شعبه جدید برند «آلاچیق» در مجموعه اطلس مال افتتاح شد

شعبه جدید برند «آلاچیق» در مجموعه اطلس مال افتتاح شد

به قلم: مهشید بختیاری

مبلمان فضای باز یکی از محبوب‌ترین سبک‌های مبلمان به شمار می‌آید. شاید بسیاری از ما این مدل مبلمان را تحت عنوان «مبلمان باغی» بشناسیم، اما واقعیت این است که این مبلمان این روزها در مکان‌های مختلفی مانند باغ، روف گاردن، محوطه خانه و ویلا، تراس و … پرکاربرد است. خرید مبلمان فضای باز اصول خاص خود را دارد. برای داشتن بهترین انتخاب از میان سبک‌ها و مدل‌های مختلف در ابتدا باید با ویژگی‌های مبلمان مناسب برای محوطه و فضای باز آشنا شوید. با ما باشید تا با همراهی مجموعه آلاچیق درباره مبلمان و تجهیزات باغی و ویلایی بیشتر صحبت کنیم.

چوب و هنر

اهمیت مبلمان باغی در دکوراسیون

جایگاه مبلمان فضای باز در دکوراسیون و محوطه‌سازی بسیار بالاست. تا حدی که باید بگوییم که اگر قصد دارید برای باغ، حیاط، محوطه ویلا، روف گاردن هتل و رستوران، تراس و بالکن و … تجهیزات تهیه کنید مهمترین بخش آن را مبلمان تشکیل می‌دهد. چرا که مبلمان اولین وسیله‌ای است که به چشم یک فرد تازه‌وارد خواهد آمد و ذهنیت او را درباره دکوراسیون کل فضا تغییر خواهد داد. فلذا انتخاب مبلمان برای اینگونه فضاها یک انتخاب بسیار حساس است.

مبلمان ویلایی و خانگی آلاچیق
diamondمبلمان ویلایی و خانگی آلاچیق

در زندگی‌های فشرده و شهری امروزی در اختیار داشتن یک فضای باز برای وقت‌گذرانی و لذت بردن از طبیعت یک موهبت به شمار می‌آید، اما تنها داشتن چنین فضایی مهم نیست. بلکه باید نحوه صحیح بهره بردن و استفاده از این محیط را نیز بلد باشیم.

مهمترین نکات برای خرید مبلمان باغی و ویلایی

در این بخش نکاتی را مطرح می‌کنیم که پیش از هرگونه اقدامی در راستای خرید تجهیزات باغی بایستی به آن‌ها توجه ویژه داشته باشید.

مساحت را در نظر بگیرید

در وهله اول باید لیست کاملی از نیازهای خود را در اختیار داشته باشید. تجهیزات باغی و ویلایی دارای تنوع فراوانی هستند و ممکن است هنگام مراجعه به بازار برای خریدن اقلام غیرضروری و بدون کاربرد نیز وسوسه شوید. بنابراین اولین و مهمترین قدم در تزئین فضای باز نیازسنجی است. فراموش نکنید که ابعاد و اندازه لوازم باید به گونه‌ای انتخاب شوند که تمام مساحت شما را اشغال نکنند. سعی کنید بخش‌هایی از دکوراسیون محوطه را از هرگونه تجهیزاتی خالی بگذارید تا هم درگیری چشمی زیادی نداشته باشید و هم برای تردد و رفت و آمد به مشکل برنخورید.

مبلمان ویلایی و خانگی آلاچیق
diamondمبلمان ویلایی و خانگی آلاچیق

کیفیت متریال مهم است

یکی از بزرگترین تفاوت‌های مبلمان باغی و مبلمان خانگی این است که مبل باغی در فضای باز قرار دارد و فضای باز سرشار از فاکتورهای آسیب‌زننده مانند بارندگی، آلودگی، حیوانات و حشرات موذی و … است. بنابراین پارامترهای کیفی این سبک مبلمان نیاز به تحقیق فراوان دارد. جنس متریال و طرح و مدل مبل و صندلی باغی و ویلایی بایستی با توجه به کاربرد، دکوراسیون و سلیقه شخصی شما انتخاب شود. این نوع مبلمان معمولا از جنس چوب و حصیر، فلز و آلومینیوم تولید می‌شود. مواد سازنده تجهیزات فضای باز باید کیفیت و دوام بالایی داشته باشند تا در کوتاه مدت فرسوده و مستعمل نشوند، زیرا بیش از دیگر سبک‌ها در معرض عوامل جوی خطرآفرین هستند.

راحتی نشیمن صندلی

فرقی نمی‌کند مبل شما خانگی باشد یا باغی و ویلایی! شما قرار است با نشستن بر روی آن احساس آسودگی داشته باشید. پس نشیمن آن باید به قدری نرم و راحت باشد که مزاحم استراحت و ریلکس کردن شما نشود و پس از مدت کوتاهی دلتان را نزند. استاندارد در طراحی و تولید به قدری مهم است که در مجموعه‌های تولیدی پیشرفته، مهندسین زبده‌ای بر روی بهبود و اصلاح فرآیند تولید نظارت دقیق دارند. در حالی که اگر مبلمان و تجهیزات در کارگاه‌های کوچک و فاقد امکانات ساخته شود محصولی کاملا غیراستاندارد، غیرحطفه‌ای، پرخطا و ناهماهنگ روانه بازار خواهد شد.

مبلمان ویلایی و خانگی آلاچیق
diamondمبلمان ویلایی و خانگی آلاچیق

مبلمان باغی چوبی؛ بخریم یا نه؟

از میان انواع متریال‌های ساخت مبلمان باغی، سازه‌های چوبی زیباترین طرح‌ها را به شما ارائه می‌دهند. چوب به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه، سرما و گرما یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها هستند و پیوند گرمی با طبیعت دارند. البته در شرایطی که فضای باز شما در مناطق مرطوب و پربارش قرار دارد بایستی به مساله مقاومت چوب در برابر آب و رطوبت توجه ویژه‌ای داشته باشید.

از برند مطمئن خرید کنید

نکته طلایی در تهیه هرگونه وسیله‌ای، خرید کردن از یک مجموعه معتبر و باسابقه است. اگر ندانید که بهتر است از چه برندی خرید کنید تهیه مبلمان می‌تواند برایتان تبدیل به کابوسی شود که روزهای متمادی وقت و انرژی‌تان را بگیرد، ضمن این که در نهایت از خریدتان نیز راضی نخواهید بود.

آلاچیق، بزرگترین عرضه کننده مبلمان و تجهیزات باغی ویلایی با بیش از ده شعبه در سراسر کشور هر آنچه باغ یا ویلای شما به آن نیاز دارد را با بهترین درجه از کیفیت در اختیارتان خواهد گذاشت. مبلمان فضای باز، چرخ و سایبان، تخت استخری، باربیکیو، تاب و لوازم سرگرمی باغی از جمله محصولاتی هستند که این مجموعه به تولید آن می‌پردازد. همچنین وجود خدمات پس از فروش گسترده یکی از دلایلی است که مشتریان را تشویق به خرید از این مجموعه می‌کند.

اگر تمایل به خرید حضوری مبلمان خانگی، مبلمان فضای باز و تجهیزات متنوع باغی به صورت حضوری هستید می‌توانید به شعبه‌های یافت آباد، میدان هروی و اطلس مال مراجعه کنید. همچنین امان خرید آنلاین از سایت آلاچیق نیز برای مشتری فراهم شده است تا به سادگی به مشاهده تمام محصولات و مقایسه آن‌ها بپردازد و در نهایت، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشد.

مبلمان ویلایی و خانگی آلاچیق
diamondمبلمان ویلایی و خانگی آلاچیق

حرف آخر

تزئینات باغ، ویلا، محوطه و فضای باز نیاز به یک دکوراتور حرفه‌ای با محصولاتی مرغوب و باکیفیت دارد. اگر به بازار مراجعه کنید مبلمان و تجهیزات فضای باز در طرح‌ها و مدل‌های مختلف دور تا دورتان را احاطه می‌کنند و احتمالا هنگام خرید دچار سردرگمی خواهید شد. اما نکته کلیدی موفقیت در خرید، انتخاب یک تولیدکننده معتبر است. مجموعه آلاچیق که به تازگی اقدام به راه‌اندازی شعبه جدید خود در مجموعه اطلس مال کرده است، یکی از پیشگامان صنعت مبلمان باغی و خانگی به شمار می‌آید. اگه برای تجهیز ویلا نیاز به یک برند مطرح دارید می‌توانید به سایت مجموعه آلاچیق سر بزنید و محصولات متنوع آن را مشاهده کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه