آسان‌ترین روش خرید اینترنتی رنگ کدام است؟

آسان‌ترین روش خرید اینترنتی رنگ کدام است؟

به قلم: نرگس مهردادیان

آسان‌ترین روش خرید اینترنتی رنگ

امروزه تعداد طرفداران خرید اینترنتی رنگ بخصوص رنگ‌های دکوراتیو بسیار افزایش پیدا کرده‌اند. در گذشته نه چندان دور، حضور فیزیکی افراد برای خرید، دشواری‌های بسیاری برای مشتریان ایجاد می‌کرد مانند وقت‌گیر بودن فرآیند خرید و حضور در ساعات مقرر! اما این مشکلات با شکل‌گیری خرید اینترنتی برطرف شد. برای آشنایی با آسان‌ترین روش خرید اینترنتی رنگ با ما و فروشگاه اینترنتی مینیاتور همراه باشید.

مینیاتور
diamondمینیاتور
سرویس خواب بالسا

خرید اینترنتی رنگ چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد بستر اینترنت، شرایطی فراهم شد تا افراد بتوانند خیلی ساده به صورت مجازی به خرید، فروش و معرفی محصولات بپردازند. افراد با عدم حضور فیزیکی در محیط فروشگاه می‌توانند کالای مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند. در این بین فروشگاه رنگ مینیاتور، با ایجاد بستر مناسب و سایت کاربرپسند، امکان خرید آنلاین و آسان را برای مشتریان فراهم کرده. با کاتالوگ‌های مختلف و قیمت‌های متنوع شما را برای خریدی کاملا مقرون به صرفه یاری می‌کند.

مینیاتور
diamondمینیاتور

مزایای خرید اینترنتی رنگ

خرید اینترنتی یکی از بهترین انواع خریدهاست که برای همه در هر موقعیت و با هر سنی قابل دسترس است. این نوع خرید نسبت به خرید سنتی فیزیکی مزایای بسیاری دارد:

     -امکان خرید ساده و راحت

     -تنوع بالا و امکان مقایسه کالا

     -مقایسه قیمت و انتخاب قیمت مناسب و مقرون به صرفه

     -کنترل و تمرکز بیشتر هنگام خرید

     -عدم ازدحام و شلوغی

     -عدم خرید اجباری از روی اصرار فروشنده

     -ارسال و دریافت محصول در هر مکان

مینیاتور
diamondمینیاتور

خرید اینترنتی رنگ و انواع آن

نحوه انتخاب و خرید رنگ تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل یا محل کار شما خواهد داشت. پس باید با توجه به انواع مختلف و طیف وسیع رنگ‌ها و کاربرد آن‌ها انتخاب مناسبی داشته باشید.

خرید رنگ روغنی

رنگ‌ روغنی از رنگ‌های بسیار پرکاربرد در صنعت و نقاشی ساختمان است. از مزایای آن می‌توان به قابلیت شستشو، تمیز کردن آسان و مقاومت در برابر آسیب­ها اشاره کرد. نیاز به زمان بیشتر برای خشک شدن و جذب گرد و غبار اطراف در این مدت از معایب رنگ­ روغنی است. خرید رنگ روغنی در انواع، مات، نیمه براق و براق امکان‌پذیر است.

 -رنگ روغنی مات اشکالات و نواقص سطوح را پوشانده و پوشش دهی بالایی در مقایسه با دو نوع دیگر دارد.

 -رنگ روغنی براق جلوه زیادی داشته و برای نقاشی در و پنجره‌ها استفاده می‌شوند.

 -رنگ روغنی نیمه‌ براق برخی از ویژگی‌های رنگ روغنی مات و بعضی خصوصیات رنگ روغنی براق را دارد.

مینیاتور
diamondمینیاتور

خرید رنگ اکریلیک

رنگ آکریلیک یا پایه آب، از رنگ‌های ساختمانی به دلیل مقاومت در برابر شستشو و پوشش‌دهی مناسب، برای بخش‌های داخلی ساختمان بسیار مناسب است. از مزایای خرید رنگ اکرلیک اینست که این نوع رنگ نیازی به تینر به‌عنوان حلال ندارد. خرید رنگ آکریلیک برای سطوح چوبی، گچی و سیمانی بسیار مناسب است.

خرید رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک قیمت مناسب­تری نسبت به رنگ‌ روغنی دارد. از مزایای آن می­­توان به خشک شدن سریع اشاره کرد. اگر زمان کمی برای نقاشی ساختمان دارید، رنگ‌های پلاستیک گزینه مناسبی خواهند بود. اما مقاومت کمتری نسبت به رنگ روغنی دارند و نمی­توان آن‌ها را تمیز کرد. معمولا برای سقف استفاده می­شود. اما رنگ­ پلاستیک مانند رنگ روغنی بوی ناخوشایند و نامطلوبی ندارد.

خرید رنگ صنعتی

رنگ‌ صنعتی به صورت مایع تولید شده و در محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود. این رنگ از مواد پلیمری ساخته شده و پوششی سخت و غیرقابل نفوذ روی سطوح ایجاد می‌کند. رنگ صنعتی برای پوشش‌دهی محصولات و رنگ‌آمیزی فضاهای صنعتی استفاده می‌شود. انواع رنگ‌های صنعتی شامل هوا خشک، سوله، آستر، کولتار اپوکسی، پلی یورتان و سیلر اپوکسی هستند. که هریک کاربردهای متفاوتی دارند. این رنگ‌ها‌ در پوشاندن خوردگی اتصالات، لوله‌های گاز، آب، پتروشیمی، فاضلاب، پردازش مواد غذایی، صنعت کشاورزی، خودرو سازی و ساخت و ساز کاربرد دارند.

مینیاتور
diamondمینیاتور

خرید و ترکیب رنگ کامپیوتری

برای ترکیب رنگ کامپیوتری ابتدا کاتالوگ رنگ در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. مشتری رنگ را انتخاب و در فرم سفارش نوشته و به اپراتور اعلام می‌کند. اپراتور کد، مقدار و نوع رنگ درخواستی مشتری را با نرم‌افزار وارد کامپیوتر دستگاه می‌کند. دستگاه رنگ‌ها را تزریق کرده، مخلوط و آماده می‌کند. این مراحل بسیار ساده و سریع در حدود ۵ دقیقه انجام می‌شود. رنگ‌های ترکیبی یا رنگ‌های کامپیوتری را به صورت آنلاین هم می‌توانید از قسمت ترکیب رنگ کامپیوتری مینیاتور انتخاب کنید و سفارش دهید.

     -با استفاده از این روش مشتری لازم نیست چند رنگ تهیه کند یا اضافه آن را دور بریزد.

     -ارزانتر از روش سنتی است.

     -خطای انسانی در ترکیب رنگ وجود ندارد.

     -ترکیب رنگ تکرار پذیر است.

     -ترکیب رنگ در مقادیر کم هم امکان پذیر است.

     -قبل از ترکیب، مشتری رنگ دقیق را می‌بیند و از قیمت آن مطلع می‌شود.

مینیاتور
diamondمینیاتور

خرید اینترنتی چسب

رنگ‌ها تنوع بسیار بالایی دارند که متناسب با نوع‌شان، با ابزارهای گوناگونی مانند چسب‌ها اجرا می‌شوند. انواع چسب‌ها برای انجام سبک‌های گوناگون رنگ در انواع دکوراسیون داخلی وجود دارند که هریک ویژگی‌های خاص خود را دارند. با توجه به سبک رنگ و فضای مورد نظر خرید اینترنتی چسب صورت می‌گیرد.

مینیاتور
diamondمینیاتور

خرید اینترنتی رنگ سحر

رنگ با کیفیت سحر زمان زیادی است که در زمینه رنگ و ابزار توانایی‌های خود را ثابت کرده. این رنگ با کیفیت و مرغوب آنقدر طرفدار دارد که در بسیاری از فروشگاه‌ها می‌توانید برای خرید رنگ سحر اقدام کنید. فروشگاه مینیاتور نیز شرایطی فراهم کرده که کاربران با خرید اینترنتی رنگ سحر بتوانند آن را تهیه کنند.

مینیاتور
diamondمینیاتور

خرید رنگ پارس بهار

شرکت تولیدی پارس بهاران در سال 1365 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع رنگ‌های پلاستیک و نیمه پلاستیک آغاز کرد. با توجه به برنامه طرح و توسعه برای تولید سایر محصولات مورد نیاز صنعت ساختمان به تولید رنگ‌‌های صنعتی و نسل جدید رنگ‌های اکرلیک بر پایه آب دوستدار محیط زیست با بالاترین کیفیت دست یافت. شرکت تولیدی پارس بهار خرده فروشی ندارد. می‌توانید خرید رنگ پارس بهار و تمامی محصولاتش را از فروشگاه‌ مینیاتور انجام دهید.

مینیاتور
diamondمینیاتور

و در آخر

امروز، تولیدکنندگان بسیاری در زمینه رنگ و ابزارهای وابسته به آن فعالیت می‌کنند و متناسب با نیاز مشتریان خود را ارتقا می‌دهند. یکی از آن‌ها، فروشگاه رنگ مینیاتور است. مینیاتور جهت تسهیل فرآیند خرید و افزایش رضایتمندی مشتریان، واحد مشاوره فنی و تخصصی در زمینه صنعت رنگ و چسب و ابزار راه‌اندازی کرده است.

مینیاتور
diamondمینیاتور

عرضه محصولات با تنوع بالا و با کیفیت در کنار قیمت‌های مناسب و رفتار سازمانی متمایز و همکاری با معتبرترین برندهای داخلی و خارجی از برنامه‌ها و سیاست‌های مینیاتور است. برای خرید اینترنتی رنگ می­توانید انواع رنگ‌ها را در اندازه­ و طیف­های رنگی متفاوت از فروشگاه اینترنتی مینیاتور سفارش دهید و با کیفیت‌ترین رنگ را با مناسب­ترین قیمت خریداری کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه