سقف متحرک استخر روباز + ویدئو

سقف متحرک استخر روباز + ویدئو

به قلم: فهیمه مصدرالامور

وجود استخر در خانه‌ها همواره یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید. اما این روزها با وجود برج‌های بلند و آپارتمان‌ها، استفاده از استخرهای خصوصی در حیاط خانه‌های ویلایی کمی مشکل‌ساز شده است. برای رفع این مشکل و استفاده از استخر در تمام فصل‌های سال و همینطور تمیز ماندن آب استخر؛ امروزه از سقف‌های متحرک استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر سقف متحرک استخر روباز، از جمله سازه‌های مدرن و اتوماتیک استخرهای روباز است که هدایت آن عموما به‌وسیله ریموت کنترلی انجام می‌شود. در ادامه مقاله با ویژگی‌های دیگر این نوع سقف‌ها با برند سقف افراز بیشتر آشنا می‌شوید.

تابلو فرش ریحان

مزایای سقف متحرک استخر روباز

از مزایای سقف متحرک برای استخر روباز به این موارد می‌توان اشاره کرد:

  • حفاظت و تمیز ماندن آب استخر برای مدت زمان طولانی
  • استفاده از استخر در تمام فصول سال
  • ایمن ماندن کودکان از خطرات احتمالی
  • ظاهر لوکس، جذاب و دیدنی
  • احساس راحتی و حریم خصوصی امن و مطمئن
  • استفاده دوگانه از استخر به شکل استخر روباز و استخر سرپوشیده
  • بهینه‌سازی و صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی و کاهش تبخیر سطح آب استخر

شرکت سقف افراز

شرکت افراز از سال 1389 تولیدکننده سقف‌های متحرک است که این سازه‌ها مزایای زیادی دارند. از ویژگی‌های این سقف‌های متحرک اینکه می‌توانند هم به صورت دستی و هم به صورت متحرک باز و بسته شوند. همچنین برخی پروژه‌های اجرای سقف متحرک استخر، سیستم اتوماتیک رباتیک دارند و با پنل خورشیدی کار می‌کنند. جنس سازه سقف متحرک روی استخر روباز از آلومینیوم است و پوشش سقف‌ها از ورق پلی‌کربنات هستند.

این سقف‌ها را معمولا در دو نوع مات و شفاف می‌توان سفارش داد. مدل این سقف به صورت ساید بوده و بنابراین به یک طرف جمع می‌شود و جلوی آن نیز درب آکاردئویی قرار دارد. همچنین درب ورودی و خروجی پرژه‌های سقف متحرک، نسبت به معماری فضا، اجرا می‌شوند.

گروه افراز، تولیدکننده انواع و اقسام سقف‌های متحرک در ابعاد و اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متنوع با ضمانت‌نامه آسیا و 3 سال گارنتی است که علاوه بر استخر برای رستوران، تالار، تراس و پاسیو، پارکینگ و اماکن تفرحی و عمومی و حتی به صورت نورگیر، تاکنون بیش از 35000 مترمربع طراحی و اجرا داشته است. اگر شما هم دوست دارید محوطه و فضای باز خود را سرپوشیده کنید تا در تمام فصول سال از آن بتوانید به راحتی استفاده کنید، پیشنهادمی‌کنیم با مشاورین شرکت سقف افراز در ارتباط باشید.

در انتها

قیمت سقف متحرک استخر، به طور کلی براساس انواع مواد و متریال به کار رفته در سازه تعیین می‌گردد. برای مثال قیمت سقف متحرک با شیشه با سقف متحرک از جنس پلی کربنات تفاوت دارد. همچنین براساس مدل‌های دستی و یا برقی هم می‌توان قیمت ساخت سقف متحرک استخر روباز را مشخص کرد.

در این شوروم از چیدانه با معرفی سقف متحرک برای استخر روباز شرکت سقف افراز آشنا شدیم و مزایای استفاده از این نوع سقف‌ها را نیز شناختیم. برای کسب راهنمایی و اطلاعات بیشتر، مشاوران سقف افراز، بیشتر راهنمای شما خواهند بود.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه