با این هیترهای مدرن در فصل سرد سال هوای مطبوع را تجربه کنید

با این هیترهای مدرن در فصل سرد سال هوای مطبوع را تجربه کنید

به قلم: مهشید بختیاری

امروزه هیترها یکی از ایمن‌ترین وسایل گرمایشی به شمار می‌آیند. از میان انواع هیترها، هیترهای گازی به دلیل استفاده راحت و بدون دردسر و همچنین بازدهی حرارتی بالا و اقتصادی بودن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به همین دلیل مدل‌های مدرن و متنوعی از هیتر به بازار لوازم گرمایشی وارد شد که در هر مکان کوچک و بزرگی امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد. با توجه به اینکه در فصل سرما هستیم و بسیاری از مشتریان به دنبال بهترین وسایل گرمازا هستند در این مقاله به بررسی انواع هیترها، از جمله هیترهای گازی می‌پردازیم و درباره انواع مدل‌ها و ویژگی‌های آن مفصلا صحبت خواهیم کرد. اگر شما هم در جستجوی تجهیزات گرمایشی هستید که از نظر زیبایی و کارایی پاسخگوی نیاز شما باشد در این مطلب با ما همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

نقش هیترها در سیستم گرمایشی

تامین هوای گرم و مطلوب در فضای ساختمان یکی از دغدغه‌های همیشگی ساکنین به خصوص در فصل سرما بوده است. هیترها تجهیزات گرمازایی هستند که هوای گرم را مستقیم و مستقل به فضا منتقل می‌کنند. عدم نیاز به سیستم مرکزی موتورخانه یکی از امتیازات برجسته هیترهاست. در حقیقت این تجهیزات تنها با مصرف سوخت گرمای مورد نیاز را تامین کرده و هوای مطبوع را به فضای خانه شما هدیه می‌کنند. برای استفاده از هیتر به هیچ کانال یا لوله‌کشی نیاز نداریم و به همین دلیل است که هیترها در هر فضای کوچک و بزرگی قابل استفاده هستند.

انواع هیترهای برقی و گازی؛ کدام مدل را انتخاب کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت صنعت به تجهیزات گرمایشی امروزه مدل‌های متنوعی از انواع هیترهای برقی و گازی را در بازار می‌بینیم که همه آن‌ها دارای ظاهر مدرن و کارایی عالی هستند و انتخاب را برای مشتری سخت می‌کنند. در این بخش برای آشنایی بیشتر چند نمونه از بهترین مدل‌های هیترهای گازی و برقی را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع هیترهای گازی

  • هیتر ایستاده کپسولی استیل

یک هیتر با طراحی استیلی منحصر به فرد، برای فضاهای بزرگ و با سلیقه. این مدل با گارانتی کیفیت و قابلیت تبدیل از کپسول به گاز شهری، توانایی انعطاف‌پذیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • هیتر ایستاده گازی مشکی

این هیتر با طراحی شیک و مدرن خود به هر مکانی جلوه خاصی می‌دهد، همچنین با قابلیت اتصال مستقیم به گاز شهری، توانایی ایجاد گرمایی مداوم را دارد.

  • هیتر رومیزی گازی

یک هیتر مناسب برای فضاهای کوچک و مناطقی که نیاز به گرمای آرام و مداوم دارند.

  • هیتر کپسولی رومیزی اینفرنو

این هیتر به صورت موثر گرما منتشر می‌کند. با قابلیت قرار گیری روی میز یا سطوح دیگر، این مدل گزینه‌ای کارآمد برای ایجاد گرمای آرام و موثر در فضاهای کوچک است.

انواع هیترهای برقی

  • هیتر Heat Storm

یک هیتر با طراحی جذاب و کارآیی بالا! هیتر مدل “Heat Storm" مناسب برای اتاق‌های کار، ادارات یا حتی خانه‌هاست، همچنین با امکان نصب آسان بر روی دیوار، جایگاه خاصی در فضاهای محدود دارد.

  • هیتر رومیزی

با طراحی کوچک و جمع‌وجور، این هیتر رومیزی مناسب برای مکاتب، میز کار یا فضای کوچک است. کارکرد بی‌دردسر و امکان جابجایی آسان آن، گزینه‌ای عالی برای تامین گرمای فوری و موثر در فضاهای مختلف است.

فواید استفاده از هیترهای «آلاچیق»

دلایل زیادی وجود دارد برای آن که بخواهید هیتر را جایگزین هر وسیله گرمازای دیگری کنید. در ادامه چند مورد از فواید بی‌شمار هیترهای محصول مجموعه آلاچیق را عنوان می‌کنیم:

راندمان و کارایی بالا: هیترها در کمترین زمان ممکن گرمای دلخواه شما را به فضا منتقل می‌کنند. ایجاد حرارت مستقیم بدون نیاز به تنظیمات پیچیده همان چیزی است که بسیاری از مشتریان به دنبال آن هستند.

قابلیت تنظیم دما: دمای مطلوب برای هر شخص و هر فضایی تعریف خاص خود را دارد. سیستم بدن انسان در یک حرارت خاص احساس خوشایندی را تجربه می‌کند و این مساله برای هر شخص منحصربفرد است. قابلیت تنظیم دمای هیتر به کاربر این امکان را می‌دهد تا دمای مناسب و مطبوع را به سلیقه خود انتخاب کند و از آسایش بیشتری برخوردار شود.

آلودگی کم: هیترها در مقایسه با دستگاه‌های گرمایشی دیگر کمترین آلودگی را تولید می‌کنند. بعنوان مثال هیترهای گازی به دلیل آن که سوختن گاز در آن‌ها به صورت کامل شکل می‌گیرد هیچگونه تولید دی اکسید کربن ندارند و برای محیط زیست یک وسیله ایمن به شمار می‌روند.

قابلیت حمل: هیترها در همه جا قابل استفاده هستند. فرقی ندارد بخواهید فضای خانه را گرم کنید و یا برای محل کار، رستوران، مراکز تفریحی و … به تجهیزات گرمازا نیاز داشته باشید. به دلیل استفاده گسترده از هیترها، ویژگی قابل حمل بودن یک مزیت مهم برای آن‌ها محسوب می‌شود.

نصب و راه‌اندازی آسان: هیترها وسایل مستقلی هستند و هیچ سیستم پیچیده‌ای برای راه‌اندازی آن‌ها وجود ندارد.

صرفه‌جویی در هزینه‌های جانبی و انرژی: هیترهای مدرن دارای طراحی‌های بهینه‌شده‌ای هستند که مصرف انرژی شما را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهند.

امنیت بالا: این هیترها با سیستم‌های حفاظتی پیشرفته، از خطرات مرتبط با احتراق یا نشت گاز جلوگیری می‌کنند.

زیبایی و طراحی: ظاهر هیتر یکی از ویژگی‌های مهمی است که بسیاری از تولیدکنندگان نسبت به آن کم‌توجهی می‌کنند. درواقع هیتر جزئی از دکوراسیون خانه یا محل کار شما به شمار می‌آید و طراحی مدرن و ظاهر جذاب آن تاثیر زیادی بر روی نمای بصری چیدمان فضا دارد. بنابراین بهتر است هنگام خرید مدلی از هیتر را انتخاب کنید که از لحاظ زیبایی‌شناسی با ظاهر فضای شما مطابقت داشته باشد.

حرف آخر

با خرید و انتخاب یک هیتر مناسب می‌توانید با کاهش هزینه و مصرف انرژیريال محیط موردنظر خود را در فصول سرد سال گرم کنید. در این مطلب درباره انواع هیترهای برقی و گازی و مزایای استفاده از آن‌ها صحبت کردیم تا بتوانید با دید بازتری به انتخاب بپردازید. آلاچیق با مجموعه گسترده‌ای از هیترهای برقی و گازی پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای خواهد بود. برای مشاهده و سفارش محصولات هیتر گرمایشی، به سایت آلاچیق مراجعه کنید و از بهترین انتخاب‌ها برای فضای خود بهره‌مند شوید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه