دوش حمام پیانویی؛ نسل مدرن شیرآلات

دوش حمام پیانویی؛ نسل مدرن شیرآلات

به قلم: مهشید بختیاری

معماری مدرن در تلاش است تا به یاری دانش و تکنولوژی راحتی و رفاه را در همه ابعاد زندگی گسترش دهد، حتی در جزئی‌ترین و پنهان‌ترین فضاهای ممکن. حمام یکی از آن بخش‌هایی است که شاید کمتر کسی به دکوراسیون و زیبایی آن اهمیت بدهد، اما معماری امروز از طراحی چنین فضاهایی نیز غافل نمانده است. در حقیقت حمام دیگر فقط جایی برای شستشو نیست، بلکه بخش قابل توجهی از آرامش روزمره شما و زیبایی و جلوه محیط منزلتان بر عهده آن است. در این مطلب با همراهی مجموعه فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی بنا داریم تا درباره نسل جدید و مدرن شیرآلات حمام بیشتر صحبت کنیم. آیا شما چیزی درباره دوش حمام پیانویی و ظاهر خاص و کارایی بی‌نظیر آن شنیده‌اید؟ این مطلب را دنبال کنید تا این محصول فوق‌العاده را به شما معرفی کنیم.

تابلو فرش ریحان

دوش حمام پیانویی چیست؟

همانطور که از نام آن برمی‌آید شکل و ظاهر این دوش چیزی شبیه به یک پیانو است. طراحی پنل دوش با تعبیه کلیدهای مجاور که مسئول تنظیم دما و فشار آب هستند به کلیدهای پیانو مشابهت دارند. درواقع دوش پیانویی از سه بخش تشکیل شده است:

  • دوش اصلی
  • وان پرکن
  • کلیدهای تنظیمی

هرکدام از این بخش‌ها عملکرد منحصربفرد خودشان را دارند. طراحی مدرن و ایجاد راحتی برای فرد هنگام استحمام، این دوش را به انتخابی عالی و درجه یک تبدیل کرده است. به خصوص برای آن دسته از افراد که به ابزارآلات مدرن علاقه دارند و دوست دارند حمام خانه را به شیوه‌ای امروزی دکور کنند دوش حمام پیانویی می‌تواند بعنوان یک گزینه لوکس مطرح شود.

مزایای استفاده از دوش حمام پیانویی چیست؟

مدل‌های مختلف شیرآلات با یکدیگر تفاوت‌های عمده‌ای دارند. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید شیرآلات اولین معیاری که به نظرتان می‌رسد زیبایی و شیک بودن آن باشد. درست است که نصب شیرآلات شکیل جلوه فوق‌العاده‌ای به حمام و سرویس بهداشتی خانه می‌دهد اما عوامل مهمتر از ظاهر و زیبایی هم وجود دارند که باید به آن‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. محبوبیت دوش حمام پیانویی نیز تنها به دلیل طراحی مدرن آن نیست، بلکه این محصول دارای امتیازات برجسته‌ای هست که آن را از انواع دیگر شیرآلات متمایز می‌کند.

کارایی بالا

یکی از زیبایی‌های دنیای مدرن این است که از زرق و برق و تزئینات پیچیده ظاهری کم کرده و بر روی کارآمد بودن متمرکز شده است. دوش حمام پیانویی برخلاف دوش‌های معمولی که تنظیمات آن‌ها به صورت دستی انجام می‌گیرد بر اساس فناوری جدید طراحی شده است. به شکلی که از طریق کلیدهای تعبیه شده بر روی این محصول شما می‌توانید دقیقا میزان خروجی آب دلخواهتان را تنظیم کنید. از طرفی فشار و دمای آبی که از سردوش خارج می‌شود نیز از طریق همین کلیدها صورت می‌گیرد و دیگر نیاز نیست برای رسیدن به دمای دلخواه آب، زمان زیادی از استحمام را با شیرهای چرخشی معمولی درگیر باشید.

