Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

آجر قزاقی کیمیا کهن

گروه تولیدی آجر قزاقی کیمیا کهن با بیش از 10 سال تجربه تولید انواع آجر سنتی نامی آشنا در این صنعت می باشد.
کیمیا کهن با تکیه بر نیروی متخصص خود و بهره مندی از دانش، تجربه و مهارت بالا، به رضایت مشتریان خود که بزرگترین دستاورد آن است افتخار می کند.
این شرکت در تلاش است با بهره مندی از مهندسین طراخ خود و عزیزانی که در بخش معماری اسلامی - ایرانی صاحب سلیقه و سبک می باشند به تولید هر چه بیشتر و گسترده تر تنوع محصولات خود بپردازد و این هنر ایرانی را به اقصی نقاط کشور عزیزمان و همچنین صادرات آن به کشور های دیگر گسترش دهد.
کیمیا کهن با استفاده از مرغوب ترین خاک رس ایران به تهیه ، تولید و عرضه انواع آجر قزاقی نما در رنگ ها و طرح های گوناگون پرداخته و در تلاش است آجر قزاقی را تولید کند که کمترین میزان شوره را داشته و با بهره گیری از بهترین و مناسب ترین پخت آجر در کوره های آجرپزی خود به عرضه با کیفیت محصولات خویش ، معرف حضور علاقه مندان به معماری اصیل ایرانی - اسلامی گردد.
انواع آجر قزاقی تولیدی این شرکت می توان به آجر قزاقی پلاک در شش رنگ مختلف و در دو سایز 3*5.5*20 سانتی متر و 3*7*23 سانتی متر در رنگ های (زرد ، خاکی ، پوست پیازی(گلبهی) ، نارنجی ، قرمز طبیعی ، قرمز اخرایی) اشاره نمود و انواع دیگر آن می توان به آجر کامل قزاقی ، آجر نیمه ، آجر رستیک قزاقی ، آجر طرح دار ال لب تیز و ال لب گرد ، آجر قزاقی کف فرش 20*20 سانتی متر و آجر حاشیه گل دار ، راسته گرد و دور ستون کوچک و بزرگ نیز اشاره نمود.
همچنین این شرکت می تواند آجر قزاقی را در طرح ها و سایزهای دلخواه مشتریان خود و معماران عزیز طراحی و تولید نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر محصولات تولیدی و نمونه کارهای مشتریان ما به وبسایت ما به نشانی زیر مراجعه فرمایید.
www.kimiakohan.com
بلوار مرزداران - خیابان ناهید - مقابل برج نگین - ساختمان 34
راه‌های ارتباط مستقیم
بلوار مرزداران - خیابان ناهید - مقابل برج نگین - ساختمان 34