طراحی خانه کوچک 45 متری با تمام امکانات یک خانه بزرگ! +فیلم

طراحی خانه کوچک 45 متری با تمام امکانات یک خانه بزرگ! +فیلم

طراحی خانه کوچک 45 متری با تمام امکانات یک خانه بزرگ!

گاه متراژ خانه بسیار کم و فضای آن بسیار کوچک است، اما کوچک بودن همیشه به معنای محدودیت نیست. اگر معمار و طراح داخلی فردی خلاق باشد می‌تواند از ارتفاع سقف و فضاهای خالی و بدون استفاده خانه، بیشترین بهره را ببرد. مانند طراحی خانه کوچک 45 متری که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت. خانه‌ای رویایی که مانند یک خانه بزرگ کارایی داشته و برای تمام نیازهای شما فضایی جدا در نظر گرفته است.

کاغذدیواری آیدی

برای آشنایی بیشتر با طراحی داخلی و فضاهای این خانه کوچک و زیبای 45 متری و دیدن فیلم آن، با ادامه این مطلب از چیدانه همراه باشید.

معماری و طراحی داخلی خانه کوچک 45 متری

در این خانه 45متری، تمام ضروریات و امکانات یک خانه کامل در نظر گرفته شده است. در قسمت جلویی خانه فضاهای عمومی‌تر مانند آشپزخانه، غذاخوری و نشیمن طراحی شده که با پنجره سرتاسری از نور طبیعی روز بهره می‌برد و فضاهای خصوصی‌تر مانند اتاق خواب و سرویس بهداشتی در قسمت عقبی خانه طراحی شده است.

شاید تعجب کنید اما در این فضای ۴۵ متری، فضاهای خصوصی خواب و سرویس بهداشتی کاملا جدا طراحی شده. فضاهای ذخیره سازی طراحی شده، مانند کمد لباس بزرگ و اتاق لباسشویی در این خانه، تعجب شما را بر خواهد انگیخت!

در این پروژه از طراح مبلمان کمک گرفته شده که یونیت آشپزخانه، اتاق خواب و فضاهای ذخیره سازی را به صورت یکپارچه طراحی کرده است. توضیحات طراح مبلمان در ویدئوی خانه زیبای 45 متری شنیدنی است.

خانه کوچک و زیبای 45 متری

و در آخر

اگر خانه شما هم کوچک است اما سقف بلندی دارد، می‌توانید با دیدن روند طراحی این خانه کوچک و زیبای 45 متری و در عین حال کامل از ایده‌های طراح و معمار آن کمک بگیرید.

برای دیدن طراحی دیگر خانه‌های کوچک دنیا مطلب معماری جذاب خانه 27 متری بروک را از دست ندهید.

آشپزخانه خانه کوچک و زیبای 45 متری


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه