آشنایی با تفاوت لمینت ها، راه‌حلی برای داشتن دکوراسیونی ایده‌آل!

آشنایی با تفاوت لمینت ها، راه‌حلی برای داشتن دکوراسیونی ایده‌آل!

به قلم: نادیا مهردادیان

تفاوت لمینت ها

فکتور

لمینت یک نوع کفپوش جدید و در عین حال زیبا است که به دلیل تنوع و ویژگی‌های چشمگیر ازجمله سهولت نگهداری و نصب سریع، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در حالت کلی با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا،‌ دسته‌بندی‌های مختلفی برای لمینت‌ها در نظر گرفته می‌شود. این دسته‌بندی بر اساس مواردی مانند رنگ، ضخامت، کاربرد، بافت و‌ درجه کیفی صورت می‌گیرد. اما از میان انبوه تولیدکنندگان و فروشندگان این محصول، چیدانه شرکت رویا طرح داخلی را برگزیده که به تازگی 4 کفپوش لمینت جدید با فیلم دکور آلمانی به نام‌های مجستیک، تروپیکال، هرینگبون و الگانت‌نیو را وارد بازار کرده است.

چوب و هنر

با این مطلب همراه باشید تا با ویژگی‌ها و فاکتورهایی که این لیمنت‌ های جدید را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند، آشنا شوید و بهترین انتخاب را برای فضای موردنظرتان داشته باشید.

رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی
رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی

لمینت مجستیک

لمینت آلمانی Majestic یکی از جدیدترین انواع کفپوش‌ها به شمار می‌رود که جلوه انواع چوب‌های راش، بلوط و ساج را به نمایش می‌‌گذارد. این مجموعه دارای انواع تایل‌های لوکس با عرض پهن و طول بلند و ضخامت ۸ میلی‌متر، است. این نوع لمینت‌ با داشتن استاندارد AC4 برای نصب در مکان‌های اداری و تجاری با تردد بالا در نظر گرفته شده است. نصب آسان یکی‌دیگر از مزایای لمینیت باکیفیت و استاندارد مجستیک است که باعث می‌شود تایل‌ها به سادگی و در زمان کوتاهی در یکدیگر قفل شوند.

رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی
رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی

لمینت تروپیکال

اگر طرفدار فضاهای منظم با ظاهری مدرن هستید، لمینت تروپیکال با عرض باریک و طول استاندارد، بهترین انتخاب است. توجه داشته باشید در صورتی که تایل‌های این نوع لمینت به صورت الواری نصب شوند، عمق و غنای بیشتری را به فضا می‌بخشند. همچنین برجستگی شیارهای زیبای V-Groove در لبه‌ تایل‌های تروپیکال، حس حرکت و جنبش را در محیط بیدار می‌کند. در کل طرح لمینت تروپیکال حس اصالت کفپوش‌های چوبی کلاسیک را تداعی می‌کند. تنوع رنگ این محصول نیز بالا بوده و طیف‌ مختلفی از رنگ‌های طبیعی چوب و طوسی تیره و روشن را شامل می‌شود.

رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی
رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی
رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی

لمینت هرینگبون

لمینت باکیفیت و استاندارد Herringbone با نصب جناغی، قابلیت هماهنگی با انواع طراحی‌های کلاسیک، مدرن و معاصر را دارد. این کفپوش با شیارهایV-Groove ، بسیار شبیه به چوب طبیعی دیده می‌شود. طیف رنگی گسترده این نوع لمینت‌ و رنگ‌های متفاوت و لوکس آن، به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. ایجاد عمق در فضا پس از نصب نیز، یکی‌دیگر از ویژگی‌هایی است که این لمینت با فیلم دکور آلمانی را نسبت به سایر لمینت‌ها متمایز می‌کند.

این نوع لمینت جناغی برای استفاده در فضاهای بزرگ مناسب بوده و نصب آن در اتاق‌های کوچک کاملا به سلیقۀ فردی بستگی دارد. همچنین ضریب تردد بالا، آن را برای استفاده در فضاهای پرتردد مناسب است. لمینت جناغی هرینگبون برای افرادی که دنبال کفپوشی با ویژگی‌های آکوستیک می‌گردند نیز گزینۀ خوبی محسوب می‌شود.

رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی
رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی

لمینت الگانت‌نیو

اگر جزو کسانی هستید که زیبایی را در سادگی می‌بینید، لمینت خارجی Elegant New انتخابی مناسب برای‌ شما خواهد بود. در تولید این لمینت‌ها از ابعاد استاندارد 1200*187*8 میلی‌متر برای هر تایل استفاده شده است. رنگ‌بندی متنوع از طیف قهوه‌ای تیره (رنگ طبیعی چوب) تا قهوه‌ای و طوسی تیره و روشن نیز، آن را برای استفاده در هر دکوراسیونی ایده‌آل کرده است.

توجه داشته باشید اگر برای انتخاب کفپوش بودجه محدودی دارید و می‌خواهید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید، لمینت لوکس الگانت‌نیو گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما است. همچنین این محصول مانند سه نوع قبل، دارای ضریب تردد AC4 بوده که نشان می‌دهد برای هر میزان ترددی در اماکن مسکونی، تجاری و اداری کاربرد خواهد داشت.

رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی
رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی

ویژگی‌های مهم لمینیت‌ها

به‌طور کلی کفپوش لمینت ویژگی‌های خاص خودش را دارد و طبیعتا دارای مزایا و معایبی نیز هست. اما با وجود تفاوت میان مدل‌های مختلف این محصول، ویژگی‌های مهم و مشترک آنها را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • مناسب برای فضاهایی با تردد بالا (AC4)
  • نگهداری و نظافت آسان
  • مقاومت در برابر سایش
  • نصب آسان
  • مقاومت در برابر فشار، آتش سیگار، نور خورشید
  • قابل جمع‌آوری و نصب
  • سازگار با محیط‌زیست
  • دارای بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی

حرف آخر

حالا که با تفاوت لمینت ها آشنا شدید و انواع مختلف آن را شناختید، باید بدانید این محصول دارای تنوع زیادی در بازار است. اما یادتان باشد کیفیت همه آن‌ها یکسان نیست. لمینت‌ها در شرکت رویا طرح داخلی از بهترین متریال‌های اروپایی تهیه شده و با تلفیق دانش و تجربه ایرانی و تکنولوژی آلمانی به دست شما می‌رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این لمینت‌های جدید می‌توانید به صفحۀ نمایندگی‌ها و عاملین فروش رویا طرح داخلی مراجعه کرده، نزدیک‌ترین نمایندگی را بیابید و با آنها در ارتباط باشید.

رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی
رویا طرح داخلی
goldرویا طرح داخلی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه