تنوع طرح و رنگ پالاز موکت؛ استقبالی خوش‌یمن با موکت پالاز

تنوع طرح و رنگ پالاز موکت؛ استقبالی خوش‌یمن با موکت پالاز

به قلم: فهیمه مصدرالامور

تنوع طرح و رنگ موکت، یکی از چالش‌هایی است که در هنگام خرید همه را درگیر می‌کند. موکت، یکی از کفپوش‌هایی است که از تنوع بی‌نظیری برخوردار است. به طور کلی انتخاب درست موکت، فضا را جذاب و شیک نشان می‌دهد. در شوروم خانه پالاز بازار مولوی، روش انتخاب موکت مناسب فضای خانه یا محل کار خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم. تنوع طرح و رنگ پالاز موکت را با چیدانه دنبال کنید.

بهنام حضرتی

شیرآلات کسری

تنوع طرح و رنگ پالاز موکت

خوب است بدانید برای فضاهای پر رفت و آمد مثل آشپزخانه و حتی محیط‌های اداری، استفاده از موکت‌های گردباف یا اصطلاحا لوپ، گزینه مناسبی است. همینطور برای اتاق خواب‌ها که فضای نسبتا کم ترددی هستند، موکت‌های پرزبلند پیشنهاد مناسبی است.

انتخاب طرح و رنگ کفپوش خانه پالاز موکت مولوی

پالاز موکت شعبه مولوی

خانه پالاز با توجه به تنوع طرح و رنگی که دارد، گزینه‌های زیادی را پیش روی شما می‌گذارد. اگر در شهر تهران ساکن هستید، از طریق مشاوره‌های حضوری از طریق تیم پالاز، انتخاب بهتری خواهید داشت. همچنین برای دوستانی که ساکن شهرستان هستند، از طریق مشاوره‌های تلفنی می‌توانند مشاوره‌های لازم برای خرید موکت را دریافت کنند.

علاوه بر محیط خانه، از موکت‌های پالاز در محیط‌های اداری و هتل‌ها نیز استقبال می‌شود. از خدمات خانه پالاز شعبه مولوی، اندازه‌گیری، مشاوره و ارسال نمونه موکت به صورت رایگان در محل مشتری می‌توان اشاره‌ کرد. همچنین ارسال رایگان موکت با متراژ بیش از 24 متر در شهر تهران و بیشتر از 12 متر در شهرستان‌ها با باربری، از خدمات دیگر خانه پالاز به حساب می‌آیند.

خانه پالاز موکت مولوی

انتخاب طرح و رنگ کفپوش

پالاز موکت نشیمن

انواع رنگ های پالاز موکت

موکت پالاز

پالاز موکت شیک

در پایان

در این شوروم‌گردی سری به خانه پالاز موکت زدیم و با انتخاب طرح و رنگ کفپوش خانه و محیط‌های اداری و تفریحی، همچنین تنوع طرح و رنگ پالاز موکت آشنا شدیم. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره هستید؛ به پروفایل پالاز موکت مولوی در چیدانه مراجعه نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه