Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

شرکت پیلاب

شرکت پیلاب با پشتوانه 20 سال فعالیت مداوم و مستمر در زمینه طراحی , تامین تجهیزات, نصب و نگهداری سیستم های مدرن تصفیه استخر بر اساس استاندارد DIN آلمان, محصولات شرکت dinotec آلمان را بصورت انحصاری در ایران عرضه می نماید.
شرکت پیلاب با بیش از 20 سال تجربه در زمینه مشاوره، طراحی هیدرولیک، اجرای لوله کشی، محاسبه و ارائه تجهیزات، نصب و راه اندازی، خدمات پس از فروش و نگهداری، کلیه مراحل طراحی و اجرای استخر بر اساس استانداردهای روز دنیا و با تضمین کیفیت را انجام می دهد.
شرکت پیلاب نمایندگی انحصاری چندین شرکت معتبر اروپایی از جمله dinotec آلمان، یکی از بزرگترین شرکتهای تخصصی در جهان در زمینه تامین تجهیزات مدرن و روشهای نوین پالایش و کنترل کیفیت استخرها را در ایران دارا میباشد.
شرکت dinotec آلمان هزاران استخر عمومی و خصوصی در سراسر جهان را تجهیز نموده است که استخرهای المپیک 2004 آتن (OAKA) و استخرهای رسمی تمرین تیم های شرکت کننده در آتن نمونه ای از آنها می‌باشد.
از جمله دستگاههای شرکت dinotec آلمان می‌توان به سیستمهای هیدرولیک، فیلتراسیون، تزریق مواد منعقد کننده، دستگاههای ازن زنی، دستگاههای UV ، دستگاههای تولید کلرمایع در محل از نمک طعام و تجهیزات و سیستمهای اندازه گیری، کنترل و تزریق مواد و سیستم انتقال اطلاعات به کامپیوتر اطاق فرمان، روبات های تصفیه داخل استخر (جارو) و همچنین کنترل و مونیتورینگ هوشمند و یکپارچه فرایند تصفیه و تجهیزات جانبی استخرهای عمومی اشاره نمود.
طراحی و اجرای لوله کشی استخر توسط شرکت پیلاب بر طبق استاندارد DIN آلمان می باشد که علاوه بر تامین کیفیت آب استاندارد، درآن تمامی تجهیزات، پمپ ها و لوله و اتصالات از جنس غیر فلزی و مخصوص استخرهای شنا به کارمی‌رود.
راه‌های ارتباط مستقیم