Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

فروشگاه تاسیسات شوفاژ کار سید محمد گلچوبیان

شرکت صنعتی شوفاژکار از سال 1350 با هدف تولید دیگ های چدنی حرارت مرکزی تاسیس گردیده است و ظرف این مدت علاوه بر افزایش تنوع مدل های مختلف دیگ های چدنی ، پکیج های حرارتی دیواری و زمینی و پنل های خورشیدی را نیز به تولیدات خود افزوده است.

این شرکت با داشتن 40 سال تجربه و تولید سالانه 15/000 تن محصول یکی تولیدکننده های دیگ چدنی در خاورمیانه و صادر کننده این محصول می باشد و تولیدات خود را به یونان ، اسپانیا ، سوریه، اردن ، لبنان ، افغانستان و عراق صادر می نماید.

فروشگاه تاسیسات شوفاژکار سید محمد گلچوبیان با بیش از 4دهه تجربه در زمینه فروش،اجرای تاسیسات گرمایشی در صنعت و ساختمان و با دارا بودن نمایندگی محصولات ایران رادیاتور ،شوفاژکار، رادیاتور کرمی آلمان، پمپ های گراندفوس و ال جی در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز استان گلستان و گرگان می باشد.

شرح خدمات:
» نماینده رسمی فروش و پخش تمامی محصولات ایران رادیاتور در گرگان و استان گلستان (پکیج های زمینی و دیواری در گرگان با سوخت گاز، گازوئیل، انواع رادیاتور آلومینیومی در گرگان )
» انواع شعله های صنعتی و ساختمانی در گرگان از نوع گاز ،گازوئیل و 2گانه سوز
» انواع رادیاتورهای حوله ای، لوله و اتصالات 5لایه در گرگان و استان گلستان.
» نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات شوفاژ کار در گرگان و استان گلستان :
( دیگهای چدنی سوپر400 - سوپر300 - سولار 1300همیت، توربو با 10 سال ضمانت تعویض).
» پکیج های دیواری هر متریک و غیر هرمتریک، پکیج های زمینی p4 وp5 با مدل های مبدلی، کوئلی و مخزن دار، پکیج های سوپر آذرخش صحرایی، ویلایی شوفاژ در سایز های 5 و 7 و 9 پره.
» نمایندگی انحصاری شیرهای ترموستاتیک دار جمپر آلمان با 10 سال ضمانت در گرگان و استان گلستان.
» نمایندگی رادیاتورهای پانلی کرمی آلمان در گرگان، رادیاتورهای حرارتی و کیوسک های حمامی کرمی ،پکیج های چگالشی GmG با ظرفیت های 1000متر مربع به بالا، پکیج های چگالشی wolf آلمان در گرگان و استان گلستان وهمچنین سیستم های انرژی خورشیدی در گرگان و استان گلستان.
» نماینده فروش شیر فلکه های کشویی در گرگان و شیرفلکه دریچه ای سامین در گرگان و استان گلستان.
» نماینده فروش مبدل های حرارتی کامر ایتالیا در گرگان از قبیل رزین- سلین- پلی فسفات
» نماینده فروش ضد رسوب مغناطیسی و الکترومغناطیسی Euro GAmmA ایتالیایی در گرگان و استان گلستان.
» فروش و پخش انواع شیرفلکه های فلنجی ، کشویی ، دریچه ای و....
» فروش پخش انواع پمپ های LG - داب - گراندفوس - ویلو - سمنان - آزاد البزار- پنتاکس
» فروش انواع چیلر، یونیت هکر، دیگ بخار، فن کوئل سقفی و زمینی در گرگان و تمامی اجناس مرتبط با صنعت تاسیسات در گرگان و استان گلستان.
» نمایندگی شرکت آذر نسیم در گرگان و استان گلستان.
» نمایندگی شرکت ساران در گرگان و استان گلستان.
» اولین و تنها تولیدکننده و صادرکننده دیگ های چدنی حرارتی مرکزی در گرگان از 22/000 تا 1/300/00 kcal/h
» اولین دارنده گواهی استاندارد کیفیت اروپا CE در تولید دیگ های چدنی حرارت مرکزی.
» سیستم های گرمایشی شوفاژکار مناسب با هر مکان تا ارتفاع 30 طبقه با ده سال ضمانت و یک عمر کارایی با هر اندازه .



تاسیسات شوفاژ در گرگان – دیگ چدنی حرارت در گرگان – پکیج حرارتی دیواری در گرگان – پکیج حرارتی زمینی در گرگان – پنل خورشیدی در گرگان – پکیج حرارتی در گرگان – تاسیسات گرمایشی در گرگان – تاسیسات گرمایشی ساختمان در گرگان – تاسیسات صنعتی در گرگان – نمایندگی ایران رادیاتور در گرگان – محصولات ایران رادیاتور در گرگان – محصولات شوفاژ کار در گرگان – پمپ گراندفوس در گرگان – رادیاتور کرمی آلمان در گرگان – پمپ ال جی در گرگان – رادیاتور آلومینیومی در گرگان – رادیاتور زمینی در گرگان – رادیاتور دیواری در گرگان – رادیاتور حوله ای در گرگان – لوله و اتصالات 5 لایه در گرگان – شیر ترموستاتیک دار در گرگان – رادیاتور حرارتی در گرگان – پکیج چگالشی در گرگان – سیستم انرژی خورشیدی در گرگان - شیرفلکه در گرگان – فن کوئل سقفی در گرگان – فن کوئل زمینی در گرگان – سیستم گرمایشی شوفاژکار در گرگان – تاسیسات شوفاژکار در گرگان - تاسیسات در گرگان - تاسیسات در استان گلستان-نمایندگی ایران رادیاتور در شمال کشور
گرگان - میدان کریمی - مطهری جنوبی 16- پلاک 130
راه‌های ارتباط مستقیم
گرگان - میدان کریمی - مطهری جنوبی 16- پلاک 130