بزرگترین فستیوال فرش دستباف همراه با پرو رایگان فرش + ویدئو

بزرگترین فستیوال فرش دستباف همراه با پرو رایگان فرش + ویدئو

به قلم: فهیمه مصدرالامور

فروشگاه فرش تارنگ، اولین و بزرگترین فستیوال فرش دستباف است. در این شوروم‌گردی می‌توانید شکوه کم‌نظیری از فرش دستباف برند تارنگ را مشاهده کنید. پس با ادامه این مطلب و ویدئوی جذابش همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

پرو فرش با تکنولوژی جدید را بشناسید

آیا تا به حال درباره پرو فرش شنیده‌اید؟ پرو فرش درواقع فرآیندی است که به شما کمک می‌کند بتوانید فرش مورد نظر و انتخابی خود را بر روی دکوراسیون مورد نظر خود تصور کنید. امروزه با تکنولوژی AR و هوش مصنوعی، فرآیند انتخاب فرش و انداختن تصویر آن روی فضای مورد نظر وجود دارد. در روش پرو فرش با AR، شما قادرید علاوه بر انتخاب طرح و رنگ فرش مورد نظر خود، سایز آن را نیز بر روی فضای دکوراسیون داخلی خود امتحان کنید. همچنین می‌توانید ببینید آیا این مدل فرش دستباف با دکوراسیون شما تناسب دارد یا خیر؟

بزرگترین فستیوال فرش دستباف

بزرگترین فستیوال فرش دستباف تارنگ

فرش تارنگ

بزرگترین فستیوال فرش دستباف، در این دهکده برگزار می‌شود!

در دهکده فرش دستبافت تارنگ، از همه مناطق و همه گونه‌های فرش دستباف، به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌شود. این مجموعه برای انتخاب فرش گزینه بسیار مناسبی است چراکه با تنوع بالا می‌تواند پاسخگوی همه نوع سلیقه‌ای باشد. از طرفی شرایط فروش در دهکده فرش بسیار عالی است. همه فرش‌های این مجموعه، به صورت نقد و اقساط و حتی امکان مرجوعی تا 48 ساعت و تعویض و شست‌و‌شو تا یک سال امکان‌پذیر است. علاوه بر اینها امکان پرو رایگان فرش نیز در دهکده فرش تارنگ وجود دارد.

خرید و فروش و پرو فرش دستبافت تارنگ

خرید و فروش و پرو فرش دستبافت تارنگ

از خصوصیات جالب دیگر در این مجموعه علاوه بر خرید فرش، امکان فروش آن است. همچنین شما می‌توانید هر جمعه راس ساعت 5 بعدازظهر از طریق لایو اینستاگرام بزرگترین فستیوال فرش دستباف، به صورت مزایده فرش مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید حضوری به خیابان پاسداران، اختیاریه جنوبی، نرسیده به دولت، پلاک 62 مراجعه کنید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرام مجموعه تارنگ مراجعه کنید و از انواع مدل‌های فرش دستباف لذت ببرید.

بزرگترین فستیوال فرش دستباف در شوروم دهکده فرش دستبافت تارنگ؛ میزبان نگاه علاقه‌مندان است.

فرش دستباف

فرش

تابلو فرش دست بافت

فروشگاه فرش دستباف تارنگ

تابلو فرش

در انتها

در این شوروم از چیدانه سری به دهکده فرش دست‌باف زدیم و روش‌های خرید و فروش و پرو فرش را باهم رصد کردیم. شما هم می‌توانید برای بازدید از بزرگترین فستیوال فرش دستباف، پروفایل تارنگ را مشاهده کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه