10 ایده کاغذ دیواری برای آپارتمان های 70 متری

10 ایده کاغذ دیواری برای آپارتمان های 70 متری

به قلم: مژگان احمدی

کاغذ دیواری برای آپارتمان های 70 متری باید هوشمندانه انتخاب شود. چرا که با کوچکترین اشتباه امکان دلگیر و کوچک به نظر رسیدن فضا وجود دارد. شاید یک خانه 70 متری با یک خواب، معقول و خوب به نظر برسد اما این بدان نیست که شما بتوانید هر دکوراسیون یا کاغذ دیواری را برای منزل خود انتخاب کنید. بلکه باید با بهره از ترفند‌های مناسب، فضای خانه و اتمسفر حاکم بر آن را تا حد زیادی بیشتر و قابل قبول کنید. با توجه به اهمیت موضوع می‌خواهیم در این مقاله 10 ایده کاغذ دیواری برای آپارتمان‌ های 70 متری را به شما معرفی کنیم.

آرناپالاس

کاغذ دیواری برای خانه‌‌های کوچک؛ یک چالش حل شدنی

احتمالا تا به امروز شما هم شنیده‌اید که بسیاری توصیه می‌کنند برای خانه‌های کوچک از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید. این افراد تصور می‌کنند هر چه کاغذ دیواری ساده‌تر، منزل دلبازتر است. اما این دیدگاه می‌تواند اشتباه است.

سرویس خواب بالسا

شما با استفاده از کاغذ دیواری اکستریم والز طرح‌دار نیز می‌توانید فضای داخلی یک خانه 70 متری را به یک فضای بزرگ‌تر و مدرن‌تر تبدیل کنید. به گونه‌ای که حواس مخاطب از دیوارهای کوچکتر به سمت کاغذهای دیواری طرح‌دار مدرن پرت شود. البته انتخاب طرح و رنگ مناسب کاغذ دیواری؛ بر فضای خانه اثرگذار است.

10 مدل از کاغذ دیواری‌های مدرن برای فضای خانه 70 متری

امروزه با توجه به تنوع زیاد کاغذ دیواری در بازار، انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب با طرح و رنگ دلخواه کار ی سخت و چالش‌برانگیزی به نظر می‌رسد. اما افراد با سلیقه و کاربلد برای انتخاب کاغذ دیواری به جای توجه به قیمت کاغذ دیواری به رنگ و طرح آن متناسب با طرح و دکوراسیون داخلی منزلشان می‌اندیشند.

کاغذ دیواری برای آپارتمان های 70 متری باید هوشمندانه انتخاب شود. شما به عنوان خریدار باید به طرح مناسب و رنگ کاغذ دیواری متناسب با فضای کوچک منزلتان توجه ویژه داشته باشید. در ادامه 10 ایده کاغذ دیواری برای آپارتمان های 70 متری را بررسی می‌کنیم.

(کاغذ دیواری راه راه مناسب برای خانه کوچک)

1- کاغذ دیواری با مدل راه راه؛ فریب‌دهنده چشم‌ها

کاغذ دیواری برای آپارتمان‌های 70 متری می‌تواند راه راه انتخاب شود. در حقیقت مدل راه راه از کاغذ دیواری‌ها در فضاهای کوچک ایجادکننده توهمات نوری و در نتیجه بزرگ به نظر رسیدن فضای خانه است.

بنابراین، در این حالت ابعاد کوچک خانه به چشم نمی‌آید و اعضای خانواده احساس خفگی و کوچکی نمی‌کنند. با محاسبه رول کاغذ دیواری می‌توانید با توجه به سلیقه خود از راه راه افقی یا عمودی بهره بگیرید. اما بهتر است بدانید که  راه راه‌های افقی، دیوارها را همیشه عریض‌تر و راه‌ راه‌های عمودی همیشه دیوارها را بلند‌تر نشان می‌دهند. حال انتخاب با شما است که کدام را انتخاب می‌کنید.

2- کاغذ دیواری سنتی؛ القاکننده حس قدیم

شاید تصور شما از کاغذ دیواری سنتی، کاغذ دیواری‌هایی با طرح سنتی و شعر نوشته باشد. اما اینگونه نیست. منظور از کاغذ دیواری سنتی، کاغذ دیواری‌هایی طراحی شده با پوسترهای مختلف است. کاغذ دیواری‌های سبک سنتی، دید بصری افراد را به خود جذب کرده و فضا را به نسبت بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

3- کاغذ دیواری پتینه؛ مناسب برای دیزاین سالن‌های پذیرایی کوچک

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طراحی و دیزاین خانه‌های کوچک، مخصوصا سالن‌های پذیرایی، کاغذ دیواری پتینه است. کاغذ دیواری‌های پتینه در بازار با طرح و رنگ‌‌بندی‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود یکی از انواع گسترده کاغذ دیواری پتینه را به سلیقه خود انتخاب کنید.

(رنگ خنثی به بزرگ نشان دادن خانه یا اتاق خواب کمک می‌کند.)

4- کاغذ دیواری‌ با رنگ خنثی؛ گزینه مناسب برای آرامش بیشتر فضا

کاغذ یا پوسترهای دیواری‌ با رنگ خنثی، به آرامش بیشتر فضا کمک می‌کنند. در واقع با استفاده از رنگ‌های خنثی می‌توانید به دکوراسیون مدرن منزل خود کمک و آن را از حالت شلوغ خارج کنید. البته استفاده از کاغذ دیواری‌ با رنگ‌های خنثی، باعث می‌شود سایر دیوارها با جلوه‌های شلوغ، بیشتر خودشان را نشان دهند.

5- کاغذ دیواری خاکستری؛ انتخاب هوشمندانه برای خانه کوچک

یکی از رنگ‌های پرطرفدار در دسته رنگ‌های خنثی، خاکستری است. شما برای بزرگ‌تر نشان دادن فضای خانه 70 متری خود می‌توانید از کاغذ دیواری یا پوسترهای خاکستری رنگ بهره بگیرید. لازم به ذکر است که استفاده از کاغذ دیواری‌های خاکستری با طرح‌های بزرگ منزل شما را متفاوت و شیک نشان می‌دهد.

6-کاغذ دیواری ساده و تک رنگ‌؛ ایده عالی برای خانه‌های کوچک

کاغذ دیواری ساده و تک رنگ می‌تواند یک انتخاب یا ایده فوق‌العاده و عالی برای خانه‌های کوچک محسوب شود. البته علاوه بر سادگی می‌توانید به خنثی بودن رنگ نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. چرا که قصد شما در هر صورت بزرگ و دلباز نشان دادن خانه کوچک و نقلی خود است.

(کاغذ دیواری سه بعدی انتخابی متفاوت اما هوشمندانه)

7- کاغذ دیواری‌های سه بعدی؛ انتخابی متفاوت

کاغذ دیواری‌ سه بعدی جدیدترین مدل‌های حال حاضر بازار است. طرح‌های سه بعدی ایده مناسبی برای انتخاب کاغذ دیواری برای آپارتمان های 70 متری است. کاغذدیواری سه بعدی اغلب برای سالن پذیرایی یا اتاق خواب مناسب است.

البته فراموش نکنید که کاغذ دیواری‌ با طرح سه بعدی، تنها برای یک دیوار مناسب است. چنانچه بیشتر استفاده شود نه تنها به بزرگ نشان دادن منزل و زیبا شدن دکوراسیون کمک نمی‌کند بلکه چشم را می‌زند. برای این منظور شما باید یک دیوار را سه بعدی بزنید و سایر دیوارها را با کاغذ دیواری ساده پوشش دهید.

(آرامش بیشتر با کاغذ دیواری طرح طبیعت)

8- کاغذ دیواری با طرح طبیعت؛ ایجادکننده نمایی خیره‌کننده

بسیاری تصور می‌کنند که با خرید گل و گیاه بسیار زیاد می‌توانند آرامش را به خانه خود بیاورند. اما این تصور اشتباه است. چرا که تعداد زیاد گل و گیاه در یک خانه کوچک جزء شلوغی چیزی ندارد. شما با یک مدل از کاغذ دیواری خاص می‌توانید علاوه بر بزرگ نشان دادن منزل، آرامش را نیز به خانه خود بیاورید.

کاغد دیواری طرح طبیعت یکی از بهترین ایده‌هایی است که شما با بهره از آن‌ها می‌توانید یک نمای خیره‌کننده ایجاد کنید. همچنین رنگ سبز طبیعت موجب آرامش بیشتر اعضای خانواده می‌شود. بنابراین در این حالت شما یک تیر و دو نشان خواهید داشت.

9- کاغذ دیواری کلاسیک؛ فضایی شیک و خاص ایجاد کنید

یکی دیگر از کاغذ دیواری‌هایی که شما برای دکوراسیون خانه کوچک یا اتاق خواب می‌توانید استفاده کنید، کاغذ دیواری مدل کلاسیک است. شما با خرید مدل کلاسیک می‌توانید سبک دکوراسیون منزل خود را نیز به سمت کلاسیک بودن پیش ببرید. البته الزامی در این امر نیست.

10- کاغذ دیواری مدرن؛ سبک دکوراسیون داخلی مدرن را بشناسید

یکی از جدیدترین سبک‌های دکوراسیون داخلی که امروزه مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها است، سبک دکوراسیون داخلی مدرن نام دارد. برای ایجاد کردن سبک مدرن و همچنین بزرگ‌تر نشان دادن فضای خانه کوچک یا اتاق خواب‌ها می‌توانید از کاغذ دیواری مدرن بهره بگیرید.

البته کاغذ دیواری با سبک مدرن تنها گزینه و ایده است. در حالت کلی کاغذ دیواری با طرح‌های بزرگ یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای خانه‌های کوچک است.

خرید بهترین و جدیدترین انواع کاغذ دیواری برای خانه کوچک همراه با اکستریم والز!

در این مقاله 10  ایده کاغذ دیواری برای آپارتمان های 70 متری را بیان کردیم. در زمان انتخاب باید کاملا به رنگ و طرح کاغذ دیواری به منظور بزرگ نشان دادن منزل خود توجه کنید. به طور کلی بهترین نوع کاغذ دیواری برای منازل کوچک، کاغذ دیواری‌هایی با رنگ خنثی و طرح‌های بزرگ است. برای مشاوره درباره انتخاب بهترین نوع کاغذ دیواری می‌توانید از مشاورین اکستریم والز کمک بگیرید.

اکستریم والز با در دست داشتن 50 درصد سهم تولید و عرضه کاغذ دیواری در ایران، یکی از شرکت‌های اصلی و بزرگ تولید کاغذ دیواری است. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های کاغذ دیواری را از طریق آلبوم‌های سایت اکستریم والز مشاهده کنید.

به منظور تهیه کاغذ دیواری‌های اکستریم والز می‌توانید به نزدیک‌ترین نمایندگی محل زندگی خود مراجعه کنید. برای این منظور قبل از هر کاری باید کد رنگی مربوط به کاغذ دیواری انتخابی خود را ابتدا از آلبوم‌های موجود در سایت اکستریم والز یادداشت نمایید. در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت نمایندگی از اکستریم والز می‌توانید با شماره 02192001955 تماس بگیرید.

سوالات متداول

برای خانه‌های کوچک چه رنگ کاغذ دیواری مناسب است؟

معمولا رنگ تیره مناسب این خانه‌ها نیست و باید از رنگ‌های روشن بهره گرفت.

چه نوع طرح کاغذ دیواری برای منازل کوچک مناسب است؟

معمولا رنگ‌های ریز مناسب خانه‌های کوچک نیست. شما باید برای این منظور از کاغذ دیواری‌هایی با طرح بزرگ بهره بگیرید.

چند نمونه از کاغذ دیواری‌های مناسب خانه 70 متری کدام است؟

از نواع کاغذ دیواری سبک مدرن می‌توان به کاغذ دیواری سبک کلاسیک، کاغذ دیواری طرح جنگل، کاغذ دیواری‌های سه بعدی اشاره کرد.

با چه طرح از کاغذ دیواری می‌توان آرامش به خانه کوچک آورد؟

طرح طبیعت با بهره از رنگ سبز می‌تواند علاوه بر بزرگ نشان دادن منزل، آرامش را به خانه شما بیاورد.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه