خانه 100 ساله زیبای اما استون در لس آنجلس به سبک اسپانیایی

خانه 100 ساله زیبای اما استون در لس آنجلس به سبک اسپانیایی

خانه 100 ساله زیبای اما استون در لس آنجلس

امیلی جین اما استون بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است که تاکنون نامزد و برنده جوایز متعددی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده ‌است. امیلی جین استون ۶ نوامبر ۱۹۸۸ در اسکاتسدیل، آریزونا متولد شد. مادرش، کریستا جین استون، خانه‌دار و پدرش، جفری چارلز استون، مدیر عامل اجرایی یک شرکت پیمان‌کاری بود. او یک برادر کوچک به‌نام اسپنسر و اصلیتی آلمانی، اسکاتلندی، ایرلندی و انگلیسی دارد.

کاغذدیواری آیدی

استون در سال ۲۰۱۷، بیشترین دستمزد را در بین بازیگران زن دریافت می‌کرد. نام او دو بار در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ در میان ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز قرار گرفت و در سال ۲۰۱۷ مجله تایماو را  به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان انتخاب کرد. در ادامه این مطلب تصاویر خانه 100 ساله اما استون در لس آنجلس را خواهید دید و با داستان فروش، معماری، سبک و دکوراسیون داخلی خانه زیبای این بازیگر مشهور آشنا می‌شوید. پس با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

داستان فروش خانه 100 ساله اما استون

داستان فروش خانه 100 ساله اما استون

استون از زمان به شهرت رسیدن، صاحب چندین ملک در نیویورک، لس آنجلس و اخیرا آستین، تگزاس شده است. او به همراه همسر کمدین، نویسنده و کارگردانش دیو مک‌کاری، مدت کوتاهی پس از تولد دخترشان در سال ۲۰۲۱ به تگزاس نقل مکان کردند. استون به‌تازگی قصد دارد یکی از املاک خود در لس‌آنجلس، که یک خانه بازسازی شده حدودا صدساله است را به فروش برساند. این خانه دو طبقه با قیمتی کمتر از ۴ میلیون دلار به فروش می‌رسد.

معماری و سبک طراحی خانه اما استون

معماری و سبک طراحی خانه 100 ساله اما استون

خانه اما استون با چهار اتاق خواب و حمام به سبک اسپانیایی در سال ۱۹۲۶ ساخته شده است. او در این خانه جذاب و نورانی، بازسازی‌هایی کرده مانند افزودن مهمانخانه‌ای با سوئیت اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق رختشویی! اما هنوز خانه جزئیات اصلی خود مانند سقف‌های تیرچه‌ای چوبی و کاشی‌کاری‌های سفالی حیاط را حفظ کرده است.

دکوراسیون داخلی خانه اما استون

دکوراسیون داخلی خانه 100 ساله اما استون

تصاویر منتشر شده از خانه اما استون، طراحی شاد و رنگارنگ دکوراسیون داخلی را نشان می‌دهد. ترکیب، دیوارهایی به رنگ سبز نعنایی، مبلمان فیروزه‌ای و رنگ‌های صورتی آب‌نباتی و وسایلی از جنس چوب طبیعی فضای سفید داخلی خانه را متعادل کرده‌اند. دیگر ویژگی‌هایی که خانه را زیبا کرده‌اند، عبارتند از بالکن طبقه دوم که اطراف آن را فضای سبز، گل‌ها و درختان احاطه کرده‌اند. یک شومینه چوبی دنج در اتاق نشیمن و یک وان حمام پایه‌دار سفید جذاب کنار پنجره آفتاب‌گیر و بزرگ.

با اینکه خانه بازسازی شده اما سبک اسپانیایی خود را حفظ کرده!

با اینکه خانه بازسازی شده اما سبک اسپانیایی خود را حفظ کرده!

اریک لاوی، نماینده املاک، می‌گوید: “این ملک کاملا بازسازی شده، اما همچنان سبک ۱۰۰ ساله اسپانیایی خود را حفظ کرده است. بزرگ کردن آشپزخانه با فضایی با سقف‌های گنبدی‌شکل و اتاقی برای میز ناهارخوری بزرگ، از ویژگی‌های مثبت خانه هستند."

خانه 100 ساله اما استون در لس آنجلس

و در آخر

در حالی که بسیاری از املاک لس‌آنجلس بدون رنگ هستند، اما خانه 100 ساله اما استون در لس آنجلس دقیقا برعکس، فضای شادی دارد و سرشار از رنگ است. در این مطلب با داستان فروش، معماری، سبک و دکوراسیون داخلی خانه زیبای این بازیگر مشهور آشنا ‌شدید. برای آشنایی و دیدن تصاویر خانه دیگر بازیگران مشهور مطلب خانه ویلایی مجلل آیشواریا رای باچان و آبیشک باچان را از دست ندهید.

دکوراسیون خانه 100 ساله اما استون در لس آنجلس


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه