نمایندگی‌ اختصاصی «پالازموکت» در تهران

نمایندگی‌ اختصاصی «پالازموکت» در تهران

به قلم: زینب سرحدی

همۀ ما از دیرباز با پالازموکت آشنا هستیم. پالاز در هر کجای کشور نمایندگی‌های خاص خود را دارد. علاوه بر کیفیت، تعداد زیاد نمایندگی‌ و شعبه‌های آن باعث معروفیت این برند نام‌ آشنا شده است. نکته جالب توجه این است که شاید ندانیم که برند پالاز فقط تولیدکنندۀ موکت نیست. با ما همراه شوید تا ابتدا با سرگذشت پالاز و سپس نمایندگی اختصاصی پالاز موکت در تهران، یعنی شرکت فرادید رها آشنا شویم.

پالاز موکت شعبه مولوی
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

پالاز موکت

بررسی و مطالعه دربارۀ چگونگی تولید و اختصاص فضا برای ساخت کارخانجات پالاز موکت در سال 1353 آغاز شد. سرانجام در سال 1356 با افتتاح خط تولید، به‌طور رسمی فعالیت خود را در زمینۀ تولید موکت، با توان تولیدی یک میلیون متر مربع شروع کرد. پالاز موکت در سال 1367 در اولین طرح توسعۀ خود اقدام به تولید موکت‌های کات و لوپ طرح‌برجسته کرد و خود را اولین تولیدکننده نمایاند. پالاز موکت در ادامه نیز در سال‌های 1376، 1378 و 1383 با هدف افزایش حجم تولید، ارتقاء کیفیت و عرضۀ سازمان‌یافتۀ محصولات خود، طرح‌های توسعۀ دیگری را نیز اجرایی کرد.

پالاز موکت شعبه مولوی
diamondپالاز موکت شعبه مولوی
چوب و هنر

گروه پالاز

در سال 1393، پالاز موکت در راستای توسعۀ توان فنی، افزایش و تنوع گستردۀ محصولات، به تولید محصولات جدیدی مانند انواع کفپوش‌های لمینیت و کاغذدیواری روی آورد. پالاز موکت با این توسعۀ هوشمندانه و با حذف کلمۀ «موکت» برند خود را بازتعریف و با شعار «دنیای زیبای من»، با عنوان «گروه پالاز»  فعالیت جدید و وسیع خود را ادامه داد. در ایران گروه پالاز از معدود شرکت‌هایی است که به‌جای تولید یک کفپوش خاص، خود را به عنوان تولیدکنندۀ مجموعه‌ای متنوع از کفپوش‌ها معرفی می‌کند.

پالاز موکت شعبه مولوی
diamondپالاز موکت شعبه مولوی

شرکت فرادید رها، نمایندۀ پالاز موکت در تهران

گروه پالاز هم‌اکنون با افتتاح شعب یکپارچۀ خانۀ پالاز سعی در افزایش ارتباط با مشتریان و ارتقأ سیستم فروش و خدمات خود دارد. در راستای همین هدف، شرکت فرادید رها، نمایندگی پالاز موکت با پنج شعبه در تهران ارائه‌دهندۀ محصولاتی اعم از انواع موکت‌های ساده، موکت‌های نمدی، موکت‌های مخمل با رنگ‌های خاص، موکت‌های تایل و پادری است.

شرکت فرادید رها تمامی محصولات پالاز را به تعداد زیاد در انبار موجود دارند تا امکان خرید موکت برای مشتریان در کمترین زمان میسر باشد. از ویژگی های بارز این شرکت، وجود همکاران مجرب و متخصص در قسمت نصب موکت است که بصورت رایگان آماده مشاوره و خدمت‌رسانی هستند. اگر در انتخاب نوع و نگ موکت برای منزلتان دچار تردید هستید، می‌توانید با مشاوران تماس بگیرید. همکاران این قسمت کالکشن تمامی اجناس را به منزل شما آورده و به شما در انتخابی درست، مشاوره رایگان می‌دهند. این نکته نیز قابل ذکر است که سفارش محصولات با متراژ بالای 36 متر در تهران ارسال رایگان دارد و برای مشتریان در شهرستان نیز تا باربری تهران بصورت رایگان ارسال می‌شود.

شعبه‌های پالاز موکت در تهران

شرکت فرادید رها، نمایندگی رسمی پالاز موکت و فروش موکت در تهران دارای پنج شعبۀ فعال است که آدرس و شماره تماس آن‌ها جهت اطلاع از قیمت پالاز موکت، خرید حضوری یا سفارش آنلاین به شرح زیر است:

  • شعبۀ مرکزی بازار مولوی: خیابان مصطفی خمینی، بین چهار راه سیروس و چهار راه مولوی، نبش کوچه سید اسماعیل دوم پلاک ۱۲۸ خانه پالاز تلفن تماس 02155592130
  • شعبۀ 2 بازار مولوی: خیابان مصطفی خمینی ، پایین تر از چهارراه سیروس بین کوچه دلشاد و بالاگر پلاک137، تلفن تماس: 02155592257
  • شعبۀ شرق تهران: میدان رسال، خیابان هنگام ، بالاتر از میدان الغدیر ابتدای شمیران نو (شهدای شرقی)، روبروی ایستگاه اتوبوس پلاک 30 تلفن تماس: 02122041614
  • شعبۀ غرب تهران: 44295727 – 44741847 44741721 – 46020476
  • شعبۀ شمال تهران: 02122041614

دفتر مرکزی و انبار شرکت فرادید رها نیز در تهرانپارس، خیابان اتحاد خیابان 13 شرقی، خیابان خورشید، پلاک 42 و 44 واحد 1 (تلفن تماس: 74359-021) واقع است که همکاران فعال در این حوزه می‌توانند جهت همکاری به آنجا مراجعه کنند.

سخن پایانی اینکه پالاز، بزرگترین تولید کنندۀ انواع موکت تافتینگ کات و لوپ، و تنها تولیدکنندۀ سیستم کف‌های هیبریدی، به‌واسطۀ نمایندگی‌های رسمی خود، دنیایی متفاوت از انواع پوشش‌های مدرن و کلاسیک فضاهای مختلف را در دسترس شما قرار می دهد.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه