فان روم (fun room) چیست و چه امکاناتی دارد؟

فان روم (fun room) چیست و چه امکاناتی دارد؟

به قلم: مهشید بختیاری

بسیاری از ما در میان هیاهو و روزمرگی‌های زندگی هر فرصتی را غنیمت می‌شماریم تا به تفریحات پرنشاط و هیجان‌انگیز بپردازیم. به همین دلیل درصدد فراهم کردن امکانات دلخواهمان برمی‌آییم تا لحظات خوشی را رقم بزنیم. اما خبر خوب آن است که به لطف مهندسین خلاق و معماران کارآزموده محصولی تولید شده است که بسیاری از امکانات خاص و لاکچری مدنظر ما را در دل طراحی خود گنجانده است. در این مطلب با همکاری مجموعه جکوزی ایران شما را با محصولی پیش‌ساخته  آشنا می‌کنیم که با نصب و راه‌اندازی آن می‌توانید شادترین لحظات را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا با فان روم (fun room) بیشتر آشنا شویم.

جکوزی ایران
diamondجکوزی ایران

فان روم چیست؟

فان روم محصولی پیش ساخته و قابل حمل در ابعاد 24 متر مربع بوده که امکانات متنوعی در فضای آن تعبیه شده است. فضای داخلی فان روم دارای سونا، جکوزی، بار، جزیره، یخچال، سیستم صوتی و نورپردازی و … است. در حقیقت فان روم مصداق بارزی از «همه چیز در یک چیز» است، زیرا شما در یک فضای محدود تمام امکانات تفریحی و ملزومات رفاهی را که نیاز دارید با نصب یک فان روم در اختیار خواهید داشت.

جکوزی ایران
diamondجکوزی ایران
تابلو فرش ریحان

این محصول که در کارگاه‌های تولیدی ساخته و آماده‌سازی می‌شود برای نصب در محل بسته‌بندی شده و تا مقصد حمل می‌شود. راه‌اندازی فان روم در هر مکانی که مدنظر داشته باشید امکان‌پذیر خواهد بود، تنها کافی است لوله‌های آب سرد و گرم، خروجی فاضلاب و کابل‌های برق را متصل کنید و از امکانات آن لذت ببرید.

امکانات فان روم شامل چه مواردی است؟

قرار دادن بیشترین امکانات در کمترین فضا همان هدفی است که سازندگان فان روم‌ها دنبال می‌کنند. البته از طراحی خاص و زیبایی ظاهری این محصول نباید به سادگی عبور کنیم. تمامی امکانات تعبیه شده در فان روم‌های ساخت مجموعه جکوزی ایران از بهترین متریال و مصالح و با استفاده از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات روز دنیا تهیه شده‌اند و همگی آن‌ها دارای ضمانت و گارانتی هستند. از جمله امکانات رفاهی فان روم‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

جکوزی شش نفره

جکوزی یکی از امکانات تفریحی است که بسیاری افراد دوست دارند آن را در فضای شخصی خود در اختیار داشته باشند. برخورد پوست بدن با آب گرم و تجربه یک استراحت دلچسب در یک جکوزی لوکس و باکیفیت می‌تواند برای آرامش ذهنی و فیزیکی شما فوق‌العاده مفید باشد. از بین بردن خستگی‌های طولانی مدت پس از مدتها فعالیت روزمره همان چیزی است که جکوزی خانگی را بعنوان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها ور فضای فان روم معرفی می‌کند.

جکوزی ایران
diamondجکوزی ایران

جکوزی موجود در فان روم بصورت گرد طراحی شده و بدنه آن از جنس آکرولیک تقویت شده با فایبرگلاس است. این جکوزی دارای 16 عدد واترجت با قابلیت تغییر جهت آب، 2 عدد الکتروپمپ، 8 عدد چراغ LED و پانل و پله چوب ترمو است.

سیستم صوتی، تصویری و نورپردازی

موزیک یک منبع ارتباطی خوب است و می‌تواند در یک دورهمی دوستانه همه را دور هم جمع کند و لحظاتی شاد و لذت‌بخش را رقم بزند. گوش سپردن به موسیقی قدرت تغییر خلق و خو و ایجاد حس آرامش را به همراه دارد. بخصوص اگر این موسیقی از یک سیستم صوتی قدرتمند پخش شود.

فان روم همان قدر که به نوع امکانات اهمیت می‌دهد به کیفیت و زیبایی‌بخشی نیز توجه ویژه‌ای دارد. سیستم صوتی و تصویری که در فان روم قرار داده می‌شود قابلیت نصب تلویزیون در بالای بار و اتصال به آنتن و پریز برق را دارد. در کنار این موارد وجود رقص نور لیزری سه رنگ که همراه با پخش موزیک هماهنگ است شور و هیجان فوق‌العاده‌ای به فضای داخلی فان روم می‌بخشد. همچنین نورپردازی داخلی فضا به صورت مهندسی‌شده طراحی شده است و جلوه و نمای بصری جذابی را رقم زده است.

جکوزی ایران
diamondجکوزی ایران

سونای خشک و سونای بخار

یکی از تفریحاتی که هم جنبه تفریحی دارد و هم از منظر سلامتی بسیار مورد توجه واقع شده استفاده از سونای خشک و سونای بخار است. بخصوص در بحث کالری‌سوزی، سلامت پوست و مو، تقویت سیستم ایمنی بدن و … استفاده از سونا اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. به همین دلیل مجموعه جکوزی ایران در فضای فان روم محیطی را برای سونا در نظر گرفته است تا برای مشتریان خود یک پکیج کامل از امکانات رفاهی را رقم بزند.

در ساخت سونای خشک فان روم از چوب ترموی فنلاند استفاده شده، سکوی نشیمن 4 نفره در نظر گرفته شده و فضای سونا با چراغ‌های LED دانلایت توکار آراسته شده است. سونای بخار و حمام نیز با سرامیک پرسلان درجه یک پوشش‌دهی شده و دوش توکار KWC نیز در این فضا تعبیه شده است.

بار و جزیره

یکی از مهمترین بخش‌های فان روم که بسیار هم کاربردی است قسمت بار و جزیره است. شما می‌توانید نوشیدنی‌های دلخواهتان را در بخش بار قرار بدهید و برای وسایل یخچالی خود از یخچال 7 اینچی این بخش استفاده کنید. همچنین وجود یک روشویی روکار بر روی سنگ کوارتز سفید زیبایی و کاربردی بودن جزیره فان روم را تکمیل کرده است.

کاربرد فان روم کجاست

همانطور که در پاراگراف‌های بالا بیان کردیم فان روم می‌تواند در هر فضایی که به برق و لوله آب و فاضلاب دسترسی دارد نصب شود. بعنوان مثال محوطه باغ‌ها، ویلاها و فضای روف گاردن می‌توانند مکان مناسبی برای جایگذاری فان روم باشند. در حقیقت نصب و راه‌اندازی فان روم در هر فضا باعث می‌شود که شما بتوانید علاوه بر لذت بردن از مناظر و آب و هوای باغ‌ویلا و روف‌گاردن‌ها، به امکانات جذابی برای هیجان بخشیدن به تفریحات خود استفاده کنید. فراموش نکنید که وجود یک بستر مناسب و کاربردی برای بیشتر شاد بودن، کیفیت تعطیلات یا دورهمی‌های دوستانه شما را به شدت افزایش خواهد داد.

جکوزی ایران
diamondجکوزی ایران

حرف آخر

فان روم‌ها محصولات پیش‌ساخته و قابل حملی هستند که می‌توانند در فضای باغ‌ها، ویلاها و روف‌گاردن‌ها نصب شوند. این محصولات در فضای خود امکاناتی مانند سونا و جکوزی، سیستم صوتی و تصویری، نورپردازی حرفه‌ای، بار و جزیره را در نظر گرفته و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. ضمن این که زیبایی و طراحی حرفه‌ای فان روم‌ها می‌توانند جلوه لوکس و مدرنی به فضای شما ببخشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این محصول می‌توانید به کارشناسان مجموعه جکوزی ایران مراجعه کرده و سفارشات خود را نیز از همین طریق ثبت بفرمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه