تیم حرفه‌ای پرده کلاسیک؛ از انتخاب تا نصب و اجرا با شماست!

تیم حرفه‌ای پرده کلاسیک؛ از انتخاب تا نصب و اجرا با شماست!

به قلم: فهیمه مصدرالامور

در این شوروم‌گردی از چیدانه قصد داریم با معرفی پرده‌سرای کلاسیک و محصولات متنوع این برند، نگاهی متفاوت به مدل‌های مختلف پارچه‌ی مناسب پرده در چیدمان منزل بیندازیم. اگر مشتاقید بیشتر با دکوراسیون پرده به سبک کلاسیک آشنا شوید این مطلب را دنبال کنید.

مبلمان آل یاسین

تابلو فرش ریحان

مدل‌های متنوع پرده برای فضای کلاسیک

به‌طورکلی برای فضای کلاسیک، سبک‌های متنوعی از پرده وجود دارد. پارچه‌های ساده‌ای که درعین‌سادگی نمای خوبی دارند از این دسته محصولات هستند. نمونه‌های پتینه نیز نمای پرده را بسیار جلوه می‌بخشند. از دیگر پارچه‌های مناسب برای فضای چیدمان پرده‌ی کلاسیک، پارچه‌ی مخمل است. انواع پارچه‌ی ساده و طرح‌دار مخمل با تنوع رنگ‌های متنوع، دکوراسیون کلاسیک شما را درخشان‌تر جلوه می‌دهند.

چیدمان پرده در دکوراسیون با تیم پرده کلاسیک!

تنوع بالای محصولات فروشگاه پرده‌ی کلاسیک این امکان را به شما می‌دهد که متناسب با هرنوع سلیقه و بودجه‌ای که دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. تیم حرفه‌ای پرده کلاسیک همراه با کالیته‌های خود برای انتخاب طرح و رنگ به شما در منزلتان هم مشاوره‌ی رایگان می‌دهند. همچنین ارسال به تمام نقاط داخل و یا خارج از کشور هم دارند. شما می‌توانید به‌صورت حضوری و یا آنلاین از طریق سایت پرده کلاسیک، پرده‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برند پرده کلاسیک، از مرحله‌ی انتخاب و اندازه‌گیری تا نصب همراه شما هستند.

پرده سرای کلاسیک

پرده کلاسیک

در انتها

پرده یکی از ارکان اصلی در دکوراسیون هر خانه‌ای است. بدون پرده فضای خانه سرد و بی‌روح می‌شود. ما در این شوروم مدل‌های متنوع پرده برای فضای کلاسیک را معرفی کردیم. اگر در انتخاب پرده‌ی مناسب برای خانه‌ی خود به مشکل برخوردید، می‌توانید با مشاوره‌ی پرده سرای کلاسیک، بهترین انتخاب را داشته باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه