرکت نیلپر فعالیت خود را با ورود رایانه به صورت گسترده و به تبع، تجهیزات آن از جمله صندلی ویژه رایانه در سال 1371 آغاز کرد. رویکرد نیلپر طی دو دهه گذشته جلب رضایت مشتریان با افزایش کیفیت محصولات بوده است. نگاه دانش محور در طراحی محصولات و در نظر گرفتن کلیه الزامات مورد نیاز کاربران در کنار بهره گیری از تجهیزات مدرن برای تولید صنعتی، به برتری چشمگیر کیفیت کاربری محصولات نیلپر منجر شده است.

ارتقاء سطح کیفی و کمی در تولید مبل اداری، نیلپر را بر آن داشت تا به سوی گسترش دامنه محصولات و خدمات در بازارهای آموزشی، خانگی و رستورانی گام بردارد.

مبل خانگی نیلپر با توجه به همین رویکرد، طراحی و روانه بازار شده است. طراحی این مبل با بهره گیری از نظرات مشاورین مجرب و اساتید بنام در زمینه‌های ارگونومی، طراحی صنعتی، چوب، پارچه و چرم بر اساس نیاز مشتریان انجام شده است. کنترل کیفیت مبل های نیلپر مطابق با سیستم‌های کیفی روز دنیا صورت می‌گیرد. به همین منظور کلیه محصولات، قطعات و مواد اولیه در مرحله ورود به سازمان و پس از آن در حین تولید و نهایتا در زمان تبدیل به محصول نهایی با اتکا به چک لیست‌های دقیق کنترلی، آزمایش‌ها و تست‌های منظم و جامع کنترل می‌شود.

از نقاط قوت نیلپر دارا بودن آزمایشگاه مجهز صنعتی می‌باشد که امکان انجام کلیه آزمایشات مرتبط به استانداردهای عملکردی بین المللی BIFMA (استاندارد اتحادیه مبل آمریکا) و استانداردهای داخلی نیلپر را فراهم آورد. در این آزمایشگاه کلیه مواد مصرفی در مبل شامل (قطعات فلزی، چوب، چرم مصنوعی و پارچه) و محصولات نهایی با دقت فراوان تست شده و در صورت تایید، مجوز تولید را دریافت می‌نمایند.










25 آلبوم تصویر
آدرس
شعبه سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، میدان کتاب، ابتدای خیابان سرو غربی، بعد از بوستان، پلاک 138
02122140118
آدرس
شعبه پاسداران: تهران- خیابان پاسداران- نبش بوستان سوم (شهید چکشی) - پلاک 32
02122553105
آدرس
شعبه دلاوران: تهران- بلوار دلاوران - بین میدان الغدیر و چهارراه آزادگان - پلاک 610
02177447186
شماره‌های تماس

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه