شعب معتبر پالاز موکت در تهران را بشناسید

شعب معتبر پالاز موکت در تهران را بشناسید

به قلم: مهشید بختیاری

فکتور

موکت ها با بافت نرم و استاندارد خود همواره یکی از بهترین انتخاب ها برای انتخاب کفپوش هستند. احساس لذتی که لطافت موکت به کف پاها منتقل می کند قابل قیاس با قدم زدن بر روی سرامیک های سرد و زمخت نیست. همچنین موکت ها می توانند عایق صوتی و حرارتی خوبی باشند و فضایی آرام و دلچسب را برای اعضای خانواده فراهم کنند. همه این امتیازات در صورتی میسر می شود که موکت انتخابی شما از برندی مطمئن و معتبر خریداری شود. امکان ندارد که قصد خرید فرش یا موکت را داشته باشید و نام موکت پالاز به گوشتان نخورده باشد. چرا که پالاز موکت به واسطه کیفیت برتر و تنوع محصول نامی آشنا در صنعت فرش و موکت است. در شوروم این هفته به یکی از شعب مجموعه پالاز موکت سر زده ایم تا از نزدیک شاهد طرح ها و مدل های متنوع محصولات این برند معتبر باشیم. اگر شما هم تصمیم دارید تا با خرید یک موکت خوش جنس و زیبا نمای منحصربفردی به فضای منزلتان ببخشید در این شوروم با ما همراه باشید.

شیرآلات کسری

چرا موکت بخریم؟

معمولا بسیاری از افراد در انتخاب نوع کفپوش خانه مردد هستندف زیرا نوع پوششی که برای کف خانه انتخاب می کنید علاوه بر ظاهر و نمای دکوراسیون، می تواند بر مسائل بسیاری موثر باشد که در ادامه چند مورد از آن ها را عنوان می کنیم:

ایمنی

بسیاری از طرفداران کفپوش های سنگی و سرامیکی به دلیل ظاهر مدرن و امروزی، این متریال را انتخاب می کنند. اما باید بدانید که موکت برتری های ویژه ای نسبت به انواع دیگر پوشش های کف دارد. هنوز هم بسیاری از مردم ترجیح می دهند کف اتاق ها را با یک موکت مناسب گرم نگه دارند و یا نگران افتادن ظروف شکستنی بر روی سرامیک نباشند. خصوصا خانواده هایی که از کودک یا سالمند نگهداری می کنند خوب می دانند که وجود یک موکت نرم و لطیف چقدر می تواند در تامین امنیت اعضای خانواده موثر و مفید باشد.

الیاف موکت

فکر می کنید یک موکت چند سال در خانه شما عمر می کند؟ علاوه بر میزان تردد و رفت و آمدی که در فضا صورت می پذیرد جنس و کیفیت موکتی که خریداری کرده اید در طول عمر و دوام آن تاثیرگذار است. مقاومت موکت در برابر ضربه، سایش، پاخوردگی و برگشت پذیری الیاف به حالت اولیه ربط مستقیمی به جنس و مواد سازنده آن دارد.

بنابراین مهمترین نکته ای که هنگام خرید موکت باید به آن توجه کنید نوع نخ و الیاف سازنده است. موکت های پالاز غالبا از الیاف مصنوعی از جنس نایلون، پلی پروپیلن و اکریلیک تولید می شوند. برخی محصولات نیز از جنس پشم طبیعی هستند که طبیعتا قیمت و کیفیت بالاتری نیز دارند. هرکدام از این الیاف از نظر مقاومت و شفافیت رنگ با یکدیگر متفاوت هستند و خریدار باید بنا بر شرایط خود یکی از انواع آن را انتخاب نماید.

بافت موکت

موکت پالاز از 2 نوع بافت متفاوت تولید می شود. دسته اول از بافت این محصول به صورت یکدست طراحی شده به صورتی که نوع برش بافت ها به صورت یک دست یا یک چین است. به این سبک بافت موکت، بافت کات می گویند. این سبک موکت برای اتاق خواب، هتل ها، فضای نشیمن منازل و حتی کاربری های اداری مناسب است.

دسته دوم از بافت پالاز موکت که اصطلاحا آن را لوپ می نامند به شکل نخ یا پرزهایی هستند که بافت رفت و برگشتی در لایه های زیرین دارند. درواقع بافت ها به صورت حلقه ای هستند و خبری از برش در آن ها دیده نمی شود. این محصولات برای استفاده در فضاهای پرتردد بسیار مناسب هستند، زیرا ساختار آن ها به گونه ای است که مایعات و آلودگی وارد آن نمی شود و به همین دلیل دارای طول عمر بالایی نیز هستند.

نظافت آسان

قابل شستشو بودن موکت و نظافت راحت و بی دردسر آن یکی از مهمترین معیارها در انتخاب موکت است. بسیاری از خانواده ها در دکوراسیون اتاق فرزندشان به جای فرش، از موکت استفاده می کنند. چرا که علاوه بر داشتن قیمت مناسبتر، در نرمی و لطافت چیزی از فرش کم ندارد. همچنین کفپوش اتاق کودک در معرض آلودگی های زیادی قرار دارد، چرا که کودک شما همواره در حال جنب و جوش است و کنجکاوی و هیجان او در به دست آوردن تجربه های جدید می تواند کثیفی های زیادی را برای محیط پیرامونش به بار بیاورد. از این رو خرید یک موکت با جنس مرغوب و قابل شستشو می تواند بسیار کمک کننده باشد.

زیبایی شناسی

امروزه تنوع گسترده در طرح، رنگ و جنس موکت افراد زیادی را به خریدن این محصول ترغیب کرده است. حتی برخی افراد از موکت به عنوان جایگزین مناسبی برای فرش استفاده می کنند. شاید تصور شما از موکت مدل های ساده و تک رنگ یکنواخت و همیشگی باشد، اما خوب است بدانید که در مجموعه پالاز موکت طراحان و متخصصان مجرب در تولید موکت های متنوع در جنس، الگو، بافت و رنگ در تلاشند تا با ارائه بهترین محصولات به بازار پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشند.

پالاز موکت در تهران چند شعبه دارد؟

5همانطور که در شوروم پالاز مشاهده کردید این مجموعه دارای 5 شعبه معتبر در سراسر تهران است. این پنج شعبه در مناطق مولوی، بازار بزرگ تهران، بورس فرش و موکت، خیابان هنگام و تهرانپارس واقع شده اند. بنابراین در هرکجای تهران که باشید می توانید به یکی از شعب پالاز دسترسی آسان داشته باشید. همچنین شرکت پالاز دارای امتیاز ارسال محصول به سراسر کشور نیز هست.

حرف آخر

انتخاب موکت یک انتخاب تخصصی است، چرا که عوامل بسیاری مانند بافت و الیاف، شیوه تولید، طرح و الگو، شفافیت در رنگ و … دست به دست هم می دهند تا محصولی باکیفیت روانه بازار شود. مجموعه پالاز موکت با بکارگیری متخصصان باتجربه و با استفاده از متریال اولیه مرغوب و درجه یک به تولید انواع موکت های ساده، نمدی، مخمل و انواع پادری متناسب با هر سلیقه ای می پردازد. اگر قصد خرید موکت دارید می توانید به صفحه شرکت پالاز موکت در چیدانه سر بزنید و با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه