چگونه بهترین صندلی گیمینگ را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین صندلی گیمینگ را انتخاب کنیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

دنیای امروز رفتار ما را تغییر داده و به سمت یک دنیای دیجیتالی هل داده است. افراد بزرگسال بیشتر وقت خود را صرف نشستن پشت میز اداری خود برای انجام کارهای روزمره می‌کنند. کودکان و نوجوانان نیز با استفاده از کامپیوتر یا کنسولهای بازی وقت زیادی را صرف انجام بازیهای کامپیوتری می‌کنند.

به همین دلیل، مهم است که حساسیت ویژه‌ای برای انتخاب و خرید صندلی گیمینگ مناسب برای حفظ سلامت فیزیکی بدن هنگام نشستنهای طولانی مدت داشته باشید تا در بلند مدت دچار دردهای مزمن ستون فقرات، کمر و… نشوید.

تابلو فرش ریحان

صندلی گیمینگ آبی

صندلی گیمینگ حرفه ای دکوچین برای گیمرها

با هدف حمایت از گیمرهای حرفه ای و حفظ سلامت کودکان و نوجوانانی که ساعتهای زیادی را مشغول بازیهای رایانه‌ای هستند مبلمان اداری دکوچین گروهی از صندلیهای گیمینگ حرفه ای را در سایت خود عرضه کرده است که تمام استانداردهای لازم برای استفاده پشت میز کامپیوتر و یا میز اداری را دارا می‌باشند.

راه حلی مناسب برای بازی بدون وقفه! یک صندلی گیمینگ فوق العاده راحت که می‌تواند حس لذت از بازیهای کامپیوتری را دو چندان کرده و هیجان زیادی را هنگام انجام بازیهایی مسابقه‌ای به کاربر خود منتقل کند. البته که این صندلیها فقط مختص بازیهای رایانه‌ای نیستند و افرادی که کارهای اداری زیادی دارند و بیشتر وقت خود را پشت میز کار می‌گذرانند نیز می‌توانند با انتخاب رنگ مناسب از آنها استفاده کنند.

شاید هم شما دوست داشته باشید صندلی گیمینگ را جلوی سینمای خانگی خود گذاشته و با راحتی مناسب و حس هیجان بیشتر فیلم اکشن مورد علاقه خود را ببینید  و از آن لذت دو چندان ببرید.

صندلی گیمینگ زرد

قابلیت تنظیمات در صندلی گیمینگ مهمترین فاکتور

تحقیقات زیادی نشان می‌دهند نشستن رو یک صندلی اداری ارگونومیک علاوه بر حس راحتی مانع از دردهای مزمنی می‌شود که به مرور زمان ممکن است رخ دهند. ستون فقرات، مهره‌های گردن، کمر و باسن هنگام نشستن بیشترین درگیری را با وضعیت نشستن دارند و همیشه باید بهترین حالت را برای آنها فراهم کنید.

هنگام بازیهای کامپیوتری تحرک شما هنگام نشستن بالاتر از حد معمول رفته و شمام مرتباً فرم بدن و نشستن خود را در زوایای مختلف تغییر می‌دهید. اینجاست که نیاز به یک صندلی حرفه‌ای با تنظیمات بالا امری مهم است و باید به آن توجه کنید.

شما ممکن است به سختی بتوانید یک صندلی گیمینگ استاندارد با تمام ویژگیهای تنظیمی را انتخاب کنید یا اینکه تفاوتهای بین یک صندلی بازی و صندلی کامپیوتر را ندانید.

صندلی گیمینگ قرمز

هر فرد حداقل دو نوع وضعيت نشستن دارد، نشستن راحت و فعال. صندلی گیمینگ استاندارد باید به شما این امکان را بدهد تا براحتی بتوانید ارتفاع صندلی را متناسب با قد خود تنظیم کنید. ویژگی بعدی تنظیم زوایه تکیه‌گاه است. زاویه پشتی باید تا حدی باز شود که امکان استراحت شما بین بازی یا کار اداری را فراهم کند. زاویه پشتی بعضی از مدلهای صندلی گیمینگ ارائه شده در فروشگاه آنلاین دکوچین تا 180 درجه باز شده و شما می‌توانید کاملا روی صندلی خود بخوابید!

دسته‌های صندلی و تنظیمات آن موردی بعدی است که باید توجه زیادی به آن داشته باشید. دسته‌های صندلی بازی باید علاوه بر بالا و پایین رفتن (تنظیم ارتفاع) باید جلو و عقب هم بروند تا حمایت کافی را در تمام حالات از دستان کاربر داشته باشند.

صندلی گیمینگ حرفه ای بامو

مبلمان اداری دکوچین همیشه در راستای معرفی بهترین محصولات قدم برداشته است. در مورد صندلی گیمینگ هم به همین ترتیب عمل کرده و با عرضه گسترده صندلی گیمینگ بامو با قیمت مناسب توانسته با در نظر گرفتن بودجه اقتصادی متوسط مشتریان محصولی با کیفیت را در اختیار آنان قرار دهد.

صندلی گیمینگ حرفه‌ ای بامو رقیبی جدی برای صندلیهای گیمینگ گرانقیمت خارجی‌ به حساب می‌آید! صندلیهای بازی بامو با ویژگیهای باورنکردنی و قیمتی حدود نصف محصولات مشابه خارجی توجه گیمرهای ایرانی را به خود جلب کرده است.

صندلی گیمینگ بنفش

از این رو فروشگاه آنلاین دکوچین صندلی گیمینگ را به شکل ویژه به مشتریان خود عرضه کرده است. از آنجا که صندلی گیمینگ از جمله صندلیهایی است که با توجه به نیاز گیمرهای حرفه‌ای و کسانیکه با کامپیوتر مشغول کار و کسب درآمد هستند، طراحی و ساخته شده است. از این رو می‌توان این محصول را به عنوان صندلی برنامه نویسی نیز استفاده کرد.

با استفاده از این صندلی در بهترین حالت ممکن می‌نشینید و با کامپیتور شخصی خود بازی کرده و یا کارهای روزمره خود را انجام می‌دهید. در مواقع خستگی نیز می‌توانید پشتی صندلی را به عقب برده و استراحت کنید. استانداردهای ارگونومیک صندلی گیمینگ دکوچین باعث شده کاربردهایی فراتر از نشستن و بازی با کامپیوتر داشته باشد.

اگر برنامه‌نویسی می‌کنید، اگر پشتیبان آنلاین سایت یا اپلیکیشن هستید، اگر کمردرد مزمن دارید، اگر ساعتهای زیادی را پشت میز کار خود می‌نشینید پیشنهاد ما استفاده از این صندلی است.

صندلی گیمینگ دخترانه

پیشنهاد خرید صندلی گیمینگ از سایت مبلمان اداری دکوچین deckochin.com

کسب اطلاعات بیشتر: 09370586801 – 02166741018

آدرس فروشگاه مبلمان اداری دکوچین : تهـران ، خیـابان حافظ ، نرسیده به میـدان حسن آباد بالای زیرگذر سمت راست ، کوچه سید صدری ، پلاک ۴ – فروشگاه کاج

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه