پرفروش ترین و پرطرفدارترین نازل های مرکزی برای وسط حوض

پرفروش ترین و پرطرفدارترین نازل های مرکزی برای وسط حوض

به قلم: یاسین کوثری
محتوای حمایت شده

در این مطلب می خواهیم سه تا از پرفروش ترین و پرطرفدارترین نازل های مرکزی برای وسط حوض به نام های نازل نمکدانی ، نازل طبقاتی ، نازل رقص شیطان را معرفی کنیم
این نازل ها با توجه به ابعاد حوض استفاده می شوند که معمولا در حوض های کوچک از نازل نمکدانی و حوض های متوسط نازل طبقانی و حوض های بزرگ نازل رقص شیطان استفاده می شود .
زمانی که اب از لوله و یا شلنگ به سمت بیرون میاید ان را نازل میگویند سوراخی را ابپاش مانند میباشد را با نام نازل میشناسند.
نازل های فوار اب استخری و یا مدل های دیگر داری نوع ها و شکل خروجی اب متفاوتی میباشد که انها را از یک دیگر متمایز میکند. روش نصب این سیستم انتقال اب به صورت فواره در انواع سیستم ها به روشی یکسان انجام میشود که در ان یک دستگاه پمپ و قطعه نازل آبنما وجود دارد
در زیر اطلاعات تکمیلی برای معرفی هر یک از نازل هارا در اختیار شما می گذاریم

نازل نمکدانی

این نازل که جهت حوض ها ، آبنماهای دکوراتیو خانگی و فضای باز استفاده می شوند.
نازل نمکدانی دارای رزوه داخلی است و به راحتی بر روی لوله پلاستیکی یا فلزی بسته میشود. نازل نمکدانی با نورپردازی در شب یکی از زیباترین و چشم نوازترین فواره های موجود در بازار است. اگر قطر یا طول استخر شما بیشتر از 50 سانتیمتر است میتوانید از این نازل در حوض یا آبنمای خود استفاده کنید.

تابلو فرش ریحان

نازل نمکدانی به صورت تکی و یا مجموعه ای از نازل ها در آبنما استفاده میشود، فقط توجه داشته باشید که در صورت استفاده از چند نازل نمکدانی حتما فاصله متناسب بین آنها را رعایت کنید تا دچار تداخل نشود. بهترین فاصله بین 50 تا 70 سانتیمتر است.

نازل طبقاتی

نازل طبقاتی را به نام ، طبقاتی یا 3 طبقه و یا گل میشناسند و معمولا در مرکز حوض یا استخر استفاده میشود. نازل 3 طبقه میتواند به صورت تکی و یا گروهی مورد استفاده قرار بگیرد. نازل طبقاتی در شب با ترکیب شدن با نوررنگی یا سفید یک اثر خیره کننده و درخشان را ایجاد میکند.

این نازل با پرتاب چندین خوشه آبی از مرکز به بیرون می تواند شکل مناسبی مانند گل را دریک یا چند طبقه مختلف برای بیننده به نمایش بگذارد

نازل رقص شیطان

نازل رقص شیطان یا فواره چرخشی که تصويري از پیچش آب توسط حرکت چرخشي لوله هاي مورب روی نازل ايجاد مي شود.
در اين نازل دوار به کمک چرخش دايره اي 5 تا 8 عدد خروجي آب که قابليت تنظيم در همه جهات را دارند طيفی گسترده از تصاوير مقاوم در برابر جريان باد به وجود مي آيد. همچنین ای مکانیزم حرکتی این فواره چرخشي بلبرينگي می باشد.
مشخصات نازل رقص شیطان:

  • قابليت تنظيم ارتفاع پاشش
  • قابلیت تنظیم سرعت چرخش فواره
  • عملکرد مستقل نسبت به سطح تراز آب

کاربرد فواره رقص شیطان

نازل رقص شیطان در فواره های آبنمای موزیکال ، آبنمای ریتمیک (آبنمای هارمونیک) و آبنمای ساده مورد استفاده قرار میگیرد.
نازل ها انواع مختلفی دارد و این تنها با سه نوع از این نال ها اشنا شدید و شما می توانید برای خرید انواع نازل ها برای آبنماهای داخلی و خارجی از فروشگاه آبنماهای سیگماکمپانی دیدن کنید

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه