Chidaneh.com placeholder image
Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون و مبلمان نیکانه

نیکانه اولین و بزرگترین تولید کننده و صادر کننده مبلمان گلدوزی و سوزن دوزی در ایران.
گروه طراحی داخلی نیکانه از سال 1395 با مدیریت مهندس محمدرضا رزاق شعار و طراحی مهسا نیکخواه فعالیت خود رابه طور رسمی و گسترده آغاز نموده و در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و ساخت مبلمان خاص و سفارشی فعال میباشد.
مهندسین نیکانه میگویند:
ما در ابتدای مسیر کاریمان از طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی و تجاری شروع کردیم وهمه طراحان داخلی این موضوع را میدانند که فرنیچر بخش بسیار مهمی از یک پروژه طراحی داخلی هستش.
در همین راستا ما همیشه در قسمت فرنیچر یا همان مبلمان پروژه هایمان با مشکل مواجه بودیم؛زیراکه هیچ گاه مدل های ژورنالی و خاص و ترند روز را در بازار ایران نمیافتیم،در نتیجه تصمیم گرفتیم ،خودمان ساخت مبلمان پروژه هایان را انجام دهیم.
گروه نیکانه در طول زمان مدل های خاص و یونیکی را تولید کرد که با استقبال بینظیری از طرف مردم روبه رو شدند که از معروف ترین آنها،مبلمان سوزن دوزی نیکانه است که ما توانستیم برای اولین بار این سبک از مبلمان رو به بازار ایران معرفی کنیم و با کیفیت فوق العاده در اختیار هم وطنان عزیز قرار دهیم.
مبلمان سوزن دوزی نیکانه؛ قدمی بزرگ و رو به جلو با ایده ای متفاوت در صنعت مبلمان ایران است که با طرح های اختصاصی و شاد و خاص خود چشمان هر بیننده ای را به وجد میاورد.
این مبلمان مشابه یک اثر هنری میباشد که حضور آن در هر فضایی،کل آن فضا را تحت تاثیر قرار داده و آن را مملو از زیبایی و شادی میکند.
در واقع شما با خرید مبلمان زیبا و با کیفیت نیکانه،علاوه بر داشتن یک نشیمن راحت و با دوام؛آثار هنری شگفت انگیزی را با خود به خانه میبرید،که به دلیل هویت و اصالت و دوام بسیار بالا،میتوانند میراثی گرانبها برای فرزندان شما باشند.
سازندگان مبلمان نیکانه اعتقاد دارند که این مبل ها مانند فرزندان آنها هستند و دانه به دانه آنها با عشق و علاقه بینظیری ساخته ئ پرداخته میگردنند.
پس از سالها تلاش شبانه روزی ؛امروز نیکانه قادر است هر نوع سفارش چوبی را که بخواهید اعم از:
• مبلمان کلاسیک ایتالیایی و فرانسوی
• مبلمان راحتی
• انواع سرویس خواب
• سرویس خواب کودک و نوجوان
• انواع کابینت و درب های چوبی
را با برترین کیفیت و با طراحی ترند های روز دنیا؛ برای شما بسازد و دیگر مجبور به خرید اجناس تکراری بازار نیستید.
زعفرانیه نبش خیابان ب
راه‌های ارتباط مستقیم
زعفرانیه نبش خیابان ب