معرفی یک مجموعه همه فن حریف برای نیازهای دکوراسیونی شما

معرفی یک مجموعه همه فن حریف برای نیازهای دکوراسیونی شما

به قلم: مهشید بختیاری

اجرا، تغییر یا بازسازی دکوراسیون در عین جذابیت، می‌تواند برای بسیاری از افراد که در زمینه معماری و متریال و مصالح سررشته ندارد کار دشواری به شمار بیاید. شاید خیلی از شما تجربه خوشایندی از تغییرات دکوراسیونی یا خرید مواد و مصالح بدون مشورت با یک طراح یا معمار حرفه‌ای را نداشته باشید. در حقیقت به همراه داشتن یک تیم حرفه‌ای و قابل اعتماد برای اجرای معماری داخلی منزل یا محل کار شما یک ضرورت انکارناپذیر است. اگر قصد دارید دستی به سر و روی فضای داخلی خانه یا محل کارتان بکشید و نمی‌دانید قدم اول را چطور بردارید در شوروم این هفته با ما باشید تا یکی از مجموعه‌های همه کاره در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی را به شما معرفی کنیم.

«شرکت دکوتاپس، یکی از بهترین اهالی فن چیدانه در این شوروم همراه ما خواهد بود.»

تابلو فرش ریحان

چرا نیاز به مشاور داریم؟

فکر می‌کنید در پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های ساختمانی وجود یک مشاور یا متخصص در کنار شما چه ضرورتی دارد؟ آیا ما خودمان نمی‌توانیم برای دکوراسیون داخلی منزلمان تصمیم بگیریم و همه چیز را مطابق با سلیقه و بودجه‌مان پیش ببریم؟ آیا انتخاب مصالح باکیفیت بازار کار سختی است و به تنهایی از پس آن برنمی‌آییم؟ پاسخ واضح ما به این سوال این است که: همه ما در تمام فعالیت‌های تخصصی نیاز به راهنمایی یک متخصص مجرب داریم. فراموش نکنید که اجرای دکوراسیون، نقشه‌کشی و طراحی داخلی ساختمان، انتخاب و خرید مواد و مصالح درجه یک و … یک کار کاملا کارشناسانه است و در حیطه تخصص ما نمی‌گنجد.

حوزه فعالیت مجموعه دکوتاپس چیست؟

در این بخش به معرفی خدمات گروه دکوتاپس در بخش‌های مختلف عمرانی می‌پردازیم:

دکوتاپس
diamondدکوتاپس

تولید و پخش متریال

اولین فعالیت این مجموعه که ارتباطی مستقیم با فروشگاه دارد تولید و پخش متریال درجه یک و باکیفیت است. مسلم است که افراد عادی برای انجام هرگونه عملیات ساختمانی و خرید هر نوع مصالح نیاز به راهنمایی دارند. خصوصا آن که در آشفته‌بازار مصالح ساختمانی متاسفانه تشخیص جنس خوب و بد کار هرکسی نیست و تنها راهکار مطمئن در خرید لوازم ساختمانی انتخاب یک برند معتبر و باتجربه است.

دکوتاپس
diamondدکوتاپس

فعالیت دکوتاپس در زمینه تولید و پخش مواد اولیه شامل صفحات کابینت چوب پلاست، سنگ گرانیت، صفحه کورین و سینک‌های گرانیتی، پخش انواع ماربل شیت و صفحات دکوراتیو، تولید و پخش لمینت و کفپوش و… است. همچنین این مجموعه نمایندگی بهترین برند محصولاتی مانند MDF، قرنیز، ترمووال، یراق آلات و انواع پروفیل‌های چوب پلاست را بر عهده دارد.

معرفی متخصصان مجرب

حوزه تخصص دکوتاپس تنها به تولیدات و واردات مواد اولیه محدود نمی‌شود. بلکه این تیم در زمینه نظارت، اجرا و طراحی داخلی نیز فعالیت دارند و با معرفی بهترین طراحان و مجریان دکوراسیون و کابینت، شما را قدم به قدم تا رسیدن به دکوراسیون دلخواهتان همراهی می‌کنند.

دکوتاپس
diamondدکوتاپس

اولویت متخصصان دکوتاپس کیفیت پروژه است. مهندسان این مجموعه مانند یک رهبر وظیفه برنامه‌ریزی، تعیین بودجه، زمان‌بندی، نقشه‌کشی، انتخاب مصالح، اجرا، نظارت و … را بر عهده دارند. ایده‌پردازی کارشناسانه و کنترل حرفه‌ای پروژه امتیاز تیم مهندسی این مجموعه است. بررسی معیارهای فنی، استانداردها، ضوابط و اجراییات طبق دقیق‌ترین قوانین ساختمانی صورت می‌پذیرد و صرفه‌جویی در هزینه و اتمام کار در زمان‌بندی مناسب از ویژگی‌های برجسته گروه دکوتاپس است.

در پایان …

مجموعه دکوتاپس با تولید و پخش مواد و متریال درجه یک ساختمانی این امکان را به مشتریان خود می‌دهد تا با استفاده از مواد باکیفیت، با بهترین قیمت روز بازار به بازسازی، نوسازی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خود بپردازند. همچنین با در نظر گرفتن طراحان و مجریان باسابقه و مجرب در حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی صفر تا صد کار اجرایی پروژه مشتریان را بر عهده خواهند داشت. اگر شما نیز برای دکوراسیون داخلی موردنظرتان به دنبال یک گروه حرفه‌ای هستید با کارشناسان دکوتاپس در ارتباط باشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه