مدل‌های جدید و متنوع گرین وال مصنوعی با طراوت و جلوه‌ زیبا

مدل‌های جدید و متنوع گرین وال مصنوعی با طراوت و جلوه‌ زیبا

به قلم: نرگس مهردادیان

مدل‌های جدید و متنوع گرین وال مصنوعی

فکتور

گرین وال‌ها عملکردها و کاربردهای متفاوتی در زندگی شهری امروزی دارند. براساس نوع نیاز و فضای در دسترس، انواع مدل‌های گرین وال طراحی و اجرا می‌شود. گرین وال‌‌های مصنوعی مشکلات گرین وال طبیعی را نداشته و جلوهای زیبا و با طراوت به محیط می­ دهند. این دیوارهای سبز در نما و دکوراسیون داخلی مکان‌های عمومی و خصوصی قابل استفاده هستند. در این مطلب از چیدانه با همراهی شرکت ناکس هوم متخصص در تولید و پخش دیوار سبز مصنوعی، مزایا، معایب و خصوصیات انواع گرین وال مصنوعی بررسی می‌شود، با ما همراه باشید.

ناکس هوم
goldناکس هوم
چوب و هنر

گرین وال چیست؟

نصب گیاه یا گل روی سطح عمودی دیوار در نمای داخلی یا خارجی ساختمان، گرین وال نامیده می‌شود. گیاهان مصنوعی پلی­ اتیلنی در قالب‌‌های مختلف قرار می­گیرند. اجزای دیوار سبز شامل گل، برگ و پنل نگه­دارنده هستند. گل‌ها و گیاهان به پنل متصل شده و روی دیوار نصب می‌شوند.

ناکس هوم
goldناکس هوم

دیوار سبز در چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

گرین وال را می­‌توان در مکان­‌های عمومی مانند فرودگاه، سینما، رستوران، بیمارستان، دفتر کار و حتی دکوراسیون داخلی خانه اجرا کرد. در خانه‌های مسکونی، معمولا این نوع دیوار برای زیبا­ترکردن تراس استفاده می­شود.

ناکس هوم
goldناکس هوم

ویژگی‌های دیوار سبز مصنوعی

دیوار سبز با گیاهان مصنوعی عمر و دوام بالایی دارند. به ‌همین دلیل در هر فضایی و بدون نیاز به نگهداری خاصی قابل استفاده هستند. در اینستاگرام ناکس هوم می‌توانید انواع مدل‌های جدید و متنوع گرین وال مصنوعی را مشاهده کنید.

ناکس هوم
goldناکس هوم

مزایای گرین وال مصنوعی

-گرین وال‌ها محیطی زیبا و دل­نشین ایجاد می‌کنند.

-می­توانند ضعف‌های دیوار را بپوشانند.

-گرین وال‌های مصنوعی حساس نیستند و نیازی به مراقبت خاصی ندارند.

-حشرات یا حیوانات موذی را جذب نمی­کنند.

-عایق صوت و حرارت هستند.

-به‌راحتی و در همه جا نصب می­شوند.

-تمیزکردن­ گرین وال مصنوعی آسان است.

ناکس هوم
goldناکس هوم

معایب گرین وال مصنوعی

-گرین وال مصنوعی نمی­تواند مانند دیوار سبز طبیعی اکسیژن بسازد و تاثیری در تمیزی هوا نخواهد داشت.

-دیوارهای سبز مصنوعی نمی‌توانند مانند نوع طبیعی‌شان دمای محیط را خنک کنند.

-دیوار­ سبز طبیعی نسبت به نوع مصنوعی، برای محیط زیست مفید­تر است.

ناکس هوم
goldناکس هوم

اجرا و نصب گرین وال مصنوعی

برای اجرای گرین وال برگ‌ها و گل‌های مصنوعی روی استندهای پلاستیکی نصب می‌شوند. استندها در ابعاد کوچکتر مانند 25*25 یا 30*30 آماده شده و کنار هم چیده و چفت می‌شوند. در نهایت هم با پیچ یا میخ روی دیوار اصلی نصب می­شوند و محیطی زیبا و سبز ایجاد می‌کنند.

ناکس هوم
goldناکس هوم

قیمت گرین وال مصنوعی

عوامل زیادی بر قیمت نهایی گرین وال مصنوعی تاثیر خواهند داشت. مواردی چون کیفیت استند، جنس و نوع گیاهان و ظرافت­شان، میزان پوشش گرین وال و اندازه دیوار از عوامل تاثیر­گذار در قیمت گرین وال هستند.

ناکس هوم
goldناکس هوم

و در آخر

در دنیای امروز برای نزدیک شدن انسان به سبزی طبیعت در فضاهای محدود شهری استفاده از گرین وال مصنوعی، روز به روز در حال افزایش است. در این مطلب با مدل‌های جدید دیوار سبز مصنوعی آشنا شدید.

ناکس هوم
goldناکس هوم

اگر شما هم می‌خواهید با دیوارهای سبز مصنوعی پرطرفدار، زیبایی و طراوت فضا را بیشتر کنید. به سایت ناکس هوم پیشرو در تولید و پخش گرین وال‌ و چمن مصنوعی مراجعه کنید. این شرکت با خدمات حضوری و غیرحضوری محصولات خود را از تهران به تمام نقاط ایران ارسال می‌کند. همچنین تیم نصاب ناکس هوم برای نصب در هر نقطه ایران آماده است.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه