«مبلمان فضای باز» با جنس اصیل و باکیفیت ایرانی

«مبلمان فضای باز» با جنس اصیل و باکیفیت ایرانی

اگر خانه‌ای دارید که دارای تراس یا بالکن بزرگ است و یا صاحب حیاط بزرگ، باغ یا ویلا هستید با استفاده از یک دست مبلمان فضای باز می‌توانید فضایی زیبا و دلنشین را برای دورهمی‌های دوستانه یا نشستن‌های گاه و بیگاه فراهم کنید. استفاده از مبلمان باغی حس و حال متفاوتی به محیط می‌بخشد و استراحت را برای شما و اعضای خانواده دلچسب‌تر می‌کند. در این مطلب به سراغ مجموعه دکورز رفته‌ایم تا به عنوان یکی از تولیدکنندگان باسابقه مبلمان فضای باز درباره این سبک مبلمان اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهند. اگر شما هم از طرفداران آراستگی محوطه باغ و ویلا هستید و به دنبال ایجاد فضایی دنج و آرام برای فراغت بیشتر هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

مبلمان فضای باز دکورز
مبلمان فضای باز دکورز

بر اساس جنس انتخاب کنید

مبلمان فضای باز از متریال‌های متنوعی ساخته می‌شود. اگر سری به بازار مبلمان بزنید با سیلی از مدل‌های میز و صندلی مواجه می‌شوید و بدون شک انتخاب کردن یک دست مبل از میان آن‌همه طرح و رنگ برایتان دشوار خواهد بود. اما این فقط ظاهر و نمای مبلمان نیست که باید به آن توجه کنید، بلکه مساله مهم‌تر انتخاب درست جنس است.

فرش ذوالانواری

مبلمانی که در فضای روباز استفاده می‌شود حساسیت ویژه‌ای در انتخاب دارد. شما باید کاملا دقیق و وسواس‌گونه به جنس و مواد بکار رفته در استراکچر مبلمان توجه کنید، زیرا این میز و صندلی قرار است در معرض هوای آزاد قرار بگیرد و ریسک هرگونه آسیب محیطی متوجه آن خواهد بود.

در ماه‌های سرد سال که احتمال بوران و بارندگی بالاست مبلمان شما در صورتی دوام می‌آورد که مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و آب و هوا داشته باشد. از طرفی در فصول گرم سال آفتاب نور مستقیم و سوزان خورشید احتمال دارد به رنگ و بدنه مبلمان صدمه بزند. در کنار این‌ها آسیب ناشی از حشرات موذی، گرد و خاک، فضولات حیوانات، کپک‌زدگی و پوسیدگی را هم قرار بدهید. بنابراین جنس و مواد سازنده باید کاملا باکیفیت و مرغوب انتخاب شوند تا مبلمان را از صدمات محیطی محفوظ بدارند.

مبلمان فضای باز دکورز دارای اسکلت آلومینیومی و روکش بافته شده از الیاف پلی‌اتیلن است و همین انتخاب شایسته از متریال ایرانی باعث شده است تا محصولات این مجموعه در برابر آب، آفتاب، رطوبت، قارچ، جلبک و … مقاومت مناسبی داشته باشند و در تمام فصول سال بدون هیچ نگرانی در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند.

مبلمان فضای باز دکورز
مبلمان فضای باز دکورز

اهمیت تنوع در انتخاب مبلمان فضای باز

وجود تنوع در هر کالایی باعث می‌شود که هر نوع سلیقه با هر میزان بودجه‌ای بتوانند از امکانات آن کالا بهره‌مند شوند. تنوع در حوزه مبلمان فضای باز نیز به همین شکل است. بسیاری از افراد برای ظاهر و نمای مبلمان اهمیت زیادی قائل هستند و عده‌ای دیگر به کیفیت و ماندگاری اهمیت می‌دهند. برخی هم با توجه به بودجه محدودی که در اختیار دارند بر اساس قیمت و هزینه مبلشان را انتخاب می‌کنند. اما کانسپ تنوع در محصولات باعث می‌شود متناسب با شرایط خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

بعنوان مثال تنوع در رنگ و پارچه باعث می‌شود دست روی زیباترین انتخاب بگذارید و جذابیت بیشتری به فضای خود ببخشید. همچنین تنوع در تولید مدل و فرم مبلمان روی نوع چیدمان شما تاثیر زیادی دارد و دکوراسیون محوطه را به شدت تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

مبلمان حصیری پلی رتن محصول گروه دکورز یکی از شیک‌ترین و اصیل‌ترین مبلمان باغی است که دیزاین فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. هر محوطه و فضای باز با یک سبک چیدمان شیک‌تر به نظر می‌رسد. به عنوان مثال مبلمانی که برای فضای تراس انتخاب می‌کنید محدودیت‌هایی دارد که ممکن است در انتخاب مبلمان روف گاردن با آن محدودیت‌ها مواجه نباشید. از همین رو مجموعه دکورز مبلمان باغی خود را در قالب مدل‌های زیر ارائه می‌کند:

مبلمان فضای باز دکورز
مبلمان فضای باز دکورز
  • ست‌های دونفره
  • نیم ست
  • مبلمان کامل
  • مبل ال راحتی
  • انواع نیمکت و پاف
  • تخت‌های کنار استخری

حرف آخر

همه ما هنگام خرید هر کالا بایستی کاملا به نیازهایمان واقف باشیم و بدانیم برای خرید چه مدل محصولی اقدام می‌کنیم تا در میان دریایی از محصولات متنوع و رنگارنگ سردرگم نشویم. بنابراین پیش از آن که برای خرید مبل فضای باز اقدام کنید بهتر است ابتدا بدانید که چه مدلی از مبلمان با روحیه، لایف استایل، شرایط و اقلیم منطقه شما سازگارتر است؟ برای این کار فضای مدنظرتان را در ذهن تجسم کنید، دوست دارید این فضا با چه سبک مبلی آراسته شود؟ چه رنگی به دکوراسیون محوطه شما بیشتر می‌آید؟ چه مدل مبلی از لحاظ ظاهر و راحتی برایتان دوست‌داشتنی‌تر است؟

در حقیقت زمانی که یک محدوده و چارچوب انتخابی داشته باشید زودتر می‌توانید مبل دلخواهتان را پیدا کنید. مجموعه دکورز با استفاده از متریال باکیفیت ایرانی به تولید زیباترین و متنوع‌ترین مبلمان فضای باز می‌پردازد. اگر شما هم به دنبال مبلمان با جنس مرغوب و ظاهری شیک و خاص می‌گردید فضای باز خانه و ویلای خود را به مجموعه دکورز بسپارید.

متخصصان چیدانه

مشاهده بیشتر

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه