معماری جذاب خانه 27 متری بروک توسط دو معمار استرالیایی+ فیلم

معماری جذاب خانه 27 متری بروک توسط دو معمار استرالیایی+ فیلم

به قلم: نرگس مهردادیان

معماری جذاب و شگفت‌انگیز خانه 27 متری بروک

سبز چوب

خانه 27 متری بروک، قطعا یکی از زیباترین خانه‌های کوچک است که تا به حال دیده‌اید. این خانه توسط دو معمار با استعداد و معروف استرالیایی طراحی و اجرا شده است. چیدمان، روکش‌ها، راه پله تاشو و میز آویزان همه و همه کاربردی و چشم‌نوازهستند. در ادامه ویدئو فضای این خانه پیش ساخته کوچک بسیار زیبا را خواهید دید. با ما در چیدانه همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

خانه کوچک بروک ترکیبی عالی از زندگی لوکس اما روستایی

خانه 27 متری بروک با استفاده هوشمندانه از فضا و انتخاب متفکرانه متریال، ترکیبی عالی از زندگی لوکس اما روستایی ساخته است. The Brook طوری طراحی شده که شبیه یک آپارتمان به سبک نیویورک باشد و در عین حال برای محیط روستایی خارج از شهر مناسب باشد.

معماری جذاب خانه 27 متری بروک

معماری جذاب خانه 27 متری بروک

خانه کوچک بروک خانه‌ای پیش ساخته و قابل حمل است. طراحی نیم طبقه بالا در این خانه 27 متر مربعی در سطح یک و نیم نه تنها فضاهای مورد نیاز برای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کند، بلکه اجازه می‌دهد فضای کافی برای اتاق خواب و دفتر کار خانگی نیز ایجاد شود. نردبانی که برای رسیدن به نیم طبقه استفاده می‌شود قابلیت تا شدن دارد تا فضای بیشتری برای نشیمن و غذاخوری فراهم شود.

ورودی خانه کوچک و شگفت انگیز بروک

و در آخر

خانه کوچک بروک خانه‌ای با تجهیزات و امکانات کامل اما روستایی است. مطمئنا این خانه کوچک کم‌هزینه نیست. اما افراد ثروتمند نیز ممکن است دوست داشته باشند برای تعطیلات آخر هفته در خانه‌ای کوچک اما زیبا و شیک با امکانات کامل خارج از شهر زندگی کنند. برای آشنایی با معماری خانه‌ روستایی اما با امکانات مدرن در ایران مطلب خونه خاکی را بخوانید.

خانه کوچک بروک خانه‌ای پیش ساخته و قابل حمل

خانه کوچک بروک ترکیبی عالی از زندگی لوکس اما روستایی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه