Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

خواب شاپ – تشک – تخت – باکس – مبلمان – میز نهارخوری – دکور اداری

خواب شاپ
خواب شاپ چیست؟

خواب شاپ فروشگاه اینترنتی کالای خواب و دکوراسیون است .شما به راحتی میتوانید کالای خود را بین محصولات متنوع جستجو کنید و یا با محصولات مشابه دیگر مقایسه کنید و در نهایت درب منزل خود تحویل بگیرید .



مشاوره رایگان از خدمات اصلی خواب شاپ است .

خواب شاپ با در اختیار داشتن کارمندان مجرب به کاربران محترم مشاوره کامل قبل از خرید میدهند . اطلاع از انوع تشک و تخت خواب ها و انتخاب از بین محصولات متفاوت در ابتدا کمی مشکل به نظر میرسد . شما میتوانید با کارشناسان ما در مورد کالای مورد در خواست خود مشورت کنید و یا بسته به نیاز خود از همکاران ما محصولی را به شما پیشنهاد بدهند . این موضوع در زمانی که شما احتیاج به یک کالای خاص دارید مهمتر است .



خواب شاپ نمایندگی برند های معتبر ایرانی است .

شما به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین های بازار ایران, با قیمت مصوب شرکتی دسترسی دارید . یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و سرویس رایگان میتواند منجبر به یک خرید رضایت بخش باشد . با توجه به بازار متنوع و گمراه کننده کالای خواب , خواب شاپ سعی در آشنایی مخاطبان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که دارای گارانتی معتبر و سطح کیفی بالا باشد .



سفارش محصولات سفارشی بخشی از خدمات خواب شاپ است .

خواب شاپ دارای امکان سفارش محصولات مرتبط کالای خواب است که قابلیت سفارشی سازی محصولات را دارد . سفارش یک محصول غیر از اندازه های موجود و یا یک محصول خاص با توجه به نیاز مشتری در سیستم تولید یک پارچه خواب شاپ انجام میشود . سفارش محصولات مورد نیاز ارگانها و هتلها در همین بخش صورت میگیرد .



طراحی و سفارش ایده های نو به تامین کنندگان

ایجاد بستر مناسب جهت سفارش کالاهای که در حد ایده بودند در بخش R&D صورت میگیرد . همچنین سفارش کالاهایی که در خارج از کشور استفاده میشود و در کشور ما نیست در همین قسمت انجام میشود . خواب شاپ در حال توسعه این بخش میباشد .


امکان خرید حضوری
شما میتوانید کالای مورد نظر در محل شرکت خواب شاپ سفارش دهید و از کم و کیف کالا قبل خرید آگاه شوید .
مرزداران - روبروی البرز - پ 50
راه‌های ارتباط مستقیم
مرزداران - روبروی البرز - پ 50