دوش حمام پیانویی دارای یک اهرم تغییر دمای سرد و گرم است که با فشردن آن به راحتی می‌توانید فاز دمای آب را عوض کنید. همچنین قابلیت تغییر ارتفاع دوش و چرخش 360 درجه آن جزو ویژگی‌های مهم این محصول به شمار می‌روند.

ظاهر مدرن

دوش حمام پیانویی در دو رنگ سفید و خاکستری و در دو مدل با نمایشگر دیجیتال دما یا بدون آن طراحی شده است. طراحی شیک و لوکس این دوش مورد توجه بسیاری از مدرن‌پسندان قرار گرفته است و در خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن و مینیمال مورد استقبال قرار می‌گیرد. البته انواع مختلفی از دوش‌های فانتزی یا کلاسیک و سلطنتی هم در بازار موجود هستند اما دوش حمام پیانویی به عنوان نسل جدید دوش‌های مدرن به شمار می‌رود.

کیفیت بالا

همانطور که می‌دانیم جنس بدنه دوش حمام باید ضدزنگ باشد تا در رطوبت بالا آسیب نبیند و کیفیت خود را حفظ کند. ساختار و بدنه دوش حمام پیانویی دارای سه پوشش کروم کاری شده بوده و احتمال آسیب‌پذیری آن بسیار پایین است. در ساخت این محصول از بهترین و مرغوب‌ترین جنس فلز استفاده شده تا کمترین میزان زنگ‌زدگی، نشتی، ترک‌خوردگی و … را داشته باشد و بتواند سالیان سال کارایی خود را به میزان اولیه حفظ کند.

کاهش مصرف آب

همه امکاناتی که برای طراحی بدنه و ساختار دوش به کار گرفته شده مجموعا به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی می‌انجامند. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه مقدار آب دریافت کنید و چه حرارتی از آب برای بدنتان دلپذیرتر است. دریافت کردن مقدار آب یکنواخت با دمای مطبوع در هنگام استحمام بسیار خوشایند است و می‌تواند موجب افزایش آرامش درونی و کاهش استرس‌های روزمره شود.

قرار دادن بدن در یک شرایط محیطی مطلوب بصورت روزانه در کنار صرفه‌جویی مداوم در مصرف آب همان چیزی است که در مدتی کوتاه دوش پیانویی را به یکی از محبوب‌ترین دوش‌های بازار شیرآلات تبدیل کرده است.

توجه کنید!

هنگام خرید دوش حمام پیانویی حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید همان سایز و جنس مورد نظر خود را تهیه کنید. فراموش نکنید که هنگام خرید به نشانه استاندارد و اصالت کالا توجه داشته باشید تا بتوانید یک محصول اورجینال و درجه یک تهیه کنید.

قیمت دوش حمام پیانویی؛ چقدر هزینه کنیم؟

قیمت نهایی دوش پیانویی به جنس و مرغوبیت مواد، امکانات تعبیه شده و برند تولیدی آن بستگی دارد. هرچه دوش شما دارای آپشن‌های بالاتری باشد باید هزینه بیشتری بایت خرید آن پرداخت کنید. علاوه بر آن در طوفان نوسانات بازار کالا و لوازم خانگی قیمت‌ها دائما در حال تغییر هستند، بنابراین بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها به کارشناسان مجموعه فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی مراجعه کرده و از مشاوره متخصصان این حوزه بهره‌مند شوید.

حرف آخر

در این مطلب برای آن دسته افراد که به دکوراسیون و زیبایی همه بخش‌های خانه اهمیت می‌دهند به معرفی محصولی پرداختیم که تلفیقی از هنر و تکنولوژی است. دوش حمام پیانویی با برخورداری از دوش باکیفیت، وان پرکن و کلیدهای تنظیمی دارای ظاهری لوکس و مدرن بوده و شیوه طراحی آن صرفه‌جویی در مصرف آب در هنگام استحمام را به دنبال دارد. برای کسب اطلاعات از قیمت‌ها و جزئیات محصول می‌توانید به صفحه فروشگاه لوازم بهداشتی و ساختمانی زمانی مراجعه کنید و با کارشناسان در ارتباط باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